{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.104 visninger | Oprettet:

HJÆLP TIL LOPPEKUR {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige hunde ejere smiley
Håber i kan hjælpe mig herinde, jeg står og skal købe loppekur, jeg har så fundet ud af der er en del forskellige mærker og man også kan få dem i pilleform smiley mit spørgsmål er så nu hvilket mærke er bedst ?? Og hvilken form er bedst pille eller nakkesprøjt ?? Og hvilke af delene evt. Mærke holder længst tid ??
Min hund vejer 25+

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP TIL LOPPEKUR
  • #1   5. feb 2016 Ring til dyrlægen, så kan de sige hvad der er bedst. smiley

• #2   5. feb 2016 Tænkte bare der nok var nogen herinde der kunne fortælle hvilket der er bedst osv. Inden jeg ringede til dyrlægen smiley

• #3   5. feb 2016 Bravecto fra dyrlægen.. Min Boston kan ikke tåle pipetterne, men han tåler dem smiley

• #4   5. feb 2016 Okay smiley

• #5   5. feb 2016 Jeg bruger Bayvantic til nakken (holder en måned), men ved mange efterhånden er gået over til pillen Bravecto (holder 3 måneder), eller Nextgard (holder en måned).

Det til nakken kan købes i håndkøb, pillerne skal haves ved dyrlægen da de er på recept...

Hvad der er bedst er nok lidt et temperamentsspørgsmål .... det er sådan det gift det hele ...

• #6   5. feb 2016 Okaay tænker os jeg vil prøve pillerne fordi han bliver skidt af bayvantic

• #8   5. feb 2016 Vi er gået fra Bayvantic til Bravecto og er ovenud tilfreds smiley

• #10   5. feb 2016 Vi er meget tilfredse med bravecto smiley

• #11   5. feb 2016 Hvad koster de piller som holder 3 mdr?

• #12   5. feb 2016 Mener jeg gav omkring 250 kr til en hund på 20 kilo.

De varierer lidt i pris alt efter størrelse på hunden og hvor mange man køber af gangen, da der er receptgebyr på smiley (i hvert tilfælde ved min dyrlæge smiley )

• #13   6. feb 2016 Vi bruger Seresto halsbånd til både hunde og katte -virker 8 måneder mod lopper og tæger.

• #14   6. feb 2016 Jeg bruger Bravecto til Kia. Hun er allergihund, og efterhånden allergisk over for alt. Derfor er det ekstra vigtigt at prøve at sikre hende, mod småkravl :o)

Så vidt jeg ved, virker de fleste produkter på markedet okay, og det er forskelligt hvad vores vapsere hver især trives bedst med.

Før Bravecto kom på markedet, brugte jeg Advantage til både min hund og min kat. Det virkede upåklageligt, indtil min kat begyndte at blive syg af det :o(

Jeg opfordrer til at man lader være med at spilde penge på Frontline og kopiprodukterne.
    Det virker i rigtig mange tilfælde ikke, og så står man med lopper i hele huset, selv om man troede man havde sikret sig. Du kan finde en masse eksempler på dette i Forum.

Bayvantic er kendt for at være MEGET effektivt. Dog kan det som de andre pipetter i nakken, give nogle grumme brandsår. Men det er igen meget individuelt.
    Med Bayvantic skal man dog være obs. på, at det er dødsfarligt for katte, og jeg fraråder det, hvis man har katte i huset.

• Hunden
    Hunden Tilmeldt:
    jan 2013

Følger: 1 Emner: 8 Svar: 492
    #15   6. feb 2016 Jeg bruger bayvantic. Det virker super godt, har ikke set en eneste flåt eller loppe på min hund.

Men hvis din hund ikke tåler bayvantic, vil jeg nok give dyrlægen et kald og høre hvad h*n kan anbefale i stedet.

Og så skal du være OBS på at midlerne beskytter mod lidt forskellige ting, og at nogle midler skal loppen/flåten bide på før det virker, mens andre produkter virker uden loppen/flåten bider på.

Og frontline vil jeg ikke anbefale, da mange loppet/flåter er resistense overfor dette.

Kommentér på:
HJÆLP TIL LOPPEKUR

Annonce