541 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Så blev det virkelighed...... Så blev det virkelighed......

I dag kunne jeg læse Bertils og mit navn til Sjællandsmesterskaberne på lørdag i deres katalog.
Vi har fået nr. 131 og der er 14 hunde ialt der dyster i vores kategori
Vi skal løbe midt imellem , så det er jo godt nok.

Men jeg må nok indrømme , at som tiden nærmere sig bliver mine nerver mere og mere tyndslidte og jeg tænker hele tiden tanker om hvad der kan gå galt INDEN vi når frem til lørdag.....

F.eks. ;

- puha , der ligger glasskår , jeg må heller bære ham forbi og ikke "kun " som jeg plejer , at gå udenom
- åhh nej , han må ikke lege med de andre hunde nede ved søen , tænk hvis han fik forvredet sig

Hele tiden er jeg så nervøs for , at der skal ske det lille pus noget , som gør at vi ikke kan stille op.....
Jeg plejer nu , at være rimelig hardcore omkring hvad mine hunde må og ej .....
Men nu har jeg over night forvandlet mig til en gammel pylret kone som intet tør.

Og så kommer der så også lige de der tanker omkring selve konkurrencen.....
Fy da føj da , hvor kan meget gå skævt......

Jeg skal for filan jo samarbejde med et dyr , godt nok et trænet dyr , men kan jeg nu stole på ham eller bliver det en af de dage hvor han bare står op om morgenen som gadedrengen der lever sit eget liv den dag ??

Åhh nej , jeg er skisme ikke bygget til det her og hvor ville jeg dog bare ønske , at der var en anden der løb med Bertil......
Men Bertil vil kun løbe med mig , vi har prøvet og ja , han løber med Kasper , men der kommer ligesom ikke den samme energi over feltet som når han løber med mig. Jeg havde ellers lige set min redning i sådan et arrangement:-)

Er det helt normalt , at være helt ude og sk.. i sådanne situationer eller er det bare mig ??
Har i nogen gode råd til hvordan jeg kan tackle mine nerver i tiden indtil på lørdag ??

Jeg ved 100 % at Bertil kan alle forhindringerne , jeg ved 100 % , at han ved nøjagtig hvad jeg mener med mine kommandoer osv osv

Puha , jeg skulle måske bare kommandere noget fremadsættelse til Bertil og så selv smutte på toilettet når det bliver vores tur ..... Så må han selv ligge og rode med det smiley

Hjææææææælp !!!!!!

Jeg gør det aldrig mere ( tror jeg nok ) , men så for jeg jo aldrig den pralehylde/ pralevæg og så bliver jeg nødt til at hænge familien op i stedet og hvem ønsker det ??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.
  • Handyman to hang up 3 shelves and 2 pictures on concrete walls 989 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så blev det virkelighed......
  • #1   10. okt 2011 Nervepiller og held og lykke!
    Glæder mig allerede til at læse om begivenheden!

• #2   10. okt 2011 Smut du hellere til dyrlægen og se om du ikke kan få noget Zylkéne - til dig, ikke Bertil - og så find ud af hvem der skal tage billeder af jer på lørdag?! Vi vil jo gerne se.

• #3   10. okt 2011 nåååå ja ,. der er også lige det der med billederene , det havde jeg rent glemt smiley

Men tøjet har jeg styr på ....... , fik i sommers lavet en langærmet bluser med et billede af Bertil på smiley

• #4   10. okt 2011 Bare det var mig smiley
    Jeg er lige startet til agility med min Pixel, og vi har kun været der 2 søndage, og jeg elsker det smiley ..

Vil så gerne kunne løbe en hel bane, uden at skulle stå i kø, og vente, og få afvide hvordan forhindringernes skal fuldføres osv.

Bertil er et sandt talent, så det skal da nok gå! smiley
    Og ja vi vil se billeder smiley

• sabine m
    sabine m Tilmeldt:
    nov 2010

Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 77
    #5   12. okt 2011 knæk og bræk

prøv at lade være med at tænke på det da det smitter af på din hund

• #6   12. okt 2011 Ååååh Charlotte for filan da din ged *GGG*

Nu slapper du af smiley Selvfølgelig har du nerver på , Det skal du have - Ellers performer du jo ikke dit bedste ;))

I har trænet som ingen andre, Du har lyttet til ALT hvad vi har sagt og taget alle råd, ideer og tanker ind til overvejelse og i er godt nok nået langt på den korte tid jeg har kendt jer smiley

I skal nok klare det fantastisk ligemeget hvad, For lillemanden eeeelsker det jo smiley og det gør du også smiley

• #7   12. okt 2011 Jeg er slet ikke i tvivl om at i bare klare det super godt på lørdag, dig og Bertil har et super bånd på banen og i kan :-))))

Nerverne kan jeg ikke hjælpe dig med for mine egne sidder nemlig helt uden på lige nu jeg får jo også min debut med egen hund på lørdag det er dog udstilling, og jeg ved godt hvad jeg skal men Bazil er jo en baby og tænk nu hvis han ikke vil gå eller bare laver ballade osv *LOL* Uhh det bliver en hård weekend :-)))

• #8   13. okt 2011 åhhh nej altså.....

så loggede jeg endelig ind på HG igen , efter at have taget tiltag til at få startet den dåååååmme pc op ( for pokker den er langsom ) og så så jeg lige jeres beskeder til mig .......

så fik jeg da liiiiige et kæmpe suuuuuug i maven igen smiley

nu er der kun to dage til smiley

Kommentér på:
Så blev det virkelighed......

Annonce