1.502 visninger
|
Oprettet:
Petra, Janco og sokketyven Nala
14. aug 2012 Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
14. aug 2012 Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Smerte i skulder efter irritationsbetændelse i skulderleddet {{forumTopicSubject}}
Hej HG,
Jeg fik for et halvt år siden, en irritationsbetændelse i slimsækken i skulderleddet, hvor jeg havde så mange smerter at jeg ikke kunne bevæge armen. Nu, et halvt år senere, har jeg stadig nedsat styrke i skulderen og får ofte ondt når jeg bærer noget eller hvis jeg skal bevæge mine arme over hovedet.
Kan det virkelig være betændelsen der stadig spøger?
Der er ofte nogen herinde der har godt styr på sådan noget med kroppen, så måske nogen ved noget om sådan noget. Er ikke glad for at gå til lægen, da jeg har fået ny læge efter min gamle gik på pension, og jeg ikke er glad ved den nye.
Mvh
Petra
dec 2011
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 10 Svar: 237
For dine smerter kan komme, fordi du bruger skulderen forkert og den derved ikke får ro til at komme sig helt..
Det at hæve armene over hovedet kræver f.eks. at du gør noget helt specielt med skulderen, før du hæver dem op, hvis ikke du skal udsætte skulderleddet for noget det ikke bryder sig om..(det kan selvfølgelig være du ved det i forvejen )
Jeg kan virkelig anbefale hende. Udover at afhjælpe ens smerter, hjælper hun også en med at finde ud af, hvordan man bruger kroppen, så man fremover undgår smerter.
Hun er utrolig dygtig..vi er flere til holdtræning (som hun træner) der flere gange har delt vores erfaringer med hinanden (mens vi venter på at hun kommer og træner os ) om de fys folk har været hos før.
Og de folk, der har været forbi flere fys, er først blevet smertefri efter de kom op til hende..
aug 2012
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 86 Svar: 3.857
Jeg bor i Værløse, men flytter til Kbh NV om snart.
Har før været til en fysioterapeut, pga. jeg spænder op i nakkemuskulaturen, og hun virkede såmænd også god nok, jeg har bare ikke penge til at gå til dem, da jeg er på SU..
dec 2011
Jeg tror blot et par enkelte gange hos hende kan hjælpe dig rigtig meget, fordi hun med det samme vil lære dig, hvordan du skal bevæge og bruge skulderen (nu det specifikt er der problemet er).
Og har du så ikke råd til mere i et stykke tid frem, så vil du i hvert fald kunne bruge skulderen rigtigt, så der ikke kommer flere smerter eller så skulden får ro til at komme sig
Uuhha nakkemuskulaturen har også været mit store problem..hold fast hvor havde jeg mange smerter i årevis, før jeg kom op til hende.
Jeg er lykkelig for, at jeg den idag, f.eks. kan sidde og læse bøger i timevis uden at få ondt
Får bare så hurtigt smerter i nakke/skulder området, når jeg ikke gør tingene rigtigt.
dec 2011
Sig til hvis du vil have navn og adresse, så sender jeg en pb
aug 2012
Jeg må få kigget finanserne igennem. Problemet er også bare, at min skulder ikke er det der belaster mig mest, så skulle jeg gå til fys, burde jeg nok få kigget på min ryg, nakke, knæ og ankler først. Men dem ved jeg dog hvad "fejler" i forvejen.
Jeg havde kronisk hovedpine, fordi jeg spændte så meget. Er ved at opbygge det igen nu, fordi jeg har været stresset, desværre
maj 2009
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 1 Emner: 44 Svar: 811
aug 2012
aug 2012
Men behandlingen var faktisk bare smertestillende og ro, og at jeg ikke måtte løfte/lufte hund mv., men jeg har ikke kunne holde den i ro, for hundene skal jo luftes, og det kan jeg ikke gøre med en arm..
apr 2012
Hunde: 1 Emner: 32 Svar: 558
Men gå til din egen læge, som kan henvise dig til en fys hvis det er det der skal til. Med en henvisning i hånden skal du ikke betale.
aug 2012
Jeg må få nosset mig sammen til at gå til lægen.
aug 2013
Følger: 1 Svar: 1
Efterfølgende er jeg blevet forhandler hos energetix (magnetsmykke firma).
Smykkerne har hjulpet på følgende hos tidligere kunder:
Allergier
Astma / Bronkitis
Diabetes 2
Dårligt blodomløb
Fibromyalgi
For højt eller for lavt blodtryk
Fordøjelsesbesvær
Følelsesløshed
Gigtsmerter
Hjerte/kar sygdomme
Hudproblemer