Lima: værelse aalborg, hjælp! :) Lima: værelse aalborg, hjælp! :)
Jeg skal til at starte uddannelse som Jordemoder i Aalborg, og er bosiddende med kæresten og Ulven i Midtjylland..
Og jeg leder med lys og lygte efter et værelse, som jeg kan bruge i hverdagene når pendlingen bliver for meget..
Eftersom at studiet består af 50% praktik (hvor jeg har fået praktikplads tæt på mit hjem), vil værelset kun blive brugt på "deltid". Derudover har jeg "selvstudie" om fredagen, og derfor vil jeg nok ikke bruge det der..
Dvs. jeg leder efter et værelse hvor jeg kan sove mandag, tirsdag, onsdag, torsdag.. Og altså kun 50% af skoletiden..
Da jeg sidder med en husleje på 8000 lige pt, har jeg kun 2000 kr. at smide på værelset..
Og så tænkte jeg, at eftersom jeg ikke har haft held nogen andre steder, kunne det være at der sad nogle hundefolk som selv har/ kender nogen der har, et "deltids-pendler- værelse" som de har lyst til at leje ud til en hundeglad (!) Jordemoderstuderende.
I må endeligt sige til, hvis i kender til noget..
Jeg har indtil videre søgt på diverse facebook sider, og på boligportalen, og er også skrevet op på kollegier. Kender i andre sider man kan bruge eventuelt?
Tak på forhånd!
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Lima: værelse aalborg, hjælp! :)