{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
930 visninger | Oprettet:

Er jeres hund forkælet? {{forumTopicSubject}}

hehe.. må nok indrømme at min hund er forkælet..

Igår var vi ude og gå og her købte jeg en pandepølse 15 kr bare til min hund!
han får også lov til at sidde på en bestemt stol, komme i sofaerne og sengen..

kender mange der siger at en hund hverken skal være i sengen og sofaen.

hvad med jer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeres hund forkælet?
  • #2   6. nov 2006 ja lidt forkælet er de da.. men når man har 4 hunde så er det ikke altid nemt.. ;o)

• #3   6. nov 2006 tja, min er meget tror jeg. Manden brokker sig over jeg købte ny bil hunden kunne være i og før hen da mine børn var små købte jeg altid noget med hjem til dem, nu køber jeg til Blackie *g*

• #4   6. nov 2006 Vi købte en ny seng til chivas i lørdags.. en lædder "sofa", så han har sin helt egen store sofa nu.. hehe.. til 999,- Så nu har han fået en dyrer "julegave" end vi selv får.. Men han er så også rigtig glad for den.. Han ligger i den hele tiden...

• #5   6. nov 2006 Ja jeg må krybe til korset og tilstå, at Emma nok er en lille bitte smule forkælet ;o)

Vores venner mener at hun er drøn hamrende forkælet................Emma må stort set alt......undtagen tigge og stjæle fra bordet, spise kattens mad............*GG*

• #6   6. nov 2006 NEJ SLET IKKE smiley (hehe)

Jo self er Lilly forkælet - hun er jo mit barn.
    I går var vi i Calles Dyrerige, men før det var vi lige forbi en pølsevogn, hvor Lilly self også lige fik en pølse, for hun skulle ikke snydes.
    Drengen i pølsevognen var så sød at han gav hende den gratis, selvom jeg gerne ville have betalt for den ;o)

Men ellers bruger jeg ret mange penge på hende, for det kan jeg godt lide :o)

• #7   6. nov 2006 Gitte N : hehe ja det fortjener den da også..
    Betina.. det var da en kanon god ide.. jeg har set de sofaer men tror ikke det er noget for rico.

Skilotte: hehe ja okay det kan jeg godt se.
    Men nu har min mand og jeg kun rico(ingen børn endnu) og han er med mig overalt hvor jeg kan have ham med. det er nok lidt besværligere med 4 hunde i bilen..

Smilende susie : ja det må rico sådan set også.. Vi havde ejendomsmægler på vores hus forleden og han kiggede på Rico og sagde. du er vist nok ret forkælet hva`! hehe.. rico var så glad for at se ham selvom han ikke kendte ham at han sprang rundt i møblerne og op i sengen osv..

• #8   6. nov 2006 min må dog ikke være i møblerne *g*

• #9   6. nov 2006 tinna: ja jeg bruger også mange penge på rico fordi jeg godt kan li det.. hehe manden skulle bare lige vide sku han! hihi ej han ved det også godt..

• #10   6. nov 2006 lester er os lidt forkælet han for næsten hele tiden nye ting og når vi spiser bøffer så får han os en....så bliver han så glad

• #11   6. nov 2006 da vi købte rico sagde min mand også at han hverken skulle i sengen eller sofaerne.. Og jeg som altid har været vant til at hundene fra min barndom måtte komme op i seng og sofa.
    Og så tog min mand selv rico op i sofaen som den første og selv ham op i sengen.. man har et standpunkt til man tar et nyt..

• #12   6. nov 2006 Charlene: Ja, jeg er også sikker på at Lilly er ligeglad med hvor meget "lort" hun ejer. Bare hun har min seng og sove i og en kat og lege med, så er hun glad ;o)

• #13   6. nov 2006 ikke her hos mig, jeg kan bestemt godt overholde det *g* men han får lov at side på skødet af mig i kontoret *g*

• #14   6. nov 2006 hvis hunden er forkælet fordi den må være i sengen og sofaen så ja, men ellers er han ikke

han får dog tit lækre ben og andet at gnave i

• #15   6. nov 2006 Hehe.. tak for alle svarene..

det er jo også forskelligt hvordan vi forkæler vores hund.
    Mine svigerforældre siger også altid at rico er vist mere min hund end min mands.. Jeg er nu også mere sammen med rico da jeg har kortere arbejdsdage men til gengæld er min mand sammen med rico hverdag når han kommer hjem så jeg kan få ordnet en masse ting.

• #16   6. nov 2006 Min familie siger også altid at jeg forkæler Lilly for meget og er for bekymret for hende - men det er ikke positivt det de mener.
    Men det er også rigtigt.

Ved ikke om det er forkælelse at hunden må være i møblerne. Hos mig er det en naturlig ting ;o)

• #17   6. nov 2006 nej

• #19   6. nov 2006 At emma er i sengen og sofaen er naturligt her........vi tørre bare sofaen af en ekstra gang og skifter sengetøj lidt oftere...........hvis folk får ondt i r** af det så siger jeg bare, at så er det da godt, at det ikke er deres hund ;o)

Men når der er gæster så skal hun blive nede med mindre, at de invitere hende op ;o)

• #20   6. nov 2006 At andre mener mine hunde er forkælet er noget forbandet sludder !

De har det bare godt.............. ;0)

• #21   6. nov 2006 Mine må ikke komme op i sengen. Ikke en gang i soveværelset. Daisy sover dog i soveværelset lige for tiden fordi hun er i løbetid ;o)
    Men hun sover under sengen.
    Dog må Daisy godt komme op i sofaen hvis vi giver hende lov. Balta har sin egen sofa :o)
    Selvfølgelig er de forkælede, men der er regler for hvad de må og ikke må...

• #22   6. nov 2006 Jeg har også regler herhjemme - INGEN MÅ SPISE HAMSTERNE *GG*

Det fatter Lilly dog ikke! ;o)

• #23   6. nov 2006 *rødmer helt*

Nej da... *næsen vokser*

OK SÅ!!!

Hjemme må hun både ligge i sengen og i sofaen. Men ikke når vi er ude. Det er ikke alle der synes at det er ok.

Kødben får hun da, og jeg koger det gerne for hende. Så lugter det mindre, og hun får ikke tynd mave.
    Hun får masser af kys og kæl, og en masse sjove små opgaver.

Så i følge kæresten, er Bella møg forkælet ;o)

• #24   6. nov 2006 Tinna.....du skal bare være konsekvent........ikke noget med at slække på reglen *GG*

• #25   6. nov 2006 Forkælet og forkælet?? Det kommer an på hvad der menes med forkælet...
    Hun er min hund og bliver behandlet derefter.

• #26   6. nov 2006 Jeg ved at når rico er alene hjemme ligger han på sengetæppet der er på sengen.

Han er faktisk kun i sengen 10 min om dagen ellers når vi vågner om morgenen kommer han fra sin hundekurv og op til os og det samme når vi skal i seng. og han må gerne ligge i sengen.

sofaen må han også gerne være i men for det meste ligger han nede ved siden af den.. Syns det er fint at han har det sådan..

Tinna : looool hehe.. Ja det har også været naturligt for mit vedkommende at hunde må være i sofaen. Men når vi besøger mine svigerforældre gør rico det heldigvis ikke de vil heller ikke have sådan noget. - og de har lige fået nye sofaer de ville få et føl! hehe..

Lene H: Ej det må rico nu heller ikke ...- kravle rundt i vindueskarmene det er han nu også for stor til.. hehe.
    Men han tigger heller ikke. Når vi skal spise ligger han på sin plads og sover og når vi er færdige med at spise får han sin mad..

• #27   6. nov 2006 igglo er meget forkælet.. hun har lige fået et kæmpe kødben.. et kødben på en meter af oksehud.. hun kan ikke engang løfte det, men så bliver det heller ikke spist så hurtigt...

Kommentér på:
Er jeres hund forkælet?

Annonce