{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.236 visninger | Oprettet:

Når Bent bliver rigtig skummel O_o {{forumTopicSubject}}

Ja, det kan han altså også blive .... smiley

Nu har Bent det sidste stykke tid bare siddet og fedtet mås i traktoren, hvilket betyder at man ikke har arbejdet særligt hårdt smiley

Nu er plante sæson startet, og der skal plantes mange små træer med spade ude i skovene. smiley

Så i går kom stakkels Bent hjem, og jamrede sig over at han havde da godt nok ondt i måsen og lårene bagpå, og det var i bund og grund forfærdelig synd for ham smiley smiley
Tanten mente at man skulle bare klø på, så holdt det op med at gøre ondt, sååååeee hop hop der ud af smiley

Det var den arme mand slet ikke enig i, og som aften skred frem blev han mere og mere lidende, han kunne slet ikke sidde stille i sofaen, men kartede rundt og pev hele tiden smiley
Da han gik i bad, hentede Tanten rent tøj til ham ( ellers for han ikke rent tøj på smiley ) Og da hun kommer ud på badeværelset, står Bent på den mest mærkelige måde og kigger ud fra bruseforhænget smiley
Hovedet er næsten nede i knæ-højde smiley
Tanten : Hva hulan laver du ? smiley
Bent : Jeg prøver om ikke det hjælper på min mås med noget varmt vand smiley Hva tror du selv ? smiley
Tanten sukker smiley

Tanten : Skal vi ikke prøve at smørre din mås med det der voltaren gel ? det kan være det hjælper smiley
Bent: Jeg skal sku satme ikke ha smurt måsen smiley

Men han overgiver sig alligevel, og Tanten finder tuben frem og rækker den til ham, men han har vendt sin bare mås i mod Tanten smiley

Tanten : Hva laver du ? smiley
Bent : skulle du ikke smørre det der fis på ?
Tanten : Næ nej, det gør du selv smiley
Bent : helt ærligt, jeg kan ikke se hvad jeg laver der omme smiley og desuden er der vel ikke noget der som Tanten ikke har set eller rørt ved før smiley
Tanten : IKKE TALE OM AT JEG STÅR OG SMØRRE DIN MÅS MED CREME, DET ER BARE FOR SKUMMELT smiley

Enden på det hele blev at Bent selv smurte den gel på, og hylede op om at nu havde han også fået noget på sine løg, og nu blev de sikkert føelsesløse smiley smiley
Tanten pointerede bare at det næppe gjorde den helt store forskel i hans alder, og han kunne altså også bare ha hevet op i de løg hvis de virkelig hang så meget i vejen smiley

Så snakkede Bent ikke til Tanten resten af aften, så sikke en dejlig fred der blev smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når Bent bliver rigtig skummel O_o
Kommentér på:
Når Bent bliver rigtig skummel O_o

Annonce