Film - Kæreste dør, men lever dagen efter Film - Kæreste dør, men lever dagen efter
Øhm ja... Et forsøg på at holde overskriften kort
Jeg så for nyligt en film, som jeg faldt i søvn til, men som jeg godt kunne tænke mig at se. Jeg ved bare ikke hvad det var for en film
Nu håber jeg der er nogen der kan hjælpe mig. Jeg er håbløs mht. navne på skuespillere, så det eneste info jeg har er handlingen (det jeg nåede at se).
Der er det her unge par. Han har travlt med sit job, så han glemmer kæresten lidt.
Hun skal til en musikeksamen, som hun når at få fortalt ham inden han møder ind på sit arbejde.
Mens han er til møde opdager hun at han har glemt sine noter (tror hun), og drøner op og forstyrrer ham i mødet og opdager at han har sine noter. Hun får lavet en masse akavet snak inden hun smutter fra mødet igen.
Da han er på vej til at se hende til musikeksamen snakker han med en taxachauffør om hans forhold til hende. Taxachaufføren siger at han bare skal elske hende, og sørger for at han ikke kommer tomhændet til hendes eksamen.
Efter hendes eksamen tager de ud og spiser sammen. Her bliver de uvenner, hun drøner afsted, tager en taxa, den kører galt, og hun dør.
Han er helt knust og han ligger og krammer hendes dagbog i sengen, og vågner op næste dag, hvor hun ligger ved siden af ham. Han bliver skræmt, da hun jo er død.
Han fortæller hende intet, men efterhånden opdager han at mange af de samme ting, fra dagen før. sker igen. Han prøver så at lave om på dagen, og de skal med en taxa. Her er det sjovt nok samme taxachauffør, som han havde talt med dagen før.
Han spørger ind til det til taxachaufføren, og det lader til at chaufføren er helt klar over det ham gutten her gennemgår.
Det unge par tager op til en hytte tæt ved hvor han er vokset op.... Oooog her så jeg så ikke rigtig mere.
NU håber jeg at én af jer LIGE er klar over hvad det er for en film
feb 2016
Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 154
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.480
Tak!
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 207 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.958
Ajjj ... gas ... det må I ikke ... så bliver Tinna ked af det ....
aug 2004
Følger: 15 Følgere: 18 Hunde: 2 Emner: 96 Svar: 1.480
Du kan da selv se den?
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 92 Svar: 10.958
okt 2017
Følger: 9 Emner: 1 Svar: 5
Film - Kæreste dør, men lever dagen efter