2.551 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 92 Svar

SÅ kom der hvalpe! <3 SÅ kom der hvalpe! <3

Coco startede fødslen kl 10 min i 6 i morges og sluttede fødslen kl halv 10 ca. smiley hun fik en del mere end regnede med, men de er alle fantastiske og sååå søøøde!<3

vil gerne lægge billeder op af hvalpene enkeltvis, men det er nødt til at blive senere for hun vil ikke have man løfter hendes små skatterbasser væk, så det må jeg acceptere haha smiley

Hvalp nr. 1 kom klokken 6:32, der var lidt problemer da hvalpen var lidt stor og havde fået sig ud af "posen" så Coco måtte hjælpes lidt og hvalpen måtte få suget lidt snask ud af næsen, men alt gik fint ud over det! smiley Hvalp nr. 1 Er en tæve på 175g

Hvalp nr 2. kom ikke mindre end 2 minutter efter (6:34) helt gnidningsfrit og det er en lille Han med en vægt på 124g.

Hvalp nr. 3 lod sig rigtigt vente på sig, fødslen gik igen fantastisk og vi blev overrasket med en fin fin tæve på 117 g. hun blev født kl 7:31

hvalp nr. 4 kom kort tid efter igen uden problemer, men dette er nok også fordi hvalpen er meget lille! Det er en skøn tæve på 67 g. hun blev født kl 7:38 og jeg var bange for hun ikke ville klare den, men Coco er meget over hende og jeg håber på det bedste!!

Hvalp nr. 5 kom faktisk så kort tid efter hvalp nr. 4 at vi ikke nåede se hende føde den, fordi vores opmærksomhed var på betteskid! hvalp nr. 5 er en fin fin Han hund på 100 g, han blev født 7:40

Hvalp nr. 6 lod sig ikke længe om at føde, og hurtigt kom en dejlig han hund på 102 g. han blev født kl. 7:46

Hvalp nr. 7 lod sig vente rigtig længe!! og er også den største i kuldet! en skøn skøn han på 194 g. han blev født 8:20

Hvalp nr. 8 kom med lidt problemer da jeg panikkede fordi moderkagen var sort og hvalpen lå i grønt snask, så jeg var 100% sikker på den var død.. HELDIGVIS viste det sig at være en bekymring uden grund og hun fødte en sund og rask tæve på 100 g, klokken var 9:20

nu slapper hun af med sine elskede hvalpe og hun er SÅ glad men træt smiley jeg er så stolt af hende! og det hele gik over alle forventninger! hun klarede det stort set selv med opbakning og nusning når der var behov smiley
jeg vil lægge en masse billeder op af de små kræ så i kan se dem og senere ligge billeder op af de enkelte hvalpe så de kan få navne smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rens Terrasse+ olie 7.000 kr.
  • Se på strøm til komfur - flytte ledning til ny gruppe? 2.000 kr.
  • Fejl på opvaskemaskine 870 kr.
  • Spørgsmål 400 kr.
  • Tømrer skotrende 2.599 kr.
  • Elektriker 850 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  SÅ kom der hvalpe! <3
  • #1   6. sep 2016 det her er hvalp nr. 1 smiley
    havde helt glemt det ikke var mig der tog billeder så har ikke så mange overhovedet haha, men får senere smiley

profilbillede
  • #2   6. sep 2016 STORT TILLYKKE!

8! Wow.men godt de at de klarer sig. Så er i da godt nok kommet på arbejder.glæder mig til billeder!
    Haha,måske kenzie kunne hjælpe coco,hun har jo mælk nok,med kun en hvalp

• #4   6. sep 2016 Hold da op! 8 hvalpe er en del.
    Stort tillykke!

• #8   6. sep 2016 hold da op I får travlt ... tillykke med det store og flotte kuld...

min yngste var også meget lille i forhold til hendes søskende, og opdrætter var heldigvis ekstra over hende nogle dage, så i dag har jeg den lækreste lille krudtugle ....

• #10   6. sep 2016 Stort tillykke med det flotte kuld smiley

• #12   6. sep 2016 tusind tak! smiley jeg er også ved hende 24/7 nu kun når jeg skal på wc jeg går smiley synes nemlig også den mindste er meget lille!! heldigvis er hun fandme sej til at gå til patten! så håber på det bedste!!! smiley synes generelt det er et "lille" kuld de vejer ikke så meget som jeg havde troedet! og specielt ikke når man tænker på hvor stor faren til dem alle er! så jeg hjælper dem så godt på vej som jeg kan!! og så håber jeg vi ikke mister en eneste igennem forløbet!! coco elsker dem så højt! og ville være så ked af hvis en gik bort!!! smiley

• #15   6. sep 2016 min veninde der hjalp med fødslen havde selv et kuld chi for et års tid siden der vejede alle hvalpene over 200g så må indrømme jeg føler cocos små bebser er meget små! men jeg tænker med så god omsorg og pleje hun giver dem, samt en hjælpende hånd fra mig, så vokser de alle op til skønne dsg'er som vil glæde en familie smiley må så indrømme hvis den helt lille klare den.. så er jeg ikke sikker på hun er til salg! smiley

• #16   6. sep 2016 det værste ved betteskid er fandme hun er så aktiv smiley så hun kommer tit kravlende yderst og med så lidt sul på kroppen som hun har så kommer hun altså til at fryse!! smiley smiley

• #17   6. sep 2016 ha ham godt der er gang i hende .. min der også var den lille, endte med at blive kaldt hende med Duracell batterierne fordi hun kæmpede og blev den mest aktive ....

• #19   6. sep 2016 håber på en lykkelig historie som med jeres små smiley hun tager også patter fra de store, gåpå mod har hun i hvert fald så håber på hun bliver tyk i løbet af ingen tid!! det er bare underligt for hun er på størrelse med min kanins unger når de er omkring en uge gamle smiley

• #27   6. sep 2016 Hvor er det godt gået - hun er da en sand mester i at føde hende Coco smiley Tillykke med det store kuld!

• #28   6. sep 2016 neej den ene er peanut smiley havde også et kuld med to af dem i, de overlevde desværre ikke smiley men det er ret normalt med peanut kaniner smiley

• #29   6. sep 2016 tusind tak!<3 er så stolt af hende!! havde bestemt ikke troet der var 8! smiley smiley

• #30   6. sep 2016 Hvor er de fine, og skønt at det gik godt smiley
    Hold lidt ekstra øje med den lille fis, er sikker på den nok skal klare det, så længe du lige hjælper hende til de gode patter osv.

Rosa (som jo er en chi) vejede 60g ved fødslen, man siger normalt at chi hvalpe helst skal veje over 80g.

• #32   6. sep 2016 årha prøver at vise billeder og skrive men mit internet gider ikke du... bliver sindsyg smiley

• #33   6. sep 2016 det er betteskid, som er meget tydeligt er hun nok lidt under udviklet eller så har hun en plet i hoved jeg ikke aner hvad farve har smiley smiley

profilbillede
  • #36   6. sep 2016 hun er MEGET tynd heldigvis er det blevet bedre som hun patter, men nej det ser nemlig ikke godt ud smiley
    jamen jeg er lidt i tvivl for det ligner der er hår, men det er ser også ud som om pelsen ikke er kommet ordenligt, så det noget rigtig møg smiley

• #38   6. sep 2016 kan 100% følge dig! er også meget bekymret for hende!! smiley men føler ikke bare jeg kan slå hende ihjel hvis nu hun faktisk kunne overlve smiley
    hun ser bare underudviklet ud i forhold til de andre! meget tyndere og halv størrelse!
    men til forskel fra mine peanut kaniner og hende, så har hun et fast kranie og er meget aktiv!

• #41   6. sep 2016 altså Coco ELSKER hende og udstøder hende i hvert fald ikke, hun slikker lidt meget på hende, men hun forstår måske også hun er mirco i forhold til resten?
    men jeg lægger hende til pat hver gang hun vil spise og så håber jeg hun vil tage på! den mindste vægt faldning gør også jeg reagere! vil gerne have hun klare den! smiley

• #44   6. sep 2016 det er okay hvis der skal gå lidt OCD i vejningen af hende! hun har gjort et lidt større indtryk på mig end de andre hvalpe, nok fordi hun er så lille og er en TOTAL fighter! man kunne se ribbene på hende da hun blev født, men har en rund fin mavsi nu, og kæmper virkeligt for at holde ved patten! hun har fundet en der er hendes ynglings og den vil alle de store også gerne til så hun er en sej lille dame, og håber bare SÅ meget hun klare den!!! smiley

• #46   6. sep 2016 hahaha jeg tænker morgen kl 8 og aften kl 5 eller senere smiley

• #48   6. sep 2016 derfor jeg skriver 5 eller senere, der er nok en chance for jeg kan finde på at gøre det tre gange om dagen, er fjernstudent så er hjemme 24 timer i døgnet og har en del tid til både hvalpe, coco og mine andre basser smiley

• #50   6. sep 2016 dyrlægen siger ikke så meget? hvad skulle der siges, hvalpene ser sunde og raske ud og opføre sig ud derfra, de er bare små og mht. betteskid så er det bare at se tiden an og håbe på det bedste, de kan jo ikke gøre så meget ved en nyfødt hvalp, heldigvis er hun aktiv! puppy boost har ikke været på tale, det har mælke erstatning dog, men det kunne være jeg skulle købe en tube? de er trods alt ikke så dyre og hvis det kan hjælpe coco eller hvalpene? så er det jo bare perfekt!
    betteskid er også helt fin ud over hun er lille og ser lettere underudviklet ud, hun mangler ikke energi og hun patter på liv og lyst smiley resten af kuldet er jo som de skal være bare i en mindre udgave, har trods alt en på næsten 200g og en anden der også er meget tæt på så tror de kommer til at få det rigtig godt alle sammen !

• #51   6. sep 2016 tænker dog selv at noget som coloboost kunne være bedre for betteskid end puppyboost :)?

• #54   6. sep 2016 Altså vil sige det er 100% hvis betteskid eller nogle af de andre hvalpe taber sig at du bliver nødt til at tage den lange tur fra sjælland for at hente dem, for så har vi altså brug for Kenzie! smiley
    men ja det er da møg træls vi ikke lige er naboer!
    ville det være optimalt at bestille puppyboost hjem? for så gør jeg det på et spilt sekund og håber postmanden kommer i morgen!

• #56   6. sep 2016 årh stakkels pus! smiley smiley
    jeg prøver mig lidt frem så! håber godtnok på det bedste for betteskid, er sikker på resten nok skal klare den, de er alle over 100 gram og to tæt på 200 så de får ingen problemer, det mere den lille smiley smiley
    haha coco går kun fra dem når der er mad, men så skal maden dælme også være lækker! (som råt) smiley

• #58   6. sep 2016 åårh smiley tørfoder vil hun kun have i kassen, men da jeg kom ind med råt og stillede det ved siden af kassen fordi jeg ville blande det sammen, der hoppede hun pænt ud og stjal det ikke blanede med sig tilbage i kassen og slugte det næsten i en mundfuld, så rokerede hun lidt rundt på hvalpene og lagde sig smiley
    det er SÅ dejligt hun spiser igen!!

• #60   6. sep 2016 det kunne være jeg skulle skifte over til kun råt til coco også, hun gider alligevel ikke rigtig det tørfoder og hun trænger til noget sul på kroppen! smiley

• #61   6. sep 2016 som i kan se går betteskid rigtigt til patten! hun patter hele tiden, hvilket er SÅ skønt at se! smiley

profilbillede
  • #62   6. sep 2016 så længe hun tager ved og spiser godt, og vægten forhåbentlig stiger så er der vel ikke behov for alle mulige støttende tiltag så er det vel bedre at friste mor med alt muligt godt hun gerne vil spise .. det ser da bestemt ud som om hun har tænkt sig at kæmpe for retten til at være her ...

• #63   6. sep 2016 det har hun bestemt tænkt sig! hun er den der sover mindst og spiser mest! så håber så inderligt at det går!! jeg tror jeg skifter til råt med Coco for hun trænger til det og det er simpelthen så lækkert at se hende tage for sig og spise godt! smiley

• #68   6. sep 2016 du kan både se og høre hun spiser, hun er blevet en rund prop smiley når jeg siger hun spiser mere end de andre og sover mindre er det fordi hun sover og spiser mere skiftende end de andre, de andre tager mad på samme tid næsten mens betteskid er lidt smartere og spiser mens de sover og sover derefter og vågner så med de andre for at spise igen, Men sulten det er hun! hvilket er forståeligt hvis du så hvor tynd hun var da hun blev født, der havde alle jo nærmest topmaver mens man kunne se hendes ribben! så tror bare hun skal spise igennem i en dage og så er hun med igen! smiley

• #69   6. sep 2016 kan med glæde fortælle hun har taget 10 gram på siden hun blev født så tror det går den rigtige vej! smiley

• #71   6. sep 2016 ja det er altså bare livs opløftende! smiley det går i den rigtige retning og selvom de store har taget mere på end hende, så er det fremskridt hun ikke taber sig!
    så tror det er okay hun går lidt til patten! det har hun hvis brug for smiley

• #73   6. sep 2016 det første gang jeg vejer hende efter fødslen, men er helt med på hvad du mener! smiley
    lad os håbe hun holder vægten og den er steget i morgen! der kan vi sikkert se rigtige fremskridt! smiley

• #77   6. sep 2016 modtager al den gode karma som jeg kan!! smiley <3 smiley vil så gerne at det lykkedes for hende!! smiley

haha bare du lover du også giver hende nok mælk så! hun skal jo helst vokse ud af din sports BH smiley smiley

• #78   7. sep 2016 de tager på i fuld galop de hvalpe!! to af mine hanner vejer over 200 gram i dag og mine to andre er kommet op med 60 og næsten 30 gram er så glad smiley her er den største

profilbillede
  • #80   7. sep 2016 Hun har det rigtig godt! smiley hun tager ikke ligeså hurtigt på som de andre, men hun er oppe på 78 gram i dag, 80 når hun lige har spist, så synes det er fremskridt! smiley Hun er stadigvæk aktiv og hun piver mindst ligeså højt som de andre når hun er utilfreds eller vil have mor hjælp, er SÅ lettede over den første nat gik godt smiley

har desværre kun taget billeder af de fire drenge lige nu, men der kommer billeder af alle pigerne senere smiley
    det her er vores næst største

profilbillede
  • #83   7. sep 2016 jeg lyver i billedet når jeg siger han er den næst største!! han er den tredje største haha smiley den næst største vejer over 200 gram ligesom den største smiley
    Ham her er den næst største!! smiley

Og gode nyheder! Den største der nu hedder Bob er blevet solgt til en rigtig sød familie i Aarhus, så de glæder sig rigtig meget til at få ham hjem om to måneder smiley

profilbillede
  • #84   7. sep 2016 Aarhus er en god by at være hund i smiley

• #85   7. sep 2016 Det lød det også til da familien beskrev deres hjem smiley
    han vil få en lækker have og bo ved siden af en skov, mor er hjemmegående pga. noget gigt og to døtre og en mand som er aktive og elsker natur så han vil komme med, samt deres mormor har en dsg selv som de passer somme tider også derfor de gerne ville have deres ejen, så sendte moren et billede af deres lille familie og de ser bare allesammen så søde ud! smiley

• #87   7. sep 2016 Tusind tusind tak! er så glade for de små smiley

krydser også alt jeg har! hun er SÅ sej og aktiv så er næsten 100% sikker på hun klare den! smiley
    Men tror hun bliver en meget lille hund! smiley

• #88   7. sep 2016 så har jeg også billeder af tøserne smiley

profilbillede
  • #89   7. sep 2016

profilbillede
  • #90   7. sep 2016

profilbillede
  • #91   7. sep 2016

profilbillede
  • #92   7. sep 2016

profilbillede
  • #93   7. sep 2016

profilbillede
  • #94   7. sep 2016

profilbillede
  • #95   7. sep 2016 altså jeg kalder hende scarface, men kunne godt se da jeg skrev navnet ned det var ret grotekst så ændrede det til starface smiley smiley

men Coco lod mig veje dem alle og tage fine billeder i dag, SÅ skønt smiley

profilbillede
  • #96   7. sep 2016 betteskid skal da hedde Princess Fighter ....

• #97   7. sep 2016 hmm.. Hanne det kan du faktisk godt have ret i! smiley smiley

• #99   7. sep 2016 Håber jeg også! hun tager på, som i kan se på vægten smiley så jeg satser og HÅÅÅBEER på det bedste, vil bare ikke miste hende!! hun er så sød og hun er så sej så det ville være så forfærdeligt hvis hun gik bort smiley hvis hun så meget som taber et gram ryger hun til kenzie lige på stedet!!! smiley

• #102   8. sep 2016 hvordan går det med hvalpene, og specielt den lille ...kæmper hun stadig

• #103   8. sep 2016 Altså alle de andre vokser som ind i helvede har aldrig set noget ligende, og de er begyndt at få brun farve smiley
    betteskid er SÅ aktiv og får også fyldt sin mave godt, igen hun vokser ikke ligeså hurtigt som de andre men er næsten sikker på hun går en lys fremtid i møde! hun tager på og virker faktisk sund selvom hun nu ser lidt grimmere ud end de andre, jeg glæder mig bare rigtig meget til hun rammer de 100 gram! hvilket jeg tror sker om to måske tre dage hun holder den flot på de lidt over 80 nu og er blevet bedre til at holde fast i patten når de store kommer og skubber hende væk smiley
    Hun er så sej smiley

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #104   11. sep 2016 Er der stadig liv og glade dage i hvalpekassen? smiley

• #105   11. sep 2016 det er der i hvert fald, den største Bob er oppe på 390 gram nu og den mindste ud over betteskid er på 180 gram de 5 andre ligger godt imellem de to , så der er gang i den smiley
    betteskid hænger stadigvæk ved, hun har dog ikke ramt de 100 gram endnu desværre, hun havde lige i går hvor hun stort set ikke ville spise uanset hvad vi gjorde smiley men det er ovre nu og hun spiser på liv og lys igen og uden vægttab heldigvis! smiley
    der bliver lagt billeder op når de er 1 uge smiley så man rigtig kan se forskellen!! smiley

• #106   12. sep 2016 Stort tillykke med det flotte kuld.. smiley
    Hvor er de bare fine alle 8.. smiley

Hihi, kan ikke forstå at nogen synes at 8 hvalpe er meget for en DSG.. Vores gamle DSG tæve (det er nok snart 18 år siden vi fik hende), fik 8 hvalpe i hendes første kuld og 7 hvalpe i kuld nr. 2.. smiley
    Så for mig er det meget "normalt" med den størrelse kuld.. smiley

• #107   12. sep 2016 tusind tak!! smiley
    haha er ds glad for at høre en har haft sammr oplevelse!! det er nogle små lømler, 7 dage på tirsdag (imorgen) det går bare stærkt! smiley

• #109   12. sep 2016 det går godt med alle de store! smiley bob er oppe på 434 i dag så han er helt vildt ! men betteskid er stoppet med at spise igen og så er hun meget træt smiley så venter lige nu på at dyrlægen ringer tilbage så vi kan finde en løsning smiley det noget rigtig øv for hun begyndte igen i går efter hun ikke ville spise i forgårs og fordi hun er så lille kan hun slet ikke holde til ikke at spise smiley så er rigtig bekymret! smiley men håber dyrlægen har en god redningsplan! for det er ikke fordi der ikke er mælk nok det er som om hun ikke vil patte smiley

• #110   12. sep 2016 åh ... krydser fingre for det kan løses ....

• #111   12. sep 2016 samme her! venter også bare anspændt på hun ringer tilbage, vi frygter lidt hun har vand i lungerne og at hun ud over at være så lille har en eller anden fejl, det noget rigtig møg smiley

• #113   12. sep 2016 i forhold til hendes vægt øgning bruger hun måske også bare for mange kræfter, hvis ikke der kommer mere energi og flere kræfter til i takt med hun kæmper for maden ( de dage hun gjorde) så har hun jo tilsidst ikke flere kræfter ..... hvis ellers hun ikke fejler noget så skal hun måske have noget andet mad, og noget flaske .... men er der noget i vejen, så skal hunheller ikke kæmpe forgæves ....

• #115   12. sep 2016 så har vi været ved doktor dyr og hun er meget dehydreret netop fordi hun bruger for mange kræfter på at komme til patten så hun er energi løs men har nu fået noget saltvand for give hende lidt ekstra og så er Det ellers i gang med rå mængder af erstatningsmælk! hendes hjerte og lunger er sunde så selvom han sagde han bare havde aflivet hende hvis det stod til ham så giver jeg hende altså chancen! hun viste allerede tegn på forbedring på vej hjem, så nu kan vi kun håbe!! smiley

• #116   12. sep 2016 er der måske nogle der ved noget om hvad man kan give ud over mælken?
    hun får hvalpe erstatning til svage hunde, men måske man kan få noget der feder mere?
    for hun skal bare have så meget ned som muligt!! smiley
    puha det fandme træls med sådan en lille en, jeg håber SÅ meget hun klare den! smiley fandme træls hendes energi skulle falde smiley

• #117   12. sep 2016 prøv evt. at lave en ny tråd hvor du spørger om råd til det ... der kan sidde folk herinde med god viden, men som ikke følger med i denne tråd. ....

• #118   12. sep 2016 rigtig god ide! det vil jeg prøve! tak smiley

• #120   12. sep 2016 Petbalance special nutrition for weak dogs ?
    jeg har ikke rigtig forstand på det så købte bare hvad der var smiley

• #121   12. sep 2016 kan se at flere skriver om noget der hedder Esbilac ...eller Royal Canin 1st age Milk

• Dea
    Dea Tilmeldt:
    jul 2015

Følger: 2 Svar: 204
    #122   12. sep 2016 Krydser fingrene for det lille pus smiley

• #123   12. sep 2016 Rosa er vokset op på Royal canin, og fungerede rigtig godt på det, hun fik det til hun var 12 uger gammel. Men jeg ved ikke hvordan det er til svage hvalpe. Rosas mor havde ikke mælk nok og Rosa ville ikke die det/de første døgn, så hun blev flasket fra hun var nyfødt, hun begyndte dog at die efter et døgn eller to, men der var jo så ikke mælk nok.

http://www.zooplus.dk/shop/hund/hundefoder_toerfoder/royal_canin_size/opvaekst/180903

• #125   12. sep 2016 jeg var inde og læse på forskellen og esbilac er helt klart bedre! så der er ikke andet end at købe noget!! hun skal bare klare den! smiley

• #126   13. sep 2016 hun klarede den desværre ikke smiley tak for alles støtte og gode råd, beklager jeg ikke kan vise lækre billeder af hende i morgen smiley men de 7 andre vil jeg glæde mig til at vise frem smiley

• #128   13. sep 2016 Åhr hvor trist.. smiley Sov sødt Bettefis.. smiley

Men det er dejligt at de andre 7 klarer sig fint.. smiley smiley

• #129   13. sep 2016 Æv, hvor trist smiley Men ja, du må prøve at glæde dig over resten af kuldet smiley

• #130   13. sep 2016 er rigtig trist, men vidste det jo godt inden i fra starten, bare rigtig træls! smiley men ja der er 7 skønne sunde hvalpe inde i kassen der nu kan få ekstra omsorg og det vil jeg uden tvivl give dem!! smiley

• #131   13. sep 2016 så har jeg taget flotte billeder af de skønne vapser, vejer dem lidt senere så i også har vægten, er lidt træt nu så det må altså vente! her er bob han er vores største smiley

profilbillede
  • #132   13. sep 2016 så har vi robin smiley

profilbillede
  • #133   13. sep 2016 og pirate smiley

profilbillede
  • #134   13. sep 2016 så har vi plet smiley

profilbillede
  • #135   13. sep 2016 og Sonja smiley

profilbillede
  • #136   13. sep 2016 samt scarface som blev omdøbt starface som igen er blevet omdøbt scarlet smiley

profilbillede
  • #137   13. sep 2016 og så love som er blevet omdøbt Lone smiley

profilbillede
  • #138   13. sep 2016 de er alle en uge gamle i dag smiley og coco elsker dem, hun er blevet lidt bedre til at gå på wc og gå ud af kurven for at spise men det forstår jeg godt! for de små er ikke så små mere smiley og kravler rundt OVERALT! det havde jeg jo bildt mig selv ind de ikke startede på før de fik øjne, men jeg tog fejl! smiley

• #139   13. sep 2016 Så fine de er smiley nu det er dsg,mangler der så ikke en Kvik? smiley

• #140   13. sep 2016 jeg kan faktisk godt se hvad du mener salla! smiley måske pirate skulle omdøbes også? smiley

• #141   13. sep 2016 Så kommer vægten på dem alle! jeg var 100% sikker på bob ville nå de 500 inden for en uge, men han har sq snydt mig lidt, han når det sikkert til i morgen smiley
    Vægten på dem alle efter 1 uge
    Bob: 472 gram, fødsels-vægt: 194 gram
    Robin: 310 gram, fødsels-vægt 102 gram
    Plet: 441 gram, fødsels-vægt 175 gram
    Pirate 345 gram, fødsels-vægt 124 gram
    Sonja: 425 gram, fødsels-vægt 117 gram
    Lone: 304 gram, fødsels-vægt 100 gram
    Scarlet: 237 gram, fødsels-vægt 100 gram

• #143   13. sep 2016 vil sige jeg lige er opmærksom på at lægge Scarlet mere til! for selvom det går godt synes jeg godt hun må få mere mad! smiley Nu er hun jo den mindste!!
    nårh ja og så er der selvfølgelig betteskid.
    hun vejede 67 da hun blev født og havde en dødsvægt på 83 gram smiley smiley

• #145   13. sep 2016 årh det jeg glad for at høre! smiley
    hvad så med Bob har han forspist sig? smiley

• #146   13. sep 2016 øv med Bettefis, det er jeg ked af, men du har kæmpet en brav kamp.... nu drejer det sig om de 7 lækre og de skal nok holde dig beskæftiget

• #147   13. sep 2016 Det gør de i hvert fald allerede! de er jo overalt selvom de hverken kan se eller høre, nogle små modige sataner! smiley

• #150   13. sep 2016 hahahaha Eddie er simpelthen for LÆKKER! smiley
    tror du har fuldstændig ret! må dog indrømme jeg er IMPONERET over hendes patter ikke er tomme endnu!! smiley lidt lange brystvoter hun har fået sig dog smiley men hun har dælme et stramt bryst fyldt med mælk endnu, så er da sikker på de bliver ved med at blive federe og federe! smiley og så er de ved at få farve på deres små muler, de er simpelthen SÅ SØØØDEE smiley de ligner små bjørne, er helt forelsket smiley

Kommentér på:
SÅ kom der hvalpe! <3

Annonce