Forum kategorier

Indlæser...
Sortering
Godt nytår - løs snak 5 4’eren blev lidt tung, synes jeg, og med det nye år lige om hjørnet, kommer en nytårsudgave af tråden. Her sætter vi...
Off Topic
Oprettet:
31. dec 2022
Visninger:
10.962
Chilli (amstaff) tidliger ejer Kære medlemmer, Tilbage i 2008 da jeg og min daværende kæreste gik fra hinanden, var vi desværre nødsaget til at ski...
Off Topic
Oprettet:
2. jan 2023
Visninger:
800
marked kan man egentlig anmelde annoncer herinde ? denne lyder da som en "hundehandler" https://www.hundegalleri.dk/yorks...
Off Topic
Oprettet:
6. jan 2023
Visninger:
711
Det kunne Netto og andre lære lidt af ... eller ?? Behøver jeg sige noget ??? ... :P :P :P :P Et nyt supermarked er åbnet tæt ved hvor jeg bor. B) Det har...
Off Topic
Oprettet:
8. jan 2023
Visninger:
695
Kamera Jeg har fået mig et "nyt" kamera. Det er et Nikon dx1855. Der er en ekstra uoriginal linse til. Er der nogen herind...
Off Topic
Oprettet:
13. jan 2023
Visninger:
1.198
Miniature-byggeri Jeg kan ikke huske, hvem det er, der bygger fine miniaturehuse, men der kommer en udsendelse om det på det tyske RTL i ...
Off Topic
Oprettet:
22. jan 2023
Visninger:
416
Krea-tråden 2023 (del 1) Nyt år, ny tråd.. Jeg er igang med et MyHome tæppe fra Hobbii. Man skal bruge 5 Twister (fra Hobbii) nøgler, godt nok...
Off Topic
Oprettet:
26. jan 2023
Visninger:
1.491
Huslejeregulering - nogle kloge hoveder? Hej HG! Nogle kloge hoveder på lejekontrakter? Jeg er i dag blevet varslet husleje stigning. Pr 1. Februar.. De...
Off Topic
Oprettet:
27. jan 2023
Visninger:
683
Maleri af hund. Min kærestes højt elskede Hubert døde her i oktober 17 år gammel. Jeg overvejer at give min kæreste et maleri/tegning ...
Off Topic
Oprettet:
27. jan 2023
Visninger:
816
Pomeranian pels filtre Et spørgsmål til pomeranian folket! Eller andre hvis hunde har en tæt underuld... Min ene pomeranian har så kraftig...
Off Topic
Oprettet:
30. jan 2023
Visninger:
1.279
løbetid Har fået en skøn hund for et par mdr. siden; nu 7 år gammel. Hun er pludselig blevet dominerende over for min datters ...
Off Topic
Oprettet:
30. jan 2023
Visninger:
762
border collie mig og min mand er blevet enig om at få en border collie i farven rød i sommeren 2024. Men har svært ved at finde nogle...
Off Topic
Oprettet:
2. feb 2023
Visninger:
1.288
... paradoks Det er lidt specielt at sidde at se tv, i nyhederne fortælles om at København har startet 3 ugers lysfest, i reklame bl...
Off Topic
Oprettet:
3. feb 2023
Visninger:
874
Iran og Kina.... så mangler de da bare lige Nordkorea ... hyggeligt scenarie : https://www.dr.dk/nyheder/seneste/iran-og-kina-styrker-ba...
Off Topic
Oprettet:
15. feb 2023
Visninger:
449
Beskrivelser i salgsannoncer Jeg undres gang på gang, når jeg læser salgsannoncer for særligt blandinger. Ofte har de et smart navn og nogle helt u...
Off Topic
Oprettet:
18. feb 2023
Visninger:
1.160
God humor Fyns Politi har god humor :-) Nedenstående er kopieret fra Twitter: Fyns Politi @FynsPoliti · Følg Hvad ska...
Off Topic
Oprettet:
18. feb 2023
Visninger:
489
Farvel Sally En del har nok set det, men jeg tænkte at jeg nok alligevel må skrive herinde også, trods jeg har været en del offline....
Off Topic
Oprettet:
19. feb 2023
Visninger:
1.024
Hundetrimmer Hejsa :) Vi leder efter en trimmer til vores Golden doodle. Den med de længste afstandsstykker vi har fundet er 25mm .....
Off Topic
Oprettet:
1. mar 2023
Visninger:
1.307
Hundebur Godaften :) Er der nogle af jer der tilfældigvis har en Hyundai i20 og en staff? Eller en race af nogenlunde samme s...
Off Topic
Oprettet:
1. mar 2023
Visninger:
507
hvor blev de af nu har jeg efterhånden været herinde i ca 11-12 år, og i aftes kom jeg til at summe over profiler der tidligere har vær...
Off Topic
Oprettet:
2. mar 2023
Visninger:
2.088

Annonce