800 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Jakob S
Jakob S
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Chilli (amstaff) tidliger ejer Chilli (amstaff) tidliger ejer

Kære medlemmer,

Tilbage i 2008 da jeg og min daværende kæreste gik fra hinanden, var vi desværre nødsaget til at skille os af med vores hund, på daværende tidspunkt 2 årige Amstaff tæve ved navn Chilli.

Vi mistede desværre kontakten, men det har altid ligget mig tæt på hjerte, om hun fik sig et godt liv.

Høre meget gerne fra tidliger ejer, eller andre som skulle have kendskab til hende.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen,
Tidligere ejer af Chilli

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker 850 kr.
  • Havemand 1.000 kr.
  • Installation of Curtain Rod 950 kr.
  • Udskiftning af vandhane i køkkenvask 800 kr.
  • VVS udskiftning af vandhane der drypper 1.600 kr.
  • Fugning af fodlister ca 30 kvm. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chilli (amstaff) tidliger ejer
  • #1   2. jan 2023 Hvor gammel er hunden nu, og har du et billede?

• #3   2. jan 2023 Et par billeder vil hjælpe meget smiley ja, chili er næppe i live i dag, men kan godt forstå behovet for at høre om hun har haft det godt smiley

• Jakob S
    Jakob S Tilmeldt:
    sep 2008

#4   2. jan 2023 Jeg skal forsøge om jeg kan finde nogle billeder, men det er begrænset hvad jeg har liggende fra dengang.

Nej jeg gør mig ikke nogle forhåbninger om at hun er i live i dag, men ville være dejligt at høre lidt om hvilket liv hun har haft smiley

• #5   3. jan 2023 Indtil du måske finder et billede af hende, ville det måske hjælpe at beskrive hendes farve(r)? smiley Håber du finder svaret herinde!

• Jakob S
    Jakob S Tilmeldt:
    sep 2008

#6   3. jan 2023 Ja selvfølgelig og tak for det smiley Hun var rødlig og en smule spinkel, ligner lidt den på dette billede (fundet på nettet).

profilbillede
  • #7   3. jan 2023 Okay, kan huske jeg engang så en tæve for mange år siden som så sådan ud som også hed Chilli. Kan dog ikke kunne sige om det var den da jeg ikke kan huske hvem der havde den eller hvor det var jeg så den desværre. Det jo slet heller ikke sikkert det var den - der har jo nok været nogle stykker derude som hed(der) Chilli men håber du finder tidligere ejer så du kan få noget vished smiley pøj pøj med det

• #8   3. jan 2023 er billedet en Amstaff ...ligner det ikke mere en Staffordshire Bull Terrier ... spørger bare af uvidenhed

• #9   4. jan 2023 Hanne, det er rigtig.
    Det er ikke en AmStaff som er på billedet, det er en Staffordshire Bull Terrier.

Kommentér på:
Chilli (amstaff) tidliger ejer

Annonce