Så blev det virkelighed...... Så blev det virkelighed......
I dag kunne jeg læse Bertils og mit navn til Sjællandsmesterskaberne på lørdag i deres katalog.
Vi har fået nr. 131 og der er 14 hunde ialt der dyster i vores kategori
Vi skal løbe midt imellem , så det er jo godt nok.
Men jeg må nok indrømme , at som tiden nærmere sig bliver mine nerver mere og mere tyndslidte og jeg tænker hele tiden tanker om hvad der kan gå galt INDEN vi når frem til lørdag.....
F.eks. ;
- puha , der ligger glasskår , jeg må heller bære ham forbi og ikke "kun " som jeg plejer , at gå udenom
- åhh nej , han må ikke lege med de andre hunde nede ved søen , tænk hvis han fik forvredet sig
Hele tiden er jeg så nervøs for , at der skal ske det lille pus noget , som gør at vi ikke kan stille op.....
Jeg plejer nu , at være rimelig hardcore omkring hvad mine hunde må og ej .....
Men nu har jeg over night forvandlet mig til en gammel pylret kone som intet tør.
Og så kommer der så også lige de der tanker omkring selve konkurrencen.....
Fy da føj da , hvor kan meget gå skævt......
Jeg skal for filan jo samarbejde med et dyr , godt nok et trænet dyr , men kan jeg nu stole på ham eller bliver det en af de dage hvor han bare står op om morgenen som gadedrengen der lever sit eget liv den dag ??
Åhh nej , jeg er skisme ikke bygget til det her og hvor ville jeg dog bare ønske , at der var en anden der løb med Bertil......
Men Bertil vil kun løbe med mig , vi har prøvet og ja , han løber med Kasper , men der kommer ligesom ikke den samme energi over feltet som når han løber med mig. Jeg havde ellers lige set min redning i sådan et arrangement:-)
Er det helt normalt , at være helt ude og sk.. i sådanne situationer eller er det bare mig ??
Har i nogen gode råd til hvordan jeg kan tackle mine nerver i tiden indtil på lørdag ??
Jeg ved 100 % at Bertil kan alle forhindringerne , jeg ved 100 % , at han ved nøjagtig hvad jeg mener med mine kommandoer osv osv
Puha , jeg skulle måske bare kommandere noget fremadsættelse til Bertil og så selv smutte på toilettet når det bliver vores tur ..... Så må han selv ligge og rode med det
Hjææææææælp !!!!!!
Jeg gør det aldrig mere ( tror jeg nok ) , men så for jeg jo aldrig den pralehylde/ pralevæg og så bliver jeg nødt til at hænge familien op i stedet og hvem ønsker det ??
okt 2008
Følger: 37 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 88 Svar: 3.792
Glæder mig allerede til at læse om begivenheden!
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.009
Men tøjet har jeg styr på ....... , fik i sommers lavet en langærmet bluser med et billede af Bertil på
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 431 Svar: 5.963
Jeg er lige startet til agility med min Pixel, og vi har kun været der 2 søndage, og jeg elsker det
Vil så gerne kunne løbe en hel bane, uden at skulle stå i kø, og vente, og få afvide hvordan forhindringernes skal fuldføres osv.
Bertil er et sandt talent, så det skal da nok gå!
Og ja vi vil se billeder
nov 2010
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 77
prøv at lade være med at tænke på det da det smitter af på din hund
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.387
Nu slapper du af
I har trænet som ingen andre, Du har lyttet til ALT hvad vi har sagt og taget alle råd, ideer og tanker ind til overvejelse og i er godt nok nået langt på den korte tid jeg har kendt jer
I skal nok klare det fantastisk ligemeget hvad, For lillemanden eeeelsker det jo
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
Nerverne kan jeg ikke hjælpe dig med for mine egne sidder nemlig helt uden på lige nu jeg får jo også min debut med egen hund på lørdag det er dog udstilling, og jeg ved godt hvad jeg skal men Bazil er jo en baby og tænk nu hvis han ikke vil gå eller bare laver ballade osv *LOL* Uhh det bliver en hård weekend :-)))
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.009
så loggede jeg endelig ind på HG igen , efter at have taget tiltag til at få startet den dåååååmme pc op ( for pokker den er langsom ) og så så jeg lige jeres beskeder til mig .......
så fik jeg da liiiiige et kæmpe suuuuuug i maven igen
nu er der kun to dage til
Så blev det virkelighed......