{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
759 visninger | Oprettet:

Weekendbarnet er skadet =/ {{forumTopicSubject}}

Ååårreeee lille Sasha...

Så skulle vi riiiiigtiiiig hygge med laaaange ture og susen afsted over markerne her i weekenden, men lille Sasha blev skadet idag =(

vi var ovre og fodre missere ved søs og svoger og hundene render og leger på de omkringliggende marker (under opsyn af sofadyret)..
Vi går lidt ned af vejen og efter ca 30 min bliver hundene kaldt ind til en kikser og lidt nus =)

Da Sasha så kommer spænene som den lille tornado hun er, sitter sig hinter og løfter sit ene forben ser jeg der LØBER blød af en =(

Op på armen med hunden og hjem til søs og skylde poten i vandskålen..
Det SÅ meget slemmere ud end det er, "kun" et mindre (virker stort på hendes små tæer) hul foran den store trædepude... Heeeeeldigvis da !!

Hjem i bilen, give Sasha en lille smertestillende vi havde til overs fra da Kaoz havde ondt i benet, få såret renset, spraye noget plaster på og forbinde det fint..
Sasha er bare såååå sød - hun kunne jo ikk lide at jeg pillede sådan i hendes fod, men hun finder sig bare i det og rører ikk forbindingen...

Kaoz lå da også og kyssede hendes ører hele vejen hjem i bilen =)

De ha nur fået hver et okseøre og ligger nu og gumler løs på det, og Sasha bruger fint den indbundne pote til at holde med =)

Har også ringet til søs og svoger og fortalt det og de følte sig fint trygge ved at hun blev passet hos "moster" når jeg tog mig så godt af hende, og det sår kunne hun jo have fået på en af deres ture også..

Pyyyyha.. Blev så forskrækket da blødet bare LØB fra den lille pote.. Men dejligt at det ikke var værre =)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Weekendbarnet er skadet =/
Kommentér på:
Weekendbarnet er skadet =/

Annonce