{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

Dagens fjols... {{forumTopicSubject}}

Puha en forskrækkelse jeg fik i fredags. smiley
Kæresten og jeg havde pakket tasker og Zoe i bilen, og kørte afsted mod sommerhuset. Solen skinnede og det var 24 grader smiley
På vej derned stopper vi ved en tankstation langs motorvejen for at fylde benzin på. Mens jeg tanker går kæresten ind for at købe en kaffe til sig selv og en flaske vand til Zoe.
Da vi er færdige ville vi lige tage Zoe ud af bilen men bagsmækken vil ikke åbne.
Min kæreste tager så i en af dørene men den er også låst.
Jeg undrer mig hvordan bilens lås er blevet aktiveret og fumler efter nøglerne i lommen, men kan ikke finde dem. smiley
Til min store forskrækkelse kan jeg se, at nøglen stadig sidder i bilen og det går nu op for os, at vi på en eller anden måde har fået låst os ude af bilen smiley
Vi går ind på tanken og låner deres telefon (da vores egne også lå i bilen), og får ringet til Opels vejservice og forklarer at situationen og at vores 9 måneder gamle hund sidder i bilen smiley
De lover at komme indenfor 45 min, hvilket lyder som uhyggelig lang tid i den varme.
Vi låner derfor et viskestykke fra tanken (hvis det blev nødvendigt at smadre ruden) og går tilbage til bilen for at holde øje med Zoe. Bilen holdt dog heldigvis halvt i skygge, og Zoe virkede dog til at have det okay.
Autohjælpen kommer heldigvis allerede efter 20 min og får åbnet bilen uden at behøvede at smadre ruden på vores helt nye insignia smiley

Jeg synes det var utrolig god service at vi blev sat først i køen når de vidste, at der sad en hund i bilen. smiley
Men det er sidste gang at jeg glemmer at tage nøglerne med ud af bilen når jeg tanker smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens fjols...
Kommentér på:
Dagens fjols...

Annonce