{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.499 visninger | Oprettet:

Jeg savner min hund.. {{forumTopicSubject}}

D. 6 Januar 2015 er det 2 år siden jeg mistede min bedste ven..
Det var en nat, kunne ikke sove, for min springer spaniel blev ved med at gø. Jeg forstod ikke hvorfor, for hun sov sammen med min gravbasse. Min far råbte bare til den at den skulle falde til ro. Efter mange ganges gøen, gik min far ud og kiggede hvad der var galt, ved siden af min springer spaniel, lå min gravbasse Buster død. Han døde af alderdom, efter godt 12 år, han har gjort det så godt. Han sov ind ved hans bedste hundeven.

Jeg savner ham så meget, men det er ikke konstant, mest når jeg ser andre gravbasser, eller når jeg går igennem noget svært og han ikke er der for at sige til mig at det hele nok skal gå.

Det første stykke tid efter hans død var jeg så såret at jeg ikke kunne Elske vores springer spaniel Bailey, jeg ku ikke sige til den at jeg elskede den, jeg kom til at tænke på Buster hver evig eneste gang.

Det går bedre nu men kan aldrig få ham ud af mit hovede, jeg elsker ham stadig og vil altid gøre det, han var min helt egen hund. Jeg fik ham da jeg var 1 år og døde i det år jeg blev 12, or han også skulle blive 12.

Menige ved han har det bedre det sted han er nu.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg savner min hund..
  • #1   3. aug 2014 Jeg forstår godt du savner din hund Men nu hvor der er gået så lang tid, kan du så ikke få en lille ny Buster smiley

• #2   3. aug 2014 Det er altid et stort savn, når man mister sin hund, men du kan tænke på ham, også med glæde over at du havde så mange dejlige år med ham smiley

• #4   3. aug 2014 Det er altid svært, og selv om man, med fornuften, godt kan se, at det går den forkerte vej, så kan man alligevel ikke vænne sig til tanken. Det er altid et stort tab smiley

• #5   3. aug 2014 Jeg ville super gerne have en hund til, dog ikke en gravbasse da jeg tror det vil gøre at jeg tænker mere og savner ham mere. Men ville super gerne have en hund som en bull mastiff, da vi har været vant til at have store hunde før hen. Men min mor vil ikke have to hunde, men min far vil rigtig gerne. Skal konfirmeres næste år så der tror jeg at jeg vil have en for de penge jeg får. smiley

• #6   3. aug 2014 Det med at have hund, eller flere hunde, er noget hele familien helst skal være enige om, ellers tror jeg ikke det er godt. De to vi har, var vi helt enige om, og vi har valgt dem sammen. Og i øvrigt er en bullmastiff, noget af en mundfuld, hvis ikke mand kender racen, det er i hvert fald noget helt andet end gravhund. Men bullmastiffen er en dejlig hund, for kendere af racen.

• #7   3. aug 2014 Ja helt klart en større mundfuld, men vi har haft store rottweilere og schæfere før så vi kender de store hårde racer. smiley

Kommentér på:
Jeg savner min hund..

Annonce