{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.319 visninger | Oprettet:

PÅKØRT DANSK/SVENSK SKOVHUND - SØGER EJER {{forumTopicSubject}}

Kære HundeGalleri

Hvis du selv har eller kender nogen på Amager, der har en dansk/svensk skovhund så læs venligst dette opslag og kontakt vedrørende snarest muligt og bed dem kontakte mig!
Mine oplysninger finder du i bunden af opslaget

Hunden er uden for livsfare (gudskelov), men såvidt jeg ved, har den fået skader på ben og hale.

I går aften omtrent klokken 18:00 var jeg desværre ude for den grumme oplevelse af, at jeg påkørte på en hund, der spurtede ud foran mig.
Jeg kom kørende ind i krydset mellem Englandsvej og Løjtegårdsvej I 2770 kastrup, da jeg spottede hunden i øjenkrogen og kunne på beklageligvis ikke nå at reagere.
Efterfølgende fik jeg samlet hunden op og kørt den til AniCura dyrehospital i Valby.
Her har den fået behandling og smertestillende, og er efterfølgende blevet overført til et andet hospital, hvor den får medicin og hvile.
Hunden havde ikke noget halsbånd på, og der er ikke registreret nogen ejer i chippen.
Omkring 13-14 tiden i morgen vil lægerne komme med en vurdering, om hvorvidt hunden skal blive og modtage ekstra behandling, eller hvad der skal ske. Jeg har ikke selv fået meget at vide, men hvis ejeren ikke er fundet af politiet eller nogen anden i mellemtiden, antager jeg, at de sender til Roskilde Internat.

Kontakt mig her:
kreuger@hotmail.dk
42 52 52 56

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  PÅKØRT DANSK/SVENSK SKOVHUND - SØGER EJER
Kommentér på:
PÅKØRT DANSK/SVENSK SKOVHUND - SØGER EJER

Annonce