2.286 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 21 Svar

Spas og sjove sætninger! Spas og sjove sætninger!

Kæresten og jeg, stod og lavede mad igår, da snakken faldt på nogle ansøgninger han skulle have skrevet...

"Jeg skal bare lige have dem rettet og kuperet! Så kan jeg aflevere dem" sagde han...

"Kuperet? Du mener kopieret? Ved du hvad kuperet betyder?" Blev mit svar, med et smil på læben.

"Nårh ja" siger han, "det er det der hvor man klipper det tykkeste lag hår af hestens man, ikke?"

Jeg var FLAD af grin! Og han blev tøsesur! Hahahaha smiley

Har i andre nogle guldkorn, så del for filan!

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spas og sjove sætninger!
  • #1   6. mar 2017 Massere .. Men jeg kan seriøst aldrig huske dem når det er!

• #3   6. mar 2017 Jaja sidney! Det har jeg også! smiley

• #5   6. mar 2017 HAHAHA minion!

Lasse sagde også til mig den anden dag.
    "Ej skat, du ser så godt ud når du sidder der, med den lille dobbelthage"..... Virkelig? VIRKELIG??!!??

• #6   6. mar 2017 Min mor har kaldt min søster og jeg for kødbjerg og flæske da vi var yngre (og bestemt ikke særlig tykke) smiley Det hører hun stadig for

• #8   6. mar 2017 Hahaha Mack! Kan lige se sådan en unge gå og kalde sin moster for fis*e. smiley

• #10   6. mar 2017 Åh den med en guffer... jeg siger det SÅ tit med hundene... det er så pinligt! smiley

• #12   6. mar 2017 HAHAHAHAHA

• #13   6. mar 2017 Åh, jeg har så mange, min kæreste er for genial med sådan noget!

Han troede, at det hed, at ligge i fosfor stilling. Det havde aldrig helt givet mening for ham, hvorfor man ville kalde det det.

Han troede, at Molbo arbejde var Volvo arbejde, fordi Volvo ikke laver de bedste biler.

Vi var på Louvre. Så siger han: "Er det ikke her, at det der maleri, Den sidste suppe hænger?" Det var Den sidste nadver han mente. Det hedder jo The last supper på engelsk.

Og så havde vi lige en diskussion i dag, fordi han mente, at jeg var hyklerisk, når Atlas nærmer sig glasskår på gåtur. Jeg kan gå med til, at jeg er hysterisk omkring det, det andet er noget vrøvl smiley

• #14   6. mar 2017 jeg var ikke selv vidne... men var tilsvarende flad af grin

For en del år tilbage, var der en hestepige der var en tur på landet med sin kæreste. Her skulle han lige brille med sine kundskaber og pegede ud på en mark hvor der gik nogen heste. Han troede vist at det var islændere... det var det så ikke, det var fjordboller... men han deklamerede: "se skat, der går nogen grønlændere"

• #16   6. mar 2017 Fitte er så heller ikke noget pænt ord i sig selv... smiley smiley Det kan betyde alt fra ehm ja.."revne" til skøge...osv.

Jeg havde engang en eks der i et sekunds tanketorsk for udbrudt da vi ser lotto prognosen: "EJ så dem der har 7 rigtige får bare ingenting den her uge, det er sgu da ikke fair"...

Og argh der er så mange, men jeg kan ikke huske dem ligenu....

• #19   6. mar 2017 Cecilie jeps smiley smiley

• #20   6. mar 2017 jeg var meget ny elev i guld og sølvbrancen, der var meget at lære min noble fine chef sagde, nærmest i forbi farten, frk Jenn dette er Sct. Peterr syre.....flere år efter sagde jeg til min nye schef, vi kan bruge sct. Peter syren at prøve den med......han flækkede nærmest af grin, hentede flasken....med....salpetersyre....25 år gik der mindst!!!!! nu har jeg lært det, og intet at bruge den viden til, der er ikke noget guld der skal prøves her. smiley

• #21   6. mar 2017 Kæresten taler i telefon med sin mor. Moderen spørger, om vi har mange pakkenelliker med. Kæresten kigger undrende over på mig og svarer "øh, nej, vi har ikke taget nelliker med?"

• #22   6. mar 2017 Ååååårh, jeg har lavet mange .... Det vil næsten være for pinligt, hvis jeg skriver dem alle. Men en må I godt få! Sidder og snakker med min veninde, da hun nævner "Paraguay" .. jeg sidder meget alvorligt, kigger på hende og udbrøder: " Paraguay? Det er da en frugt! ...." .... det var det så bare ikke helt..

• #23   6. mar 2017 I fredags på arbejde omtales den massør, der er tilknyttet arbejdspladsen. Man har fundet det smart at placere hende nede i det rum, hvor fredagsøllet afholdes, det rum kaldes Hullet...
    Til frokostpausen annonceres, at massøren har nægtet at massere nede i Hullet, da hun synes, der lugter, men at hun kan findes i lokale XXX istedet........

• #24   6. mar 2017 Min mormor (som desværre ikke er her mere.) og jeg sad og spillede yatzy. Hun fik ikke lige det hun skulle. Hun udbrød.: lige ved og næsten skyder ingen hare." Min mor og jeg var færdige af grin. Hun påstod at det var der noget der hed. Jeg fandt min ordbog og det stod jo ikke deri,Så kommer der mange undskyldninger om at det hed det. Og hun mente det.

• #25   6. mar 2017 Mig og min mormor spiller også meget. smiley
    Vi sad en dag og spillede Alias med noget familie.

Spillet går ud på, at beskrive et ord, uden at bruge selve ordet!

Beskrivelse var egentlig let "danmarks største rovdyr"
    Og mormor udbrød! "KRONHJORT"

Vi joker meget med den kronhjort smiley

• #26   6. mar 2017 Mig i mine nye bukser, mens jeg forsøger at se min egen røv bagfra "Skaaat, får de her bukser min røv til at se stor ud"
    Kæresten "Næ, jeg tror mere det er alt det du går og spiser i løbet af dagen der gør det"

smiley :D smiley

• #28   7. mar 2017 Så får I også et par stykker herfra.
    Jeg havde nogle virkelig by-mennesker med ude at gå tur på Fælleden for nogle år siden. Pludselig pegede den ene op i træerne og udbrød - "SEEEE, der sidder en rødspætte".
    Så her på Amager kan fiskene klatre i træer.. smiley smiley

Tror også det var hende, der konsekvent hentede "Blok og papir", når alle vi andre hentede papir og kuglepen smiley

Vi havde en tendens i samme periode, med at kommentere alle gode ting med, at de var "Glimragende". Én dag, sagde samme person - aj... det tror jeg altså ikke, der er noget der hedder... Vi andre insisterede på, at selvfølgelig var der da det - og var færdige af grin, da hun rent faktisk endte med at lede efter det i ordbogen.
    Selvom det ikke er et officielt ord, så mener jeg stadig, at det burde optages i sproget smiley

• #29   7. mar 2017 Vi var på Flammen med nogle venner og jeg havde lovet en anden veninde et billede af kødbufetten.
    På et tidspunkt er der ingen sultne folk ved buffeten og jeg - lidt ydmyg - spørger den rare mand bag disken: Må jeg få et billede af dig og dit kød?

Lumsk smil fra manden med kødet... liiidt rødmen i mine kinder smiley

• #31   8. mar 2017 På en ferie med mine svigerforældre, spurgte min kæreste om de havde haft en god dag i marinaden smiley De havde været på dagstur til en marina i en anden by smiley

Der var også engang nogen, der havde pisset i hans grundvold smiley

Og så var der engang, hvor vi skulle bestille i drive in på McDonalds. Da den søde kvinde i højtaleren siger "Hej, hvad kan jeg hjælpe jer med", svarer min kæreste, "Ja hej, det er Thomas..." - Han nåede ikke længere end det, før vi alle (inkl. kvinden i højtaleren) begyndte at grine. Hun grinte så meget, at hun måtte få en anden til at tage imod bestillingen - og ja, de grinte stadig af ham, da vi kom over til vinduet, og skulle betale og have maden smiley Behøver jeg at sige, at min kæreste var meget rød i hovedet, og havde ganske travlt med at komme derfra smiley

Kommentér på:
Spas og sjove sætninger!

Annonce