{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
18.642 visninger | Oprettet:

Dyresex! {{forumTopicSubject}}

Jeg har lige været - ufrivilligt - involveret i en omgang dyresex.. Eller rettere sagt - dyre masturbation! Og IH tak for det iøvrigt.. Der er da faktisk ikke noget jeg hellere vil, end ligge og slappe af under dynen - og så pludselig blive oversprøjtet med hundesæd!!!!

Leopold er tydeligvis blevet så kønsmoden/voksen/whatever - at hans yndlings abe, ikke længere er til at lege med, men et regulært onani værktøj!

Jeg ligger på sofaen, og Leopold render og leger med aben, jeg kaster den og han henter den - jeg er ved at læse en spændende artikel og er lige uopmærksom - og Leopold hopper op på dynen på mine ben og roder rundt.. Det er først da han begynder at humpe aben at jeg siger "nej" og tager den fra ham - han hænger fast med hans forben og i det jeg hiver i aben, sprøjter han så lige en omgang hundesæd ud over min hånd OG min dyne... smiley ARGHH.. ´

Er ikke specielt sart, men det er da sådan set lidt klamt! smiley Og jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige til Leopold.. "Nej fyy.. Ikke sprøjte på din mor" :S Det lyder jo bare helt forkert! smiley

Ahhh men... Dumme teenage hund!

Tror naboens hun hund er i løbetid, fordi han går og småpiver lidt, og kigger ængsteligt over hegnet når han er ude.. Måske det har noget med det at gøre - han har ihvertfald aldrig gjort det før (ikke jeg ved af smiley )

Nå.. Synes bare lige jeg ville dele min helt fantastiske oplevelse med jer.. smiley

/Kirstine - nu med rent sengetøj og en hund der ligger og kigger surt på mig fordi jeg har inddraget aben! smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyresex!
Kommentér på:
Dyresex!

Annonce