786 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 20 Svar

Ondt i skulder Ondt i skulder

Ja, det har jeg ellers ikke haft før, men av hvor det gør ondt.

Nogen herinde med erfaring med det? Det er foran, der hvor der er en kugle, lidt svært at forklare, men det gør hammerondt der hvis jeg trykker let, og så gør det generelt bare ondt 24/7.

Det startede torsdag og jeg er dødtræt af at have ondt! 2 panodiler hjælper , men er der andet at gøre?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montage af køkkenarmatur 800 kr.
  • Haster! Silikone fuger på badeværelse 1.300 kr.
  • Hænge vinreol op 350 kr.
  • Ophængning af lamper 600 kr.
  • Ny stikkontakt, der skal bores i væggen 600 kr.
  • Samle legetårn undendørs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ondt i skulder
  • #2   3. feb 2018 Ikke umiddelbart, sidder lige i bus nu, men prøver når jeg står af

• #3   3. feb 2018 Kan end ikke få den op i vandret position smiley

• #5   3. feb 2018 Det lyder som en frossen skulder.
    Der skal aflastning til - evt i slynge til at starte med for at huske at holde den i ro.

Det er en overbelastningsskade smiley

• #6   3. feb 2018 Højre, men jeg er venstrehåndet...crap! Min kollega er allerede sygemeldt med sådan en skulder, smitter det smiley smiley

Tager det lang tid om at blive ok?

• #7   3. feb 2018 Det smitter, når man overbelaster på samme vis smiley smiley

Der kan godt gå lang tid - jo bedre man er til at aflaste uden at falde i, jo kortere;)

• #9   3. feb 2018 Lige Googlet, noooo det må IKKE være frossen skulder, så kan jeg jo ingenting i flere måneder! smiley

• #10   3. feb 2018 kunne forestille mig en god akupunktør kan afhjælpe noget af det værste ...

• #11   3. feb 2018 min far. har i gemmen sin liv . lavet hårdt arbejde hvor han har fået slidt sin skulder helt ned . lige nu har han nul procent i skulden og kan dermed ikke løftes heller holde armen op. uden smerter. men hvis man ikke har et job hvor man slider armene så meget så kan det være en frosten skulder smiley

• #12   3. feb 2018 Tag nu ikke sorgerne på forskud. Jeg har jævnligt ondt i skulder og nakke, men ikke noget som lidt ro i armen har kunne klare. Jeg tager som en foreslår Panodil og ibuprofen. Og så går der som regel ikke så lang tid før det er ovre igen.

• #13   3. feb 2018 Jeg foreslår du bruger 400 kr på en med forstand på kroppen fx ergoterapeut i 30 min. Det kan redde det til i i næste uge

• #14   3. feb 2018 Det kan også være betændelse i en slimsæk. Det gør nuller naller, men kan ofte klares med en ipren-kur...eller en blokade smiley

http://www.sportnetdoc.dk/skulder/slimsaksbetandelse

Men for at være sikker, må du nok hellere smutte forbi lægen.

Rigtig god bedring smiley

• #15   3. feb 2018 Det går ok med panodil og ipren, ej smertefrit, men ok.

Starter hos lægen, håber at Linda har ret. Jeg har ikke ondt udvendigt på skulderen, kun foran i et begrænset område.

Mange tak for svarene smiley

• #16   3. feb 2018 jeg for til hverdag. Kodein og panodil . og hvis mine smerter er for voldsomme så for jeg akupunktur hos min læge. hvis min nakke smerter er der

• AT
    AT Tilmeldt:
    apr 2017

Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 964
    #17   3. feb 2018 få en henvisning af din læge, også afstedkommer til fys.

det kan også være noget så simpelt som at der sidder en nerve i klemme.

en ergoterapeut kan jeg ikke se hvordan skal kunne hjælpe her

• #18   3. feb 2018 Jeg bor heldigvis lige ved siden af fys i min by smiley krydser fingre for betændt slimsæk, passer det ikke godt med at der er et lille område spm er meeeget ømt? Månt varmepude af min mor. Hmmm har sovet uden varme i soveværelset meget længe, måske det er kommet af dette

• #19   3. feb 2018 Back on Track bluse er god til dårlig skulder

• #20   3. feb 2018 Måske jeg hapser hesten bot rygvarmer med hjem smiley

• #21   3. feb 2018 God ide ellers har Back on Track også lavet en rulle med 5 meter tape med Back on Track effekt lige til at sætte på der hvor det gør ondt
    Det koster 150 kr for en rulle

• #22   3. feb 2018 En betændt slimsæk kræver også ro indtil irritationen lægger sig.
    Det kan tage kort tid, det kan tage lang tid.

Nogle får sprøjter enten saltvand eller binyrebarkhormon ind i slimsækken og opnår symptomlindring - men samme adfærd giver samme symptomer smiley

Som akupunktør er det lidt et helvede - opnås smertelindring fortsætter folk ofte overbelastningen og så er der svært at få det helt væk smiley

• #23   4. feb 2018 Hvis jeg bare vidste hvad jeg har gjort forkert, så ville jeg være glad.

Kommentér på:
Ondt i skulder

Annonce