{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
798 visninger | Oprettet:

Michelle I
Michelle I
Følger: 7 Emner: 1 Svar: 3

SØGER {{forumTopicSubject}}

[b]Hej alle sammen!
(Jeg har ikke prøvet at skrive herinde før, så ved ikke om det er det rigtige sted at skrive det).

Jeg søger en dobermann.. (Max. 3 år).
Jeg har ledt efter en dober i lang tid, men uden held smiley
Så hvis i har kendskab til nogle med en dober, så vil jeg virkelig gerne have jeres hjælp til at finde vores nye familie medlem! smiley
Det jeg har at tilbyde til en dober er:
Vi kan tilbyde, et blivende hjem, 25 års erfaring med dobermann, masser af frisk luft, de mennesker den kommer til at være i nærheden af er bekendte med racen, et dejligt hjem nær skov og strand, hvor den vil komme til at opholde sig meget, træning/aktivitet, masser af kærlighed og den har altid selskab smiley
Mange tak for jeres hjælp, og til jer der prøver! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SØGER
  • #1   31. maj 2017 Har du kontaktet racerepræsentanten i specialklubben?? Der kender de som regel til relevante omplaceringshunde

• Michelle I
    Michelle I Tilmeldt:
    maj 2017

#2   31. maj 2017 Nej, desværre ikke hvad det er... smiley Kan du fortælle lidt om det? smiley

• Michelle I
    Michelle I Tilmeldt:
    maj 2017

#4   31. maj 2017 Mange tak.

• #7   1. jun 2017 Undrer mig over at du er 17 år, har 25 års erfaring med racen og ikke ved hvad specialklubben er smiley

• Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.148
    #9   1. jun 2017 Vi kan tilbyde, et blivende hjem, 25 års erfaring

Kunne jo være at hun ikke var alene om det..

• #10   1. jun 2017 I kan også kontakte Dobermann opdrættere (der findes en liste på Dansk Dobermann Klubs hjemmeside) og fortælle om jeres interesse for at få en ung/voksen hund. Nogen gange har de en hund de havde beholdt til avl, som så ikke kan bruges alligevel, og nogen gange har de fået en hund tilbage, som køber ikke kunne beholde alligevel.
    Man kan altid finde en 10 mdr gammel Dobermann hanhund uden stamtavle på DBA eller gul og gratis, som er blevet for stor en mundfuld for en, der ikke lige havde sat sig ordenligt ind i racen inden købet af den nuttede lille hvalp. Spørgsmålet er bare hvor fedt det er at overtage sådan en hund smiley

• #11   1. jun 2017 PS Det er efterhånden en race, hvor man skal væbne sig lidt med tålmodighed og være klar til at vente temmelig længe på en hvalp. Der laves ikke specielt mange af dem mere og efter der kom forbud mod en del racer er mange af opdrætterne temmelig varsomme med hvem de sælger til.

• Michelle I
    Michelle I Tilmeldt:
    maj 2017

#12   2. jun 2017 Hej igen. Til jer der undre sig over, at jeg skrev 25 års erfaring, men jeg kun er 17. Det er ikke mig jeg snakker om, det er min far smiley

Kommentér på:
SØGER

Annonce