Hvad er det pinligste jeres hund har leget med? {{forumTopicSubject}}
Alle hunde laver på et tidspunkt noget, som vi måske ikke syntes er den bedste idé. Oftest er det endda rigtig sjovt at tænke tilbage på, andre gange bare super pinligt.
Jeg tænkte om vi ikke skulle have lidt sjov og dele nogle af vores sjove/pinlige episoder?
Jeg starter gerne selv ud med en pinlig oplevelse vi havde i juledagene.
Vores kun 8 måneder gamle Golden Retriever havde været fraværende i et lille stykke tid, mens vi havde gæster på besøg (Mine forældre og søskende). Imens vi sidder i stuen og spiser lidt julekager, kommer Tjalfe pludselig løbende ind med mit "træningsudstyr" hængdende ud af munden.
Det er egentlig ikke noget nogle af os lægger mærke til, før min niece tager fat i den og prøver at hive den ud af munden på Tjalfe.
Der blev jeg for alvor rød i hovedet og skyndte mig at få fat i legetøjet. Det var en super pinlig affære at gå tilbage til stuen. Hvorvidt mine forældre ikke opdagede det, eller om de bare ignorerede den pinlige episode ved jeg ikke, men jeg havde godt nok lyst til at låse mig inde på mit værelse og vente til de var taget hjem.
Det er heldigvis ikke blevet brunget op siden, men jeg frygter lidt for den kommende jul i tilfælde af, at nogen skulle huske episoden og bringe den op...
Hvad har du oplevet af pinlige/sjove episoder med din hund?
jun 2013
Følger: 35 Følgere: 434 Hunde: 7 Emner: 102 Svar: 8.200
Men det værste jeg var prøvet, var da Gandalf var noget yngre, og faldt over en frisk kanin unge uden hoved i noget højt græs, og stolt spankulerede rundt med kadaveret i munden kræet havde da ikke tænkt sig at spytte ud, og forbipasserende sendte blikke, og jeg var pænt pinlig
Jeg har det meget svært med sådan noget blodigt lemlæstet pelsdyr
Gudskelov var min yngste søn med, og er en rigtig mand (13 år dengang) og tog resulut vovse i skægget og fiskede kadaveret ud af gabet på ham.
Knægten fik naturligvis en godbid, og fik fri resten af turen
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
Og ja, det krævede kun ét besøg af svigermoderen, som ikke kunne lide mig, så lærte jeg at ALTID bruge vasketøjskurven
jan 2010
Følger: 3 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 393
mar 2014
Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
mar 2008
Følger: 71 Følgere: 1048 Hunde: 2 Svar: 1.897
Men det pinligste hun har leget med var, min mors ny plantede... Blåbær busk... Min mor var så øm over den og det var lige den Joy valgte, at grave op Ingen tvivl om, at Joy havde haft det sjovt
Den overlevede dog og Joy er blevet tilgivet siden
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.447
Jeg skyndte mig at sige at det plejede hun altså ikke at gøre, men det var tydeligt at de andre i venteværelset ikke troede mig
maj 2015
Følger: 3 Følgere: 4 Hunde: 5 Emner: 2 Svar: 27
Og så lå han for nogle måneder siden og hyggede sig med noget i min seng, så min søster gik hen for at se hvad det var. Det var en af min brors brugte kondomer, som han havde hentet på min brors værelse og taget med op i min seng Og det lå han bare og gnaskede på. Ad!
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
Den værste var nok en dag, hvor hun havde leget med en anden hund på den lokale boldbane. Vi var gået videre, mens den fintpåklædte ejer af den anden hund havde sat sig på hug, for at give sin hund snor på. Queenie beslutter så, at legen ikke er slut, og hun løber i fuld fart tilbage til kvinde og hund og hopper op på ryggen af kvinden. Her begynder Queenie at humpe kvindes ryg, så hun vælter sidelæns ned i græsset. Jeg kommer løbende efter og prøver på at få fat på min møg køter. Jeg var SÅ flov, og kvinden var meget sur, hvilket jeg godt forstår.
Vi mødte heldigvis hende og hendes hund ofte efterfølgende, og vi blev tilgivet
feb 2013
Følger: 9 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 79 Svar: 7.333
Min lille Clinton har også en god en. Vi var på week-end hos min søster i nordjylland. Hun er ret sippet og temmelig bakteriforskrækket. Nå, men da vi sad bænket ved spisebordet i spisestuen lørdag aften lød der pludselig noget skramleri og så kom min lille djævlehvalp galopperende gennem spisestuen og ind i dagligstuen med en WC-børste i munden, som så blev kaste rundt med inde blandt de fine møbler. Min søsters ansigtsudtryk var ubetaleligt og udtrykkede en blanding af væmmelse og vrede osv. så jeg brød sammen af grin. Min kære gemal skyndte sig ind og få WC-børsten fra hvalpen og gav den for familiefredens skyld en noget halvhjertet 'skideballe'
Stormy havde en ret pinlig vane med lige at skulle have 'spiller' i sofaen når der var gæster - det hørte åbenbart med til hygge i gode venners lag for ham
jun 2009
Følger: 233 Følgere: 95 Hunde: 11 Annoncer: 1 Emner: 138 Svar: 3.006
aug 2009
Følger: 4 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 18 Svar: 642
Hvad er det pinligste jeres hund har leget med?