{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udstilling/bedømmelse for blandinger!?
  • #1   10. maj 2010 det er der ikke. der er kun sådan nogle DKs sødeste hund konkurrencer.

• #2   10. maj 2010 Jeg tænker hvad dommeren skal vurdere, for der er jo ingen racebeskrivelse for blandinger. Det er jo ikke de samme ting der står i de forskellige racers racebeskrivelse, så dommeren kan ikke sammenligne med hvad der skal gælde for en blandingshund. Skal man tage racebeskrivelsen for den ene del af blandingshunden eller den anden, hvis de er vidt forskellige.

Det giver i hvert fald ikke mening i min verden at bedømme en blandingshund.

• #3   10. maj 2010 ken godt følge at i er lidt skeptiske... men kunne man ikke lave en form for dyrskue for blandingshunde!?
    siger ikke at min hund skal bedømmes ud fra hans race, da det ville blive ret svært eftersom jeg ikke aner hvad der er i ham!
    men jeg tænker temperament, sind, holding, bygning osv...?
    er jeg meget langt ude!? smiley

det er mest fordi jeg elsker måden min hanhund bevæger sig på.. han er utrolig elegant at se på når han bare "traver" rundt med snuden i vejret og finder dufte... smiley

• #4   10. maj 2010 Ditte, jeg synes du skal være tilfreds med at du har alletiders hund. Den kan ikke sammenlignes med andre, for han er unik.

Jeg tænker, hvad nu hvis en racebeskrivelse ikke angiver at hundens gang må være "elegant" (det kan forekomme), så vil du få det at vide, så vil du gå og ærgre dig over at han så er det. Det var så bare lige et eksempel taget ud af det blå. Men nej, glæd dig over, at du har en helt unik hund.

• #5   10. maj 2010 de har i tyskland

Kommentér på:
udstilling/bedømmelse for blandinger!?

Annonce