off topic! {{forumTopicSubject}}
JEG HAR SERIØST BRUG FOR HJÆLP!
Jeg er idag(d.23 julie 09) blevet uvenner med min veninde Jessica, fordi at jeg ikke gad spille kort med hende? og så snakkede vi ikke med hinanden i en halv time, så skriver jeg til hende at ejg har aflyst vores aftale om at vi skulle ud af ride, fordi jeg kun har sovet 3 timer i nat, fordi jeg næsten var ved at kaste op. Jeg forstår godt hvorfor hun bliver sur, men det må hun sku da respektere? Nå men så her for nogle minutter siden, skrev jeg en masse vigtige ting til hende, så som ting hun aldrig ville havde set hvis hun ikke havet mig, og minder hun aldrig ville havet fået hvis hun ikke havet mig, og så skrev jeg at jeg tager hele skylden og siger undskyld hvis hun bare inrømmer at jeg ikke havet lovet hende at spille kort, og så det eneste hun kan skrive er: gider dig ikke mere kasandra, du skaber kun problemer. og så skriver jeg at hvis ikke hun inrømmer det er det sidste jeg siger til hende Farvel! Kan jeg gøre mere ind at vente til at hun fortryder? HJÆLP!
mar 2008
Følger: 15 Følgere: 15 Hunde: 3 Emner: 44 Svar: 2.205
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
jan 2008
Følger: 49 Følgere: 44 Hunde: 1 Emner: 293 Svar: 3.478
vi har en kammerar vi bliver uvenner med den ene gang efter den anden´fordi han ikke er tilfreds med vores meninger og det er tit latterlige ting som jeres der gør det. der går nogen uger eller måneder så skriver han så vent og se om i bliver gode venner hvis i ikke gør er det jo ikke et ordenligt venskab=)
apr 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 376
Kassandra: Vend den anden kind til. Hun bliver nok mere sur hvis du presser på. Tøser er ikke til at blive kloge på, det bedste er nok at vente til hun er kølet af. Er hun en rigtig veninde kommer hun til dig, ellers så er hun ikke værd at samle på. Det lyder hårdt.
Gode veninder holde længe, rigtige veninder holder for altid!
jan 2009
Følger: 21 Følgere: 21 Hunde: 6 Emner: 55 Svar: 85
off topic!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside