Indlæser...
Sortering
Lidt Blær. Det er ikke pænt at blære sig, men jeg er en stolt hunde ejer. Freja startede hendes første konkurrence i dag og det ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. apr 2006
Visninger:
322
Fødsel Hjælp Nikka er ved at føde og vi har aldrig i vores 25 år som hunde ejer haft en hunhund. Hvor lang tid går der ca. fra...
Generel diskussion
Oprettet:
9. apr 2006
Visninger:
552
Dukke-hunde - måske en god ide (?) Jeg læste med i tråden om dukkehunde i går. Og har siden tænkt på, det måske slet ikke er så tosset med sådan en ? ...
Generel diskussion
Oprettet:
9. apr 2006
Visninger:
1.150
Vs. ”Kamphunde” Vs. Alle har jo nok en mening om hvad der er en kamphund og hvad der ikke er, specielt i ø...
Off Topic
Oprettet:
6. apr 2006
Visninger:
1.505
Skal Tyson aflives Hey jeg ved ikke om i alle er inde i historien med den amerikanske bulldog der bed en lille hund i hjel med idag sad je...
Generel diskussion
Oprettet:
5. apr 2006
Visninger:
1.573
kamphunde Amerikansk bulldog, bull terrier, pit bull og amstaff er kampehunde.. Jeg ved godt at disse racer kan værer rigtig gode...
Generel diskussion
Oprettet:
5. apr 2006
Visninger:
3.054
Ang. hunde uden snor Jeg er så rasende, da jeg indenfor de sidste par mdr. har oplevet, at min hund bliver overfaldet af løse hund, eller af...
Generel diskussion
Oprettet:
4. apr 2006
Visninger:
781
Vil lige høre folk mening!!!!! Hejsa Jeg har en kammi som er den heldige ejer af 3 hunde købt i Polen hos en god kennel, personen har handlet disse...
Generel diskussion
Oprettet:
3. apr 2006
Visninger:
649
Hundehold - at holde hund! Hejsa. Her et par af mine tanker om hunde og hundeliv, de er bla. affødt af nogle spørgsmål jeg stødte på ang salg o...
Generel diskussion
Oprettet:
30. mar 2006
Visninger:
1.157
Whippet som brugshund? Brugshund er jo nok ikke lige det første man tænker når man tænker på en whippet... men jo, det kan godt lade sig gøre....
Træning
Oprettet:
29. mar 2006
Visninger:
1.169
Sikken dejlig dag ! Søndag er for mig og mange andre DCH-dag ! I dag var det næsten forår - også humøret får lige en ekstra tand når solen...
Generel diskussion
Oprettet:
19. mar 2006
Visninger:
468
Gamle hunde rekorder Ja da jeg har en Guinness rekordbog for dyr, bogen er fra 1976... Tungeste hunderace: Er en Sanktbernhards hund, den...
Off Topic
Oprettet:
19. mar 2006
Visninger:
1.277
har lige opdaget en fake hund denne hunde tilhøre ikke den såkaldte ejer (link fjernet) Fandt denne hjemmeside: (link fjernet) Har skre...
Off Topic
Oprettet:
18. mar 2006
Visninger:
327
Pas på hunden Min kæreste og jeg har selv en hvid schæfer og har derfor modtaget debbe mail. Jeg synes i skulle have lov til at læse ...
Generel diskussion
Oprettet:
15. mar 2006
Visninger:
1.879
skab og hjerte orm hej alle hg var der nogen som så nyheder på tv 2 = lorry agn den advarelse i københavn agn hunde ejer skulle passer e...
Generel diskussion
Oprettet:
14. mar 2006
Visninger:
631
træf på brøndby strand nå på søndag søger vi nogle søde og rare hunde og ejer der kunne tænke sig at gå en tur med os på brøndby strand. ind...
Træf og arrangementer
Oprettet:
12. mar 2006
Visninger:
566
Pitt bull reg som amerikansk staffords Pitt bull rednose reg som amerikansk staffordshire terrier Jeg er ikke ude på at lege politimand eller noget lignend...
Generel diskussion
Oprettet:
9. mar 2006
Visninger:
1.150
Angrebet i skoven. Jeg var vred igår, meget vred. Jeg var i vores lokale hundeskov med Bobo og han render løs, som han plejer, på vej o...
Generel diskussion
Oprettet:
5. mar 2006
Visninger:
1.078
Hund dræbt af rottegift Nu er det sgu ved at være for meget. Mine forældre bor på landet og i deres by ( Udbyneder ) hader mange folk hunde og ...
Generel diskussion
Oprettet:
2. mar 2006
Visninger:
822
Hvorfor har du valgt som du har? Som ejer af verdens sødeste og smukkeste hul-i-hækken hund (jeps, den er god nok), er jeg blevet nysgerrig :-) Hvorf...
Generel diskussion
Oprettet:
2. mar 2006
Visninger:
1.507

Annonce