356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Hvalpe-legekammerat søges i Kastrup Hvalpe-legekammerat søges i Kastrup

Jeg har en dejlig westihvalp (tæve) på 14 uger - som skal starte på hvalpeskole til august.

Men allerede nu ville hun ha' rigtig godt af at ha' en legekammerat - helst en hvalp/unghund af ca. samme størrelse som hende selv!

Hun (Emmy) er meget kærlig og social og savner en god 4-benet legeven ;o)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Maling af køkkenvæg 500 kr.
  • Opsætning af spots 400 kr.
  • Scooter hjælp start 915 kr.
  • Fjernet glasvæg 2.500 kr.
  • Havearbejde 500 kr.
  • Opsætning af 3 svæve hylder 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpe-legekammerat søges i Kastrup
  • #1   7. jul 2008 Hej Karin

Hvor skal I til træning med hende henne? (har desværre ikke en legekammerat til hende - vores er nok for store. Er bare nysgerrig, fordi jeg selv er fra samme område *S*)

• #2   7. jul 2008 Hej Karina

Jeg har tilmeldt hende på hvalpeholdet hos DDH-Amager til august.

Der skulle også være en anden hundeskole på Amager - kan desværre ikke huske hvad den hedder.

Hilsen
    Karin

• #3   7. jul 2008 Ja, vi er nogle stykker. Der er både AAL, HF70 og én ude i Dragør. Så var bare nysgerrig efter, hvor I skulle gå smiley

• #5   8. jul 2008 Hej Susan

Det lyder rigtig godt hvis vi kunne mødes til leg med Diesel og Emmy - så kan vi jo prøve deres kemi af ;o)

Vi er selv tit på 10-øren og arealet nede ved Kastrup Havn. Vi er der altid i weekend morgen/formiddag - og en gang imellem til en aftentur.

Jeg har endelig fået lagt Emmy på siden med billeder - hvis du vil se hende.

Men la' os finde ud af et tidspunkt at mødes - det kunne være superhyggeligt!

Karin

Kommentér på:
Hvalpe-legekammerat søges i Kastrup

Annonce