823 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Hund dræbt af rottegift Hund dræbt af rottegift

Nu er det sgu ved at være for meget. Mine forældre bor på landet og i deres by ( Udbyneder ) hader mange folk hunde og nu har det fået konsekvenser, En ulykkelig ejer har mistet sin elskede hund...
En person som havde set sig sur på ejeren og hunden fodrede den med rottegift. Så den led en forfærdelig og pinefuld død...
Hvad sker der er i disse folks hoveder????

Synes bare at folk skulle høre denne historie da det er så sørgeligt...

Mine forældre og søster som også bor i byen er hele tiden opmærksom på deres hunde, da de ikke ved hvad det næste bliver fra denne hundemorder, hvornår slår han til igen?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælpe til 16 fjedre i trampolin 500 kr.
  • Hang TV 600 kr.
  • Hænge TV op på væg og sætte til (har kun el-ledning) 500 kr.
  • Vi har en lampe med lyd dæmper funktion, der ikke helt virker 500 kr.
  • Nedtagning af lamper 2.000 kr.
  • Udskiftning af ventil på vandrør til opvaskemaskine 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund dræbt af rottegift
  • #1   2. mar 2006 Undre mig over hvordan han kan fodre hunden???? Der er da ingen der kan fodre mine hunde uden jeg opdager det???????????

Men det er svinsk

• #2   2. mar 2006 Den stod bag hegnet, og så kastede han det åbenbart ind til den... Man kan ikke være ovre sine hunde 24 timer i døgnet... Dette er bare et sørgeligt tilfælde af at man åbenbart skal.

Hun skrev i den lokale avis at nu fik personen endelig ram på hendes elskede hund og at hun ville hade ham dag og nat til hendes død...

Hunden fik en virkelig smertefuld død, håber at jeg finder ud af hvem det var, for kan slet ikke klare tanken om hvad han har gjort imod det stakkels dyr...

• #3   2. mar 2006 Så er det godt at man har lært hunde ikke at tage noget for fremmede... eller at samle mad op fra joden uden den har fået lov først...

Men man sakl aldig sige aldrig... det er jo kun dyr, vi har...

Men det er jo sygt at gøre sådan noget.... f.... f.... h........

• #4   2. mar 2006 Har selv haft en kat der åd rottegift og da den kom hjem fordi den var dårlig kom dr. dyr.. Han sagde at man godt kunne give modgift, men det var for sent mmed min kat...

Opdagede de ikke den var dårlig....???

Men dem der kan finde på det må godt nok være nogle kolde mennesker ;o((

• #5   2. mar 2006 har de meldt det til politiet?? Det ville jeg hvertfald gøre...

• #6   2. mar 2006 hold kæft noget svineri man... håber satma idioten blir fundet og buret inde :O(

• #7   2. mar 2006 Hvor er det forfærdeligt!!!! Håber ikke vi skal til at have græker tilstande herhjemme, hvor folk forgifter andres dyr.

Håber f***** den nar bliver fanget...

• #8   2. mar 2006 ej hvor forfærdeligt.....

Vores naboes uhnd døde også af rottegift .. men fra en mark...

• #9   2. mar 2006 han skulle skamme sig sådan en idiot. det gør man bare ikke. bliver helt ked af det men også meget sur. jeg kan ikke finde ord.

• #10   2. mar 2006 Hej -

Ja folk er syge - det var vi også engang ude for -

Min ene nabo var sådan lidt psykisk syg ( læs meget ) sad bla oppe om natten for at holde øje med at ingen ridsede hans bil etc -

En dag havde han lagt rottegift i min have, - han vidste at jeg kom hjem om aftenen og hvis klokken var rigtig mange røg hundene direkte i haven - inden vi gik en tur - men denne aften gik vi direkte ud - heldigt for os - for næste morgen da jeg skulle lukke dem ud i haven - så jeg giften ligge i et lille bjerg kort udenfor døren - dette ville jeg jo ikke have set hvis det var nat - som når jeg kom hjem fra job dengang... men fordi det var blevet morgen i mellem tiden stod det jo pludseligt klart der i morgensolen -

Sådan et svin -

Gik straks ind til dem for at tage en snak om dette, men de kiggede blot ud af vinduet og drønede væk igen -
    Fra den dag løb de altid ind i deres hus hvis jeg kom udendørs.
    Kort efter meldte de mig til politiet for et eller andet sindssygt, - så de kom klokken Lo.. om natten -

Nogle mennesker er bare sindssyge - og gør langt ude ting -

Det skal ik være nogen hemmelighed at min hjælpsomhed overfor naboen - pasning af deres datter etc - stoppede fra den dag -

Folk er sgu mærkelige...

Nu bor vi på landet uden naboer - så kan vi selv rende rundt her og blive lidt småsære - Griner -

• #11   2. mar 2006 hvad sagde du at naboen havde anmeldt dig for??? der er altså noget her som ikke hænger sammen....sorry

• #12   2. mar 2006 Men det ER svinsk at smide foder eller mad ud til dyr man hved spiser det...
    din hund der.... hvad var det du fandt som naboen havde smidt der i morgensolen hvor du fandt det...
    For du tog vel en prøve af det eller hvad skete der, der mangler detaljer i din historie....FORTÆL FORTÆL FORTÆL

• #13   2. mar 2006 glæder mig til at høre nærmere....
    syntes der mangler noget

• #14   2. mar 2006 Maria F -

Det var rottegift min nabo havde lagt i en lille bunke udenfor havedøren - Han havde jo regnet med at jeg ville komme sent hjem om aftenen - som jeg også gjorde - og lukke hundene i haven - inden vi gik tur - for sådan plejede vi at gøre... men denne gang gik vi direkte ud på tur da jeg kom hjem ved 01.00 tiden om natten -
    Næste morgen da jeg så skulle lukke dem i haven - så jeg jo med det samme rottegiften ligge der -

Og jo - det var rottegift...

Min nabo var en tosse - en familiefar med det hele . men psykisk syg tosse - og en nat meldte han mig til politiet - fandt aldrig rigtig ud af hvad det drejede sig om - Men jeg gik udenfor i skuret om natten og ryddede op, lidt sent ja, - men kan tit ik sove om natten - så skal der jo ske et eller andet - og han bestemte sig så for at politiet sku kigge på den sag - så de kom bragende for at se hvad jeg lavede - og undskyldte jo også mange gange - men at naboen havde sagt et eller andet - ( kan ikke huske præcis hvad ) men noget med at jeg sløbte suspekte ting ind i mit hus - Griner - Manden var sindssyg...

Jeg meldte sagen til politiet - den med rottegiften - men de kunne desværre ikke tage manden hvis jeg ikke havde det på film.... så de rådede mig til at sætte kamera op i haven - Men vi vidste jo at vi snart skulle flytte - gik på det tidspunkt og kiggede på hus - så gad ikke gøre et kæmpe postyr ud af det -

Prøvede jo at konfrontere ham og hans familie omkring problematikken med deres opførsel - ( vi havde jo haft et godt naboskab indtil da - ) og intet var hændt imellem os - pludselig slog det bare klik - men sådan havde han jo været overfor mange andre på vejen inden da - og jeg stødte aldrig på dem siden - da de altid løb ind i deres hus når jeg kom ud - Langt ude -

Kan man kalde det dårlig samvittighed - eller konfliktskyhed - Griner -

Sygt ihvertfald -

• #15   2. mar 2006 Jeg skal en tur til udbyneder i morgen, byen hvor hunden boede... Der er adresse i avisen på ejeren, så vil da lige tag over til hende en tur, for hun ved hvem der har gjort det og sådan noget synes jeg ikke bare at man skal ignorere, man skal vise at dette er fuldstændig grotesk... Tror at politiet er blevet indblandet. Personen som gjorde det har vist haft et problem med den nu døde hund, har været irriteret over den, men det giver overhovedet ikke nogen ret til at slå et dyr ihjel. Der skal fængsels straf til at bekæmpe det!!!

Min familie er bare utrolig nervøse for deres hunde. Har tit mine egne med derude og de leger i en indhegnet have, men tør det ikke længere, for man ved aldrig hvad folk kan finde på...

Sørgeligt med hunden, for det er ikke hundens skyld hvis den gør noget forkert, den er personen som går med snoren som har fejlen!!!

• #16   2. mar 2006 Hvorfor kunne hun ikke lide den hund???? Det lyder helt grotest at nogle kan finde på det fordi man har noget imod et dyr eller menneskerne bag dyret......

Håber hun får sin straf ;o((

Kan godt forstå din familie er nervøse over deres dyr...

• #17   3. mar 2006 det skete for min kæreste da han var 13 år gammel havde de også en lille hund som nogen havde sat sig sur på??
    så der var blevet smidt gift ind i haven og hunden døde også af det ...
    nogen folk er bare syge i hovedet

Kommentér på:
Hund dræbt af rottegift

Annonce