643 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

23 December, låge 23. 23 December, låge 23.

Uha, I dag skal man helst nå det, man ikke vil bøvle med 5 min før gæsterne kommer i morgen smiley

Og kors hvor er Tanten træt smiley smiley

Bent i u-nåde igen igen smiley

Tanten havde en af de der søvnløse nætter, de er simpelthen så trælse smiley Man ligger og vender sig uden at sove mere end 30 min før man vågner igen smiley

Til sidst stod hun op kl 03,00, måske en kop te ville gøre godt smiley
Listede forbi en stor-snorkende Bent, og tænkte : Han ka sgu sagtens smiley

Tanten vil vente med at tænde lys til hun når ud i køkkenet, intet problem i det, der er jo ingen forhindringer under vejs..... troede hun da smiley
Lige pludselig støder hun ind i og vælter over en kæmpe stor kasse smiley

Lige midt på gulvet der i mørket står der pludselig en stor kasse smiley
Det larmer og skramler, klirre og glas bliver knust smiley Tanten bliver chokeret og skriger smiley Hundene farer ud af sengen og gøer helt vildt, og Bent ramler ind i sofabordet da han prøver at komme hurtigt op smiley

Bent får tændt lys i stuen, og hvad skuer hans øje ? smiley
Tanten der sidder midt på gulvet, omringet af julepynt og smadret kugler smiley

Bent : Skal jeg tage et billede af dig nu, eller skal jeg hænge et par guialander på først smiley
Tanten : ( skumler) Du kan edderbrodermene vente dig til jeg får fat i min kagerulle smiley smiley HVA LAVER DEN KASSE HER ?? smiley
Bent : Nå ja, og så har jeg hentet kassen med julepynt på loftet, men det har du vist opdaget ... hahahahaha smiley

Han går dog hen og hjælper Tanten op, der er såmænd ikke sket hende noget, det var vist værre med nogle af julekuglerne, og kræmmerhus der blev smadret og flade smiley

Så siger Bent : Indrøm det, du skulle ud og smugspise lidt flere af de der småkager vi fik i går smiley
Tanten svare ikke, men roder efter kagerullen i skuffen smiley og Bent låser sig inde på toilettet smiley

Glædelig 23 December, og pas på hjælpsomme ægtefæller smiley smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Empty a pond, remove the fishes and stones around it. 4.500 kr.
  • Brusearmatur 1.000 kr.
  • Montering af stikkontakter til hvidevarer 1.650 kr.
  • Rengøring, klipning, oprydning mv af lille gårdhave 1.780 kr.
  • Lagt fliser 1.500 kr.
  • Rør til Køkkenvask hænger ikke sammen 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  23 December, låge 23.
  • #1   23. dec 2016 Åha. Du kan da lige gøre en dag fantastisk. smiley :D smiley

Håber at tanten, trods en hård nat, har mod på d. 24. Ellers er vi nogen der gerne læser endnu et afsnit smiley

• #3   23. dec 2016 Ikke engang om natten er der fred og ingen fare hos jer. Men godt tanten hverken brækkede arme el ben.

• #4   23. dec 2016 smiley smiley smiley smiley Åh, hvor er I bare skønne, dig og skovtrolden smiley
    Dejligt at ingen kom til skade.....indtil videre smiley
    Tak for at åbne låge nr. 23 smiley

• #5   23. dec 2016 Skønt med endnu et afsnit af julekalenderen.

Jeg havde faktisk en oplevelse i dag, hvor hovedpersonen næsten kunne have været Bent.
    Der blev tidligere på dagen kogt risengrød, og vi spiste også hver en portion. Så blev resten af risengrøden stillet væk til desserten i morgen.
    Min søster sendte en sms og spurgte, om jeg kunne købe to julegaver for hende. Inden jeg kørte sagde jeg til min mand, at han skulle lade være med at røre noget i køkkenet, for jeg skulle fortsætte med at lave konfekt, når jeg kom tilbage.
    Jeg kørte ind til Jysk og Rosengårdcentret, og da jeg kom tilbage 1½ time senere, stod resten af risengrøden (som skulle bruges til risalamande) flot dækket af et lag KANEL. Tror I at jeg blev tosset? Nej, det kan nærmest ikke beskrives, hvor sur jeg blev.
    Nå, men da jeg faldt lidt ned igen, fik jeg skovlet kanelen væk, og det var da heldigvis en stor portion, så jeg tror, der er nok - uden kanelsmag - til desserten i morgen.
    Vi fik så risklatter med kanelsmag smiley

• #6   23. dec 2016 Lise-Lotte : LOOOOOOOL smiley Ja den kunne Bent sagtens have lavet, hvis ikke lige han hader kanel på risengrød smiley
    Hvorfor er det lige de mænner bare ikke vil høre hvad vi siger ? smiley

• #7   23. dec 2016 Måske trænger de bare til at få skyllet ørerne?
    Nej, faktisk tror jeg, at mænd, børn og hunde lider af selektiv hørelse på fuld tid:-)

Kommentér på:
23 December, låge 23.

Annonce