Hund dræbt af rottegift Hund dræbt af rottegift
Nu er det sgu ved at være for meget. Mine forældre bor på landet og i deres by ( Udbyneder ) hader mange folk hunde og nu har det fået konsekvenser, En ulykkelig ejer har mistet sin elskede hund...
En person som havde set sig sur på ejeren og hunden fodrede den med rottegift. Så den led en forfærdelig og pinefuld død...
Hvad sker der er i disse folks hoveder????
Synes bare at folk skulle høre denne historie da det er så sørgeligt...
Mine forældre og søster som også bor i byen er hele tiden opmærksom på deres hunde, da de ikke ved hvad det næste bliver fra denne hundemorder, hvornår slår han til igen?
dec 2005
Følger: 38 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 82 Svar: 6.144
Men det er svinsk
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 93
Hun skrev i den lokale avis at nu fik personen endelig ram på hendes elskede hund og at hun ville hade ham dag og nat til hendes død...
Hunden fik en virkelig smertefuld død, håber at jeg finder ud af hvem det var, for kan slet ikke klare tanken om hvad han har gjort imod det stakkels dyr...
jan 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 1 Emner: 606 Svar: 6.689
Men man sakl aldig sige aldrig... det er jo kun dyr, vi har...
Men det er jo sygt at gøre sådan noget.... f.... f.... h........
dec 2005
Opdagede de ikke den var dårlig....???
Men dem der kan finde på det må godt nok være nogle kolde mennesker ;o((
jan 2005
Følger: 34 Følgere: 33 Hunde: 2 Emner: 195 Svar: 3.575
okt 2005
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 169 Svar: 2.279
jan 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 13 Svar: 1.493
Håber f***** den nar bliver fanget...
mar 2005
Følger: 28 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 204 Svar: 4.258
Vores naboes uhnd døde også af rottegift .. men fra en mark...
okt 2005
Følger: 10 Følgere: 12 Hunde: 4 Svar: 720
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Ja folk er syge - det var vi også engang ude for -
Min ene nabo var sådan lidt psykisk syg ( læs meget ) sad bla oppe om natten for at holde øje med at ingen ridsede hans bil etc -
En dag havde han lagt rottegift i min have, - han vidste at jeg kom hjem om aftenen og hvis klokken var rigtig mange røg hundene direkte i haven - inden vi gik en tur - men denne aften gik vi direkte ud - heldigt for os - for næste morgen da jeg skulle lukke dem ud i haven - så jeg giften ligge i et lille bjerg kort udenfor døren - dette ville jeg jo ikke have set hvis det var nat - som når jeg kom hjem fra job dengang... men fordi det var blevet morgen i mellem tiden stod det jo pludseligt klart der i morgensolen -
Sådan et svin -
Gik straks ind til dem for at tage en snak om dette, men de kiggede blot ud af vinduet og drønede væk igen -
Fra den dag løb de altid ind i deres hus hvis jeg kom udendørs.
Kort efter meldte de mig til politiet for et eller andet sindssygt, - så de kom klokken Lo.. om natten -
Nogle mennesker er bare sindssyge - og gør langt ude ting -
Det skal ik være nogen hemmelighed at min hjælpsomhed overfor naboen - pasning af deres datter etc - stoppede fra den dag -
Folk er sgu mærkelige...
Nu bor vi på landet uden naboer - så kan vi selv rende rundt her og blive lidt småsære - Griner -
feb 2006
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 7 Svar: 63
feb 2006
din hund der.... hvad var det du fandt som naboen havde smidt der i morgensolen hvor du fandt det...
For du tog vel en prøve af det eller hvad skete der, der mangler detaljer i din historie....FORTÆL FORTÆL FORTÆL
feb 2006
syntes der mangler noget
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Det var rottegift min nabo havde lagt i en lille bunke udenfor havedøren - Han havde jo regnet med at jeg ville komme sent hjem om aftenen - som jeg også gjorde - og lukke hundene i haven - inden vi gik tur - for sådan plejede vi at gøre... men denne gang gik vi direkte ud på tur da jeg kom hjem ved 01.00 tiden om natten -
Næste morgen da jeg så skulle lukke dem i haven - så jeg jo med det samme rottegiften ligge der -
Og jo - det var rottegift...
Min nabo var en tosse - en familiefar med det hele . men psykisk syg tosse - og en nat meldte han mig til politiet - fandt aldrig rigtig ud af hvad det drejede sig om - Men jeg gik udenfor i skuret om natten og ryddede op, lidt sent ja, - men kan tit ik sove om natten - så skal der jo ske et eller andet - og han bestemte sig så for at politiet sku kigge på den sag - så de kom bragende for at se hvad jeg lavede - og undskyldte jo også mange gange - men at naboen havde sagt et eller andet - ( kan ikke huske præcis hvad ) men noget med at jeg sløbte suspekte ting ind i mit hus - Griner - Manden var sindssyg...
Jeg meldte sagen til politiet - den med rottegiften - men de kunne desværre ikke tage manden hvis jeg ikke havde det på film.... så de rådede mig til at sætte kamera op i haven - Men vi vidste jo at vi snart skulle flytte - gik på det tidspunkt og kiggede på hus - så gad ikke gøre et kæmpe postyr ud af det -
Prøvede jo at konfrontere ham og hans familie omkring problematikken med deres opførsel - ( vi havde jo haft et godt naboskab indtil da - ) og intet var hændt imellem os - pludselig slog det bare klik - men sådan havde han jo været overfor mange andre på vejen inden da - og jeg stødte aldrig på dem siden - da de altid løb ind i deres hus når jeg kom ud - Langt ude -
Kan man kalde det dårlig samvittighed - eller konfliktskyhed - Griner -
Sygt ihvertfald -
nov 2005
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 10 Svar: 93
Min familie er bare utrolig nervøse for deres hunde. Har tit mine egne med derude og de leger i en indhegnet have, men tør det ikke længere, for man ved aldrig hvad folk kan finde på...
Sørgeligt med hunden, for det er ikke hundens skyld hvis den gør noget forkert, den er personen som går med snoren som har fejlen!!!
dec 2005
Håber hun får sin straf ;o((
Kan godt forstå din familie er nervøse over deres dyr...
jan 2005
Følger: 44 Følgere: 43 Hunde: 3 Emner: 29 Svar: 245
så der var blevet smidt gift ind i haven og hunden døde også af det ...
nogen folk er bare syge i hovedet
Hund dræbt af rottegift