OFF TOPIC - SILIKONE {{forumTopicSubject}}
Allright. Jeg vil gerne dele mit dilemma med jer. Jeg sidder i den situation, at jeg brændende ønsker mig nye bryster - og ja jeg ved godt hvad mange så sidder og tænker :-)... Men hvordan får man lige råd til sådan et par? - Få dig et arbejde osv. tænker folk så. Ja I har fuldstændig ret Jeg står bare i den situation, at jeg i det nye år skal ud og rejse. Jeg skal til Spanien og arbejde som dyrepasser via min skole. Altså ingen løn Så et fritidsjob herhjemme er ikke en muliged lige nu, måske efterfølgende Men er der nogle "nemme" udveje? Nogen specielle lån, eller lign.? Jeg kunne jo self. starte en indsamling som den kære Jessica Priscilla fra mig og min mor http://news.dk/nyhed/788779/jessica-priscilla-stoet-hendes-bryster
Jeg er ikke den typiske unge pige, der gerne vil have store bryster. Jeg har ALTID været pigen med den store barm. Altid været den runde formede pige. Men over de sidste 9 måneder har min krop gennemgået en større transformation. Jeg har tabt 25 kg og taget rigtig mange på i muskel. Min barm er væk og erstattet med brystmuskler. Jeg savner min store barm som bare f*.... Men vægttab og mindre bryster hænger jo desværre sammen Jeg er faktisk også tidligere M! pige og har altså nydt godt af mine bryster, men det er bare ikke det samme mere
Hvis nogen synes det her indlæg er helt hen i vejret, forstår jeg jer godt. Men jeg er nysgerrig - Har nogle af jer silikone? og i så fald hvordan fik I så råd til det? Er selv på SU, så der er ikke meget at gøre med.
feb 2008
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 5 Emner: 261 Svar: 2.130
jul 2011
Følger: 9 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 243 Svar: 5.823
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
jul 2010
Følger: 35 Følgere: 34 Hunde: 2 Emner: 49 Svar: 1.003
Jeg kunne selv formå at spare penge op, da jeg var på SU, så jeg ved, det kan lade sig gøre. Der er ingen nem vej til penge, og jeg forstår ikke de mennesker, der vælger at låne så mange penge til sådan noget. Som nævnt før, synes jeg, det er en meget overflødig luksus, som man kun bør købe, hvis man har pengene. Det med indsamlingen, det er simpelthen så latterligt. Man bør gøre det og købe de bryster til og for sig selv og ikke indblande andre i sin private ønsker eller spinde guld på liderlige unge fyre med et ønske om et billede af resultatet. Det er i mine øjne at sælge sig selv for billigt. Man kan godt sætte en ære i at kunne betale for sig selv.
Du er ung endnu, du når det nok.
Hvis du gerne vil have børn, skal de nok under alle omstændigheder have lavet dem igen efterfølgende for fortsat at være tilfreds med resultatet, der bliver forringet betydeligt af amning og graviditet. Det skal du oveni hatten fremadrettet spare op til, så de penge er der, når du har fået børn, for det bliver kun sværere at spare op, når du får børn, familie og lignende.
Når det så er sagt, er der sikkert mange andre ting, du gerne vil i de kommende år, og så må du jo prioritere. Som alle andre mennesker. Der er også mange ting, jeg virkelig, virkelig gerne vil ha, men man må spare op til det først eller prioritere.
Overvej hvor meget, du er villig til at give afkald på fremadrettet for nye bryster, og om det er det værd. Overvej måske at vente, til du har fået børn. Lettere sagt end gjort, men jeg synes, der er mange unge, der har den der mentalitet med, at de vil og tror de kan få alt uden at undvære noget andet eller arbejde for det.
Tænk dig om en ekstra gang er det bedste råd, jeg kan gi dig.
jan 2013
Følger: 21 Følgere: 31 Hunde: 1 Emner: 370 Svar: 3.550
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 417 Svar: 31.392
Jeg kan da sagtens forholde mig til at man ønske rsig nye bryster og kender da osse flere der har fået det lavet. Men det er vel ikke noget der haster så meget at det ikke kan vente et års tid e.l. til du er hjemme igen og har fået sparet lidt sammen
jan 2013
Følger: 1 Hunde: 2 Svar: 869
aug 2008
Følger: 32 Følgere: 1463 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 29 Svar: 30.118
Men havde du nu fast arbejde og kunne betale tilbage hurtigt, så ingen problemer. Men det kan du jo heller ikke lyder det til.
aug 2008
aug 2008
Man skal jo starte et sted.
Er dog sikker på at du nok skal få den opmærksomhed du ønsker hvis du får lavet silikone bryster. Uden tvivl... Dog må det være irriterende at du er nød til at bruge 30.000+ for det.
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
feb 2006
Følger: 4 Følgere: 33 Hunde: 1 Emner: 562 Svar: 13.224
aug 2013
Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 181
Bedste beslutning nogensinde, er så glad for mine bryster! Så go for it, det er slet ikke slemt.
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 3 Emner: 63 Svar: 1.079
apr 2013
apr 2007
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 3 Svar: 345
apr 2013
OFF TOPIC - SILIKONE