24. feb 2014 Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
23 December, låge 23. 23 December, låge 23.
Uha, I dag skal man helst nå det, man ikke vil bøvle med 5 min før gæsterne kommer i morgen
Og kors hvor er Tanten træt
Bent i u-nåde igen igen
Tanten havde en af de der søvnløse nætter, de er simpelthen så trælse Man ligger og vender sig uden at sove mere end 30 min før man vågner igen
Til sidst stod hun op kl 03,00, måske en kop te ville gøre godt
Listede forbi en stor-snorkende Bent, og tænkte : Han ka sgu sagtens
Tanten vil vente med at tænde lys til hun når ud i køkkenet, intet problem i det, der er jo ingen forhindringer under vejs..... troede hun da
Lige pludselig støder hun ind i og vælter over en kæmpe stor kasse
Lige midt på gulvet der i mørket står der pludselig en stor kasse
Det larmer og skramler, klirre og glas bliver knust Tanten bliver chokeret og skriger
Hundene farer ud af sengen og gøer helt vildt, og Bent ramler ind i sofabordet da han prøver at komme hurtigt op
Bent får tændt lys i stuen, og hvad skuer hans øje ?
Tanten der sidder midt på gulvet, omringet af julepynt og smadret kugler
Bent : Skal jeg tage et billede af dig nu, eller skal jeg hænge et par guialander på først
Tanten : ( skumler) Du kan edderbrodermene vente dig til jeg får fat i min kagerulle
HVA LAVER DEN KASSE HER ??
Bent : Nå ja, og så har jeg hentet kassen med julepynt på loftet, men det har du vist opdaget ... hahahahaha
Han går dog hen og hjælper Tanten op, der er såmænd ikke sket hende noget, det var vist værre med nogle af julekuglerne, og kræmmerhus der blev smadret og flade
Så siger Bent : Indrøm det, du skulle ud og smugspise lidt flere af de der småkager vi fik i går
Tanten svare ikke, men roder efter kagerullen i skuffen og Bent låser sig inde på toilettet
Glædelig 23 December, og pas på hjælpsomme ægtefæller
jan 2015
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 338
Håber at tanten, trods en hård nat, har mod på d. 24. Ellers er vi nogen der gerne læser endnu et afsnit
jul 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 31 Svar: 401
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.728
Dejligt at ingen kom til skade.....indtil videre
Tak for at åbne låge nr. 23
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 80 Svar: 3.418
Jeg havde faktisk en oplevelse i dag, hvor hovedpersonen næsten kunne have været Bent.
Der blev tidligere på dagen kogt risengrød, og vi spiste også hver en portion. Så blev resten af risengrøden stillet væk til desserten i morgen.
Min søster sendte en sms og spurgte, om jeg kunne købe to julegaver for hende. Inden jeg kørte sagde jeg til min mand, at han skulle lade være med at røre noget i køkkenet, for jeg skulle fortsætte med at lave konfekt, når jeg kom tilbage.
Jeg kørte ind til Jysk og Rosengårdcentret, og da jeg kom tilbage 1½ time senere, stod resten af risengrøden (som skulle bruges til risalamande) flot dækket af et lag KANEL. Tror I at jeg blev tosset? Nej, det kan nærmest ikke beskrives, hvor sur jeg blev.
Nå, men da jeg faldt lidt ned igen, fik jeg skovlet kanelen væk, og det var da heldigvis en stor portion, så jeg tror, der er nok - uden kanelsmag - til desserten i morgen.
Vi fik så risklatter med kanelsmag
feb 2014
Følger: 5 Følgere: 168 Hunde: 3 Emner: 683 Svar: 6.008
Hvorfor er det lige de mænner bare ikke vil høre hvad vi siger ?
jul 2009
Følger: 23 Følgere: 39 Hunde: 4 Emner: 80 Svar: 3.418
Nej, faktisk tror jeg, at mænd, børn og hunde lider af selektiv hørelse på fuld tid:-)
23 December, låge 23.