{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  dyresex ...
  • #1   29. aug 2014 Jeg er klart FOR et forbud! Jeg synes det er forfærdeligt og meget klamt. Det er et MISBRUG, som ikke er okay, bare fordi det er dyr det foregår på. Og slet ikke når det er andres dyr. Jeg synes at det er SKAMMELIGT at det er lovligt i danmark. Føj.

• #2   29. aug 2014 Jeg syntes bestemt også det er klamt! Og kan slet ikke sætte mig ind i, at man kan tænde på dyr og tænke "den ged der, den dusker jeg da lige!"

Men. Jeg tvivler på, at en hest tager skade af, at en lille manden stikker pølsen ind.
    Eller at en schæfer tager skade af, at få lov at parre sin ejer...

Men at påstå, at en hund fx ikke tager skade af, at blive voldtaget af en mand.... Det er langt ude... Det må gøre både fysisk og psykisk ondt, på de små dyr, der er tvunget med til det her....

Jeg håber, at vores politikere snart får øjnene op, og laver det forbud!

• #3   29. aug 2014 ved da ved gud heller ikke hvad det er for noget nonens jeg har skrevet til start er så meget FOR et forbud ....

• #4   29. aug 2014 Jeg holdt mig en anelse afventende, jeg VIDSTE der måtte værre en eller anden form for mening med det du havde skrevet smiley

Kunne i den grad ikke forstille mig du var I MOD et forbud smiley smiley

Men ellers i resten er jeg komplet enig, dyresex skal bare forbydes, og vi skal have et dyrepoliti NU !! smiley

• #6   29. aug 2014 Jeg var ligesom Gurli liiiige afventende, for jeg skulle lige til at rette dig, men så tænkte jeg NÆEE....jeg afventer smiley smiley

• #7   29. aug 2014 Tja, jeg synes så ikke vi har en fin dyreværnslov ... for mig handler det ikke om dyret lider overlast eller ej (selvfølgelig er det rart når de ikke gør), men man kan "kun" måle fysisk overlast, ikke den eventuelle mentale, samt man aner ikke hvorledes dyret har følt sig fx stresset, utryg osv under "akten" ...

For mig bør alle relationer hvor det er muligt indgås af og imellem individer der er istand til ud fra en lige evne til stillingtagen at indgå i disse relationer, vidende om hvad det indebærer og hvad og hvorledes det skal foregå ...

Dette betyder i min verden at når dette ikke kan lade sig gøre, fx med dyr, børn, eller evnes svage så er det No Go ... og et overgreb ....

Og ja jeg ved man ligger folk i benlås, tvangsfixerer i psykiatrien osv, men som jeg skriver der kan være situationer hvor "samtykke" fra begge parter i en relation ikke er mulig ....

• #9   29. aug 2014 svin. Men hvis han tror at han har givet hesten smerter, har han vist et problem med storheds vanvid. Håber de finder ham. Så kan de jo når de ser ham i byen, sige yeehaa til ham. Det ville jeg gøre.

• #10   29. aug 2014 Jeg skammer mig ovre at være menneske , når der er mennesker , der finder på at have sex med dyr smiley

• #11   29. aug 2014 Føj, Føj, han skulle skamme sig. smiley

• #12   29. aug 2014 Jeg vil også gerne sige føj føj Lad dyr være de kan ikke selv sige fra Og så lige til dig Birgitta Du skriver gris Hvis en mand ,der har sine sager i orden ,skal på en sø Ja vil det efter min mening gøre ondt .Prøv at se forskellen på en mands og en ornes Så tror jeg at grisen hellere vil slagtes ,for der mærker de jo ikke noget smiley

• #13   29. aug 2014 På dyr, der ikke er i brunst, er skeden helt tør og snæver, så jo, jeg tror, det gør ondt, men desværre finder selv Dyreetisk Råd ingen grund til et forbud mod sex med dyr, idet man mener, at Dyreværnsloven er nok.

P.t. er en underskriftindsamling med mulighed for at lægge kommentarer på verdensplan i gang. Ikke sjovt at læse om udlandets syn på DKs dyreværnspolitik.

• #15   30. aug 2014 Birgitta: Det sker selvfølgelig at nogle landmænd bruger vold på deres dyr, men det tror jeg absolut ikke er flertallet. For de fleste ved godt at et stresset og skadet dyr producere dårligere. Nej dyrene lever ikke naturligt, men det er altså også os som forbrugere der styre hvor godt dyrene egentlig har det. Så længe folk køber buræg, så findes der burhøns. Så længe folk køber kalveculotte fra Holland, så findes der sødmælkkalve, som lever et liv kun på mælk og med konstant diarre. Jeg tror absolut ikke at dyrene i Danmark har der værre end dyr i andre lande. Danmark er et forgangs land inde for landbrug. Der bliver hele tiden lavet love om for at beskytte dyrene og give dem bedre forhold. Det tager dog tid, for landmændene skal have en chance for at følge med. Man bygger jo ikke bare lige nye anlæg for milioner. Det er ikke lang tid siden at det nu blev forbudt at have køer i bindestald i Danmark. Og dyresex skulle bare forbydes og folk der gør det skulle skydes.

Kommentér på:
dyresex ...

Annonce