{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.442 visninger | Oprettet:

SÅ kom der hvalpe! <3 {{forumTopicSubject}}

Coco startede fødslen kl 10 min i 6 i morges og sluttede fødslen kl halv 10 ca. smiley hun fik en del mere end regnede med, men de er alle fantastiske og sååå søøøde!<3

vil gerne lægge billeder op af hvalpene enkeltvis, men det er nødt til at blive senere for hun vil ikke have man løfter hendes små skatterbasser væk, så det må jeg acceptere haha smiley

Hvalp nr. 1 kom klokken 6:32, der var lidt problemer da hvalpen var lidt stor og havde fået sig ud af "posen" så Coco måtte hjælpes lidt og hvalpen måtte få suget lidt snask ud af næsen, men alt gik fint ud over det! smiley Hvalp nr. 1 Er en tæve på 175g

Hvalp nr 2. kom ikke mindre end 2 minutter efter (6:34) helt gnidningsfrit og det er en lille Han med en vægt på 124g.

Hvalp nr. 3 lod sig rigtigt vente på sig, fødslen gik igen fantastisk og vi blev overrasket med en fin fin tæve på 117 g. hun blev født kl 7:31

hvalp nr. 4 kom kort tid efter igen uden problemer, men dette er nok også fordi hvalpen er meget lille! Det er en skøn tæve på 67 g. hun blev født kl 7:38 og jeg var bange for hun ikke ville klare den, men Coco er meget over hende og jeg håber på det bedste!!

Hvalp nr. 5 kom faktisk så kort tid efter hvalp nr. 4 at vi ikke nåede se hende føde den, fordi vores opmærksomhed var på betteskid! hvalp nr. 5 er en fin fin Han hund på 100 g, han blev født 7:40

Hvalp nr. 6 lod sig ikke længe om at føde, og hurtigt kom en dejlig han hund på 102 g. han blev født kl. 7:46

Hvalp nr. 7 lod sig vente rigtig længe!! og er også den største i kuldet! en skøn skøn han på 194 g. han blev født 8:20

Hvalp nr. 8 kom med lidt problemer da jeg panikkede fordi moderkagen var sort og hvalpen lå i grønt snask, så jeg var 100% sikker på den var død.. HELDIGVIS viste det sig at være en bekymring uden grund og hun fødte en sund og rask tæve på 100 g, klokken var 9:20

nu slapper hun af med sine elskede hvalpe og hun er SÅ glad men træt smiley jeg er så stolt af hende! og det hele gik over alle forventninger! hun klarede det stort set selv med opbakning og nusning når der var behov smiley
jeg vil lægge en masse billeder op af de små kræ så i kan se dem og senere ligge billeder op af de enkelte hvalpe så de kan få navne smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SÅ kom der hvalpe! <3
Kommentér på:
SÅ kom der hvalpe! <3

Annonce