472 visninger
|
Oprettet:
Hundebur {{forumTopicSubject}}
Godaften
Er der nogle af jer der tilfældigvis har en Hyundai i20 og en staff? Eller en race af nogenlunde samme str.
Jeg kigger på hundebur og er lidt i tvivl, om hvilken str. jeg skal have fat i. På forhånd tak!
okt 2018
Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 374
Det burde være forholdsvist nemt med din bil og hund, tænker nemt du kan have et fint str. bur.
Hunden skal kunne stå og sidde, vende sig rundt men behøver ikke have en hel bal sal. Ved hårde opbremsninger er det rarest at den ikke ramler ind i siden af buret med meget tilløb.
der er en oversigt over bure der passer i din bil på billigehundebure.dk
Ingen siger du skal købe buret der, men så kan du ihvertfald se hvilke størrelser der passer ind
Ellers Bech Trade
okt 2011
Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 46 Svar: 1.459
Jeg har selv købt mit variocagebur derinde for et års tid siden, der var gratis fragt til Danmark. Nu er den svenske krone endnu lavere, så der er en del at spare i forhold til priserne i DK.
https://www.hundbursbutiken.se/da/sidor/hitta-ratt-hundbur
maj 2022
Følger: 16 Hunde: 1 Emner: 6 Svar: 24
Mathias: billigehundebure og Bechtrade er faktisk lige præcis nogle af dem jeg har kig på og som rent faktisk passer. Har du kendskab til dem? Meningerne er lidt delte omkring billigehundebure i hvert fald
Rikke: Variocage er “drømmeburet”, så vil jeg da klart kigge nærmere på. Tak
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.453
De har en rigtig god service
Prøv at ringe til dem, han har målene på de fleste biler, så han la er påbestilling, men han har også ma ge færdige bure.
okt 2018
Følgere: 5 Emner: 13 Svar: 374
Men har tit hørt godt om Bechtrade, men har heller ikke selv købt bur der før.
Hundebur