føler folk sig truet ? {{forumTopicSubject}}
Når folk nu og før i tiden, gentagende gange, udtrykker sine meninger om forskellige ting mm. mange er enige, og sys det er cool. en del er imod, når de personer bliver ved at lave Gode fornuftige tråde, er det som om folk følger sig rigtig truet, og går til angreb, personlige angreb, forfølger folk i trådene, og kun skriver for at få brugerne ned med nakken, for de skal jo ikke tro de er noget. den slags ser man mere og mere, ikke noget med at bølgerne går hårdt pga tavle avl, pitbulls mm. alså for hundenes skyld, og de meninger man har om dem, men personlige forfølgelser. hele tiden prøve og skabe negativ fokus om den enkelte bruger fordi så mange er enige med hende / ham. lave fake profiler udenlukkende for at få sat personen i dårlig lys, efter en diskution.
Det bliver slemmere og slemmere.
Skyldes det at man føler sig truet fordi man ikke selv er så god til at formulere sig ?
har man ondt i numsen over at folk kan ændre sig til det bedre og lære af sine fejl ?
kan man ikke klare at nogle faktisk gider gøre en del for at blive klogere ?
Eller hvad tror i de skyldes ?
Til dem der kan huske mig for et par år tilbage. Puha, Tror aldrig HG har haft en der spurgte om så mange ting
Alt hvad jeg kom i tanke om uanset hvornår det var, kom frem, lige ud af den blå luft. HG's spørge jørgen nr. 1
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
apr 2007
Følger: 28 Følgere: 25 Hunde: 1 Emner: 490 Svar: 3.308
Dog tror jeg ikke det er muligt at vide alt om en race, man kan vel altid lære
føler folk sig truet ?