{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Hensynsfuld hundeejer? {{forumTopicSubject}}

Jeg har skrevet et indlæg på min blog om, hvordan jeg forsøger at være en hensynsfuld hundeejer, både hvad angår at holde min hund i snor, minimere gøen og meget mere.

http://agilitypote.dk/10-gode-raad-til-den-hensynsfulde-hundeejer/

Hvordan forsøger du, at være en hensynsfuld hundeejer, og hvad skal der til for at være en hensynsfuld hundeejer? Lad mig endelig hører jeres bud, og hvad jeg (og alle andre) kan gøre for at blive mere hensynsfulde hundeejere!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hensynsfuld hundeejer?
  • #1   6. aug 2015 Jeg opfatter mig selv som en hensynsfuld hundeejer og mit motto er: "MIN hund, MIT ansvar"!! Mine hunde skal ikke genere folk. De skal ikke opsøge andre, hverken dyr eller mennesker. Jeg lufter hunde i skove med snorepåbud og bruger flexiliner, men jeg VED hvor låsen på linen sidder og den bliver brugt flittigt!!

• #2   6. aug 2015 Mette smiley Jeg opfatter også mig selv som en hensynsfuld hundeejer, men kan også se at jeg kan forbedre mig. For min hopper op ad mine gæster, og jeg går med flexline - jeg ved også hvor låsen sidder, men nogle gange møder man én der kommer løbende rundt om et gadehjørne, også kan det være svært smiley

• #4   6. aug 2015 Mine hunde kaldes hjem inden vi når et gadehjørne eller et sving på en skovsti. Jeg erkender at selvom jeg synes at mine hunde er verdens skønneste og jeg VED at de aldrig ville gøre noget, så er det ikke alle andre mennesker der synes og ved det samme.

• #6   6. aug 2015 Jeg synes jeg hensynsfuld ved at kalde min hund til mig, når jeg ser andre eller dyr. Jeg har min hund i snor og holder den til mig når vi går fordi andre, jeg samler op efter mig, takker nej tak til at hilse på hunde i snor ( min er tit svær at læse for andre hunde) folk må gerne hilse, men han pysser så holder tit fast i halsbåndet. Når du gæst i mit hus, så bor min hund her. Så ja han må være i møblerne mit hus mine regler.
    Når vi ude ved venner og besøger er det deres regler der gælder.

• #7   6. aug 2015 Jeg er absolut ikke hensynsfuld overfor andre mennesker eller hunde. Jeg er det absolut kun overfor min egen hund. Han skal ikke påduttes andre mennesker, så det er kort snor, når vi møder løbere, børn osv. Og han kan ikke lide andre hunde, så det er samme procedure. Jeg gider ikke høre på ham gø, så han får ikke lov til at stå og galpe hverken inde eller ude.
    Han er 30 cm høj og jeg har ikke noget problem med, at han hopper op. Så det er kun hvis folk brokker sig eller er tydeligt utrygge ved det, at jeg beder ham lade være. Men igen- så er det kun folk, som kommer ind i mit hjem, han hopper op ad.

• #8   6. aug 2015 Okay. Det eneste hensyn jeg tager til andre mennesker er, at jeg altid samler op. Han skider altid i hække og hegn, og folk skal ikke luge ukrudt og stikke fingrene i en pølse

• #9   6. aug 2015 Jeg er bl.a hensynsfuld hundeejer ved altid at holde mine hunde i snor i skoven. Desværre ikke alle hundeejere som kan finde ud af det smiley

Kommentér på:
Hensynsfuld hundeejer?

Annonce