På tur til Vesterhavet På tur til Vesterhavet
Vi er netop kommet hjem fra en vindblæst tur til Harborøre. Vi tog af sted fredag middag for at deltage i et træf arrangeret af Audi klubben i Danmark. Et lille træf, så vi måtte gerne tage vores hunde med.
Foruden vores 3 var der en Westie på 10 og en Rottweiler han, alderen kan jeg ikke lige huske.
Cassie var meget forsigtigt da hun skulle møde sine nye venner, men alt gik godt, netop fordi den store, store Rottweiler han var meget rolig og mild af sind. Intet ondt skabt i ham, så jeg har helt tryg ved at lade Cassie møde ham.
Baloo brød sig ikke om ham, og Bianca prøved at fortælle ham, at Cassie var hendes datter og derfor skulle han være sød ved hende.
Westie og Cassie gik godt i spænd sammen, så det har været en hyggelig weekend, selvom det var koldt og blæsende.
Til min store forundring ville Bianca ikke i havet, ej heller Cassie. De havde flexliner på for Vesterhavet er lunefuldt. Men det var som de fornemmede at det var en lille smule farligt, og nøjedes med lige at få dyppet poterne.
Her er en lille video hvor Cassie møder Tikka og Tau.
http://hundegalleri.dk/html/vid_vis.asp?VideoID=27916
aug 2006
Følger: 8 Følgere: 159 Hunde: 1 Emner: 311 Svar: 6.938
På tur til Vesterhavet