926 visninger
|
Oprettet:
Off topic. {{forumTopicSubject}}
Hej alle sammen
Jeg er begyndt at skrive nogle kap. til en både engelsk og dansk bog. Ville gerne have noget support og feedback, derfor har jeg oprettet en blog på nettet omkring dette.
Læs gerne og abonner
http://sabrinalykke.wordpress.com/
apr 2010
Følger: 19 Følgere: 17 Hunde: 2 Emner: 360 Svar: 1.383
men ellers er det flot det du skriver i din blog
apr 2010
jan 2012
Følger: 5 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 77 Svar: 3.714
jul 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 16
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Jeg har langt fra læst det hele, men det, jeg HAR læst, virker meget som om, du har skrevet det på dansk først og så oversat det, hvilket, sammen med de grammatiske fejl, nærmest gør nogle passager uforståelige.
Jeg tror også, jeg ville holde mig til det danske og kunne koncentere mig mere om indholdet, til jeg havde bedre styr på at skrive på engelsk
apr 2010
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 1 Emner: 63 Svar: 2.350
Og for det andet. Start for Guds skyld med at fortælle hvad det er du laver, er det fag eller skøn litteratur, selvbiografi eller?
Hvad er tankerne bag at skrive en bog, og hvad forventer du at opnå!
Man kan ikke forvente folk vil bruge tid på noget der ikke ligger overvejelser bag.!
Og hvad med at nøjes med en bog af gangen(på dansk)
jul 2012
Følger: 1 Hunde: 1 Emner: 7 Svar: 16
Hvad der er omkring behøves ikke Du må læse dig til det
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.936
Jeg ved ikke, hvad det er for nogle mennesker fra England, du har haft til at læse det, men prøv lige at lade dem se det igennem igen og bed dem være ærlige og rette igennem bare for grammatiske fejl. Jeg tror, du vil blive overrasket.
apr 2010
men hvis du vil virke mere seriøs ville jeg i dit sted gå det hele igennem og så få en der har forstand på at læse korrektur til at rette de fejl det måtte være. men alt dette skal ikke frarøve dig lysten til at få skrevet om dine oplevelser og det du vil ud med, bare det at få skrevet og sat ord på¨sine følelser kan give en masse til en selv
Off topic.