{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Sjove, sære, søde vaner {{forumTopicSubject}}

Klunte er begyndt at få gulerod i sin mad for at kunne passe bikinien til sommer smiley Hun udtrykker sin holdning til dette tiltag ved at spise stykkerne strategiske steder rundt om i huset. Primært på tæpper og dørmåtter eller hvis vi har efterladt en sko eller støvle på gulvet er dette særlig attraktivt. Hun sørger pænt for at efterlade gulerod i ekstra små stykker. Det helt store glansnummer er placering af bunden på guleroden, et sted hvor vi kommer til at træde i den helst med hælen så det gør ekstra nuller naller. Spise bunden kan der absolut ikke være tale om. Jeg er sikker på hun i skrivende stund ligger og blunder imens hun udtænker nye steder at efterlade den smiley

I skal også lige ha et billede, der udtrykker hendes selvopfattelse meget godt. Hun var fuldstændig uforstående for at jeg ikke lige kunne vente to min på hun havde gravet 'pinden' fri. Så den kunne komme med hjem smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjove, sære, søde vaner
  • #2   12. jan 2016 Hahaha, hvor er hun skøn! smiley
    Vores Klunte kan finde på det samme med "pinde" - han kan ikke forstå, at vi ikke gider vente på, at han får gravet hele "pinden" fri. smiley .. Han vil også gerne gemme ulækre, gennemgnaskede ben under ens dyne.. Rigtig lækkert, når man så smider sig i sengen smiley

• #3   12. jan 2016 Lækkert:-)
    Her er gulerødder noget af det lækreste, det er næsten lige så godt som kødben - siger mine 4 maltesere:-)
    Faktisk bliver alle indkøbsposer tjekket for gulerødder:-)

• #4   12. jan 2016 Klunte er skøn smiley

• #9   13. jan 2016 min er lidt af en dramaqueen.... Elsker råt kød, og bliver også barfet.
    Men, men, men om han gider arbejde for det. Næ nej, man ligger bare slikker på de ben jeg giver ham, indtil jeg kommer og skære kødet af, så spiser man det gerne.
    Som den anden aften, da jeg havde givet ham en hel hare, den lå han bare og slikkede på, indtil jeg skar kødet af benene, så guffede han det i sig.....
    Dumme hund......

• #10   13. jan 2016 Jeg kommer til at tænke på min barndoms hund Bonnie med al den snak om gulerødder.
    Hun fik også ind i mellem en gulerod, og den blev altid skåret i småstykker og serveret i skålen.
    Hun tog det første stykke, bar det ind i stuen og brugte en masse tid på at angribe det, kaste rundt med det og i det hele taget slå det ihjel. Når stykket var passende dødt, blev det spist, hvorefter hun gik ud i køkkenet og spiste alle de resterende stykker på hel almindelig vis uden at slå dem ihjel først.

Kommentér på:
Sjove, sære, søde vaner

Annonce