{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.155 visninger | Oprettet:

Hvad er det pinligste jeres hund har leget med? {{forumTopicSubject}}

Alle hunde laver på et tidspunkt noget, som vi måske ikke syntes er den bedste idé. Oftest er det endda rigtig sjovt at tænke tilbage på, andre gange bare super pinligt.

Jeg tænkte om vi ikke skulle have lidt sjov og dele nogle af vores sjove/pinlige episoder?

Jeg starter gerne selv ud med en pinlig oplevelse vi havde i juledagene.

Vores kun 8 måneder gamle Golden Retriever havde været fraværende i et lille stykke tid, mens vi havde gæster på besøg (Mine forældre og søskende). Imens vi sidder i stuen og spiser lidt julekager, kommer Tjalfe pludselig løbende ind med mit "træningsudstyr" hængdende ud af munden.

Det er egentlig ikke noget nogle af os lægger mærke til, før min niece tager fat i den og prøver at hive den ud af munden på Tjalfe.

Der blev jeg for alvor rød i hovedet og skyndte mig at få fat i legetøjet. Det var en super pinlig affære at gå tilbage til stuen. Hvorvidt mine forældre ikke opdagede det, eller om de bare ignorerede den pinlige episode ved jeg ikke, men jeg havde godt nok lyst til at låse mig inde på mit værelse og vente til de var taget hjem.

Det er heldigvis ikke blevet brunget op siden, men jeg frygter lidt for den kommende jul i tilfælde af, at nogen skulle huske episoden og bringe den op...

Hvad har du oplevet af pinlige/sjove episoder med din hund?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad er det pinligste jeres hund har leget med?
  • #2   30. aug 2016 Mine er så velopdragne at de ikke gør sådanne pinlige ting smiley

    Men det værste jeg var prøvet, var da Gandalf var noget yngre, og faldt over en frisk kanin unge uden hoved i noget højt græs, og stolt spankulerede rundt med kadaveret i munden smiley kræet havde da ikke tænkt sig at spytte ud, og forbipasserende sendte blikke, og jeg var pænt pinlig smiley
    Jeg har det meget svært med sådan noget blodigt lemlæstet pelsdyr smiley
    Gudskelov var min yngste søn med, og er en rigtig mand smiley (13 år dengang) og tog resulut vovse i skægget og fiskede kadaveret ud af gabet på ham.
    Knægten fik naturligvis en godbid, og fik fri resten af turen smiley


    profilbillede
  • #4   30. aug 2016 Louie elsker brugte trusser og skal altid have noget i munden, når han hilser på gæster. Need I say more?
    Og ja, det krævede kun ét besøg af svigermoderen, som ikke kunne lide mig, så lærte jeg at ALTID bruge vasketøjskurven


  • #6   30. aug 2016 En dame, i vores familie, er ikke så vild med hunde, men jeg har prøvet med Mocca at vise hende, at Mocca er sød og rolig, og det er gået fint! - Indtil Mocca, til en familiefest, kom løbende med damens dyre taske, som hun ruskede godt og grundigt med - L*rtehund! smiley smiley

  • Maria FL
    Maria FL Tilmeldt:
    mar 2014

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 298
    #7   30. aug 2016 Vi stod ved en pølsevogn med min mors hund, da den vælger at pisse på en dames pelsstøvler, det var voldsomt flovt ! Damen tog det heldigvis pænt og fortalte, at hendes hund engang have pisset på ryggen af to som sad på en bænk.

  • #10   30. aug 2016 Hov jeg havde læst forkert først smiley
    Men det pinligste hun har leget med var, min mors ny plantede... Blåbær busk... Min mor var så øm over den og det var lige den Joy valgte, at grave op smiley Ingen tvivl om, at Joy havde haft det sjovt smiley
    Den overlevede dog og Joy er blevet tilgivet siden smiley


  • #11   30. aug 2016 Ikke leg, men Zenta tissede en gang på måtten hos dyrlægen.
    Jeg skyndte mig at sige at det plejede hun altså ikke at gøre, men det var tydeligt at de andre i venteværelset ikke troede mig smiley


  • #13   31. aug 2016 Min lille køter havde engang været i toiletskraldespanden og hentet x antal brugte bind som han havde taget med ud i stuen. Jeg opdagede ikke noget før min far kaldte og spurgte hvad hunden lavede... Der var flovt.
    Og så lå han for nogle måneder siden og hyggede sig med noget i min seng, så min søster gik hen for at se hvad det var. Det var en af min brors brugte kondomer, som han havde hentet på min brors værelse og taget med op i min seng smiley Og det lå han bare og gnaskede på. Ad!


  • #14   31. aug 2016 Kom hjem og fandt min yndlingsdildo gnavet i småstykker i hundekurven smiley Havde heldigvis ikke gæster med hjem, så jeg var den eneste der så det smiley

  • #15   31. aug 2016 Atlas har endnu ikke gjort noget virkelig pinligt, men Queenie, min gamle hund, har haft flere episoder.

    Den værste var nok en dag, hvor hun havde leget med en anden hund på den lokale boldbane. Vi var gået videre, mens den fintpåklædte ejer af den anden hund havde sat sig på hug, for at give sin hund snor på. Queenie beslutter så, at legen ikke er slut, og hun løber i fuld fart tilbage til kvinde og hund og hopper op på ryggen af kvinden. Her begynder Queenie at humpe kvindes ryg, så hun vælter sidelæns ned i græsset. Jeg kommer løbende efter og prøver på at få fat på min møg køter. Jeg var SÅ flov, og kvinden var meget sur, hvilket jeg godt forstår.
    Vi mødte heldigvis hende og hendes hund ofte efterfølgende, og vi blev tilgivet smiley


  • #16   31. aug 2016 Puha ... den ære må tilfalde min gamle Qenya. Min mor var på besøg og havde iført sig den fine sommerhat hun havde købt i Paris samme forår. Hatten var imidlertid en smule upraktisk så den blev lagt på et havebord. Ikke længe efter lød der et RIIIIITSCHHHHH fra græsset bag os. Der stod min søde hund med min mors fine hat og havde revet den godt og grundigt istykker smiley Og så piskede hun ellers rundt i haven med stumperne flagrende ud af gabet. Det blev ikke vildt populært, men min mor er trods alt hundemenneske og kunne godt se det sjove i det smiley
    Min lille Clinton har også en god en. Vi var på week-end hos min søster i nordjylland. Hun er ret sippet og temmelig bakteriforskrækket. Nå, men da vi sad bænket ved spisebordet i spisestuen lørdag aften lød der pludselig noget skramleri og så kom min lille djævlehvalp galopperende gennem spisestuen og ind i dagligstuen med en WC-børste i munden, som så blev kaste rundt med inde blandt de fine møbler. Min søsters ansigtsudtryk var ubetaleligt og udtrykkede en blanding af væmmelse og vrede osv. så jeg brød sammen af grin. Min kære gemal skyndte sig ind og få WC-børsten fra hvalpen og gav den for familiefredens skyld en noget halvhjertet 'skideballe' smiley
    Stormy havde en ret pinlig vane med lige at skulle have 'spiller' i sofaen når der var gæster - det hørte åbenbart med til hygge i gode venners lag for ham smiley


  • #17   31. aug 2016 jaah, pinligt ved jeg ikke, men havde en meget rengøringsfikseret svigerinde og Gigi var hvalp, julebesøg hos sviger-parret, alle gæster så Gi-Gi komme ud fra sofaen med en godt nulretindpakket lakridskonfekt.....der blev leet....men ikke ag svigerinden......(Gi-Gi var en silkeyterrier dengang 1/2 år gammel)

  • #18   31. aug 2016 Hahaha, jeg er glad for at læse, at jeg ikke er den eneste der har en hund, der godt kan lide at vise ens brugte undertøj frem smiley smiley

Kommentér på:
Hvad er det pinligste jeres hund har leget med?

Annonce