{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Off topic.
  • #1   23. sep 2012 tænker lidt, hvorfor lave en overskrift som din og så lægge det under general diskussion.

men ellers er det flot det du skriver i din blog

• #2   23. sep 2012 ha ha der var vi enig

• #3   23. sep 2012 Jeg ville opgive at skrive på engelsk, før du har taget nogle engelskklasser.

• #4   23. sep 2012 Undskyld mig? smiley

• #5   23. sep 2012 Jeg tror Housebuster tænker på, at der er rigtig mange stave- og grammatiske fejl i det engelske.

Jeg har langt fra læst det hele, men det, jeg HAR læst, virker meget som om, du har skrevet det på dansk først og så oversat det, hvilket, sammen med de grammatiske fejl, nærmest gør nogle passager uforståelige.

Jeg tror også, jeg ville holde mig til det danske og kunne koncentere mig mere om indholdet, til jeg havde bedre styr på at skrive på engelsk

• #6   23. sep 2012 For det første helt enig med de andre.
    Og for det andet. Start for Guds skyld med at fortælle hvad det er du laver, er det fag eller skøn litteratur, selvbiografi eller?
    Hvad er tankerne bag at skrive en bog, og hvad forventer du at opnå!
    Man kan ikke forvente folk vil bruge tid på noget der ikke ligger overvejelser bag.!
    Og hvad med at nøjes med en bog af gangen(på dansk)

• #7   23. sep 2012 Jeg har kigget det igennem office pakken og fået noget jeg kender fra england til at kigge det igennem. Ja, selvfølgelig er der fejl men mine engelske kvalifikationer fejler skam intet smiley
    Hvad der er omkring behøves ikke smiley Du må læse dig til det

• #8   23. sep 2012 Undskyld mig, men du skriver, du gerne vil have feedback og får det og jo, dine engelskkundskaber fejler i den grad noget. Man får ikke bare sådan udgivet en bog og hvis man ikke engang kender forskel på f.eks to/too, have been/has been, did/had thought eller har styr på he was/they were, så er der altså et stykke endnu.

Jeg ved ikke, hvad det er for nogle mennesker fra England, du har haft til at læse det, men prøv lige at lade dem se det igennem igen og bed dem være ærlige og rette igennem bare for grammatiske fejl. Jeg tror, du vil blive overrasket.

• #9   23. sep 2012 der er mange grammatiske fejl både på engelsk og dansk, men når du når dertil atdu har overbevist et forlag om at udgive en bog vil de også have en til at læse korrektur på dine tekster så er det problem løst.
    men hvis du vil virke mere seriøs ville jeg i dit sted gå det hele igennem og så få en der har forstand på at læse korrektur til at rette de fejl det måtte være. men alt dette skal ikke frarøve dig lysten til at få skrevet om dine oplevelser og det du vil ud med, bare det at få skrevet og sat ord på¨sine følelser kan give en masse til en selv

Kommentér på:
Off topic.

Annonce