606 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hunde og fornemmelser hunde og fornemmelser

Hej alle sammen.

Jeg har et spørgsmål. Min kæreste og jeg, og vores chihuahua på 8 mdr er lige flyttet ud på en ældre gård ude hvor kragerne vender.
De første dage var der ingen reaktion fra vores vaps, men her for to-tre dage siden er han begyndt at knurre og små gø om aftenen inde i stuen og holder sig mest hvor vi har vores spisebord tæt på døren ved køkkenet, han vil helst ikke ligge i sofaen som ham plejer om aften og putte med mig.

Min tanke er om ham kan se eller fornemme noget vi ikke kan? Eller hvad kan det være?
Det gør mig nemlig utrolig urolig når han reagerer sådan når jeg er alene. Da jeg jo ikke føler han passer på mig?
Kan i forklare hvad jeg kan gøre eller hvad der kan være galt når ham reagere som han gør om aftenen?

Go aften til jer.

Kimmi

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hunde og fornemmelser
  • #1   12. aug 2015 kan være lyde fra dyr udenfor, kan være han kan høre mus .. det vil jo være meget naturligt på landet ..

• #3   12. aug 2015 I er lige flyttet... Nyt sted, nye lyde smiley

Intet at være urolig for smiley

• #5   13. aug 2015 Vi er flyttet for en uge siden.
    Det kan selvfølgelig godt være en reaktion fra flytningen, og det har også strejfet mig, men han gøer og knurre kun i stuen og er ikke til at stoppe igen, og kigger meget intenst og nervøst ned mod sofagruppen. Og hopper kun lige op i sofaen for at kigge om jeg er der også begynder han forfra.

• #6   13. aug 2015 Jeg oplevede det samme med min hund da vi flyttede fra lejlighed til hus for et år siden..hun gik fra ikke at kunne kigge ud af vinduer og døre,til at kunne kigge ud og se dyr på marken,i haven,her er ingen naboer,men nye lyde,hun gik rastløs omkring og små bjæffede,ville i den første måned ikke være alene i haven..hun lå i de første dage efter flytning under sofaen.
    Da hun opdagede at vi ikke skulle hjem til lejligheden igen opgav hun at bjæffe og stille og roligt blev hun min gamle hund igen... smiley
    Hun bjæffede også om natten og jeg blev også nervøs de første par gange... smiley

• #8   13. aug 2015 Sofie,sjovt du nævner mørkerad,min hund er bange for vores meget store tudser i haven om aftenen og i vinter vile hun ikke gå i mørket ned af vores alle',måtte gå med lommelygte og lyse,ellers nægtede hun at gå smiley ikke meget jagthund over hende smiley jeg har en ruhåret gravhund..

• #12   13. aug 2015 Er udmærket klar over at det ikke er en vagthund jeg har fået fat i, men han vil slet ikke opholde sig stuen om aften. ??tak for jeres svar ??

• #13   13. aug 2015 Hunde kan godt fornemme mere end vi andre kan.. Om man så tror på det eller ej..

• #15   13. aug 2015 Det ved han så ikke han er avlet til. For han siger aldrig noget når der kommer nogle. Han er ikke en af de chihuahua'er der skaber sig og gøer .. og heldigvis for det da!!

Kommentér på:
hunde og fornemmelser

Annonce