{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.030 visninger | Oprettet:

Oliver <3 {{forumTopicSubject}}

Min elskede Oliver smiley Der føles ubeskrivelig tomt og stille i mit sind , føler jeg har mistet noget af mig selv . Aldrig har jeg oplevet sådanne smerte , den bliver ved og ved . Du vil altid være speciel for mig og den bedste hund jeg nogensinde har haft og vil få , det kan jeg ikke ændre ..
Så dig første gang da du var 14 dage gammel og fulgte dig til du kunne komme med mig hjem da du var 8 uger . Glemmer aldrig den dag , eller den lykke jeg havde i mig ! Du sad på mit skød på den korte vej hjem og du tumlede bare op af vejen i indkørslen med dine små tykke korte ben , som den lille uldklump du var , du var den sødeste og mest charmerende hundehvalp ! Havde sparet alle mine lommepenge op til dig og brugt timer på at overtale min Far om jeg ikke nok måtte købe dig . Du var altid ved min side , vi voksede op sammen .. Da jeg kom på efterskole havde jeg et billede af dig til at hænge på min opslagstavle og når jeg var ked af det , så tog jeg hjem derfra og så skulle du trøste mig , hvilket du var den eneste der kunne .. Du hadet nytårsfyrværkeri og tordenvejr , så når det hændte , så kom du op i min seng og jeg satte musik på , skrålede og dansede for dig , det hjalp og du logrede igen .. da jeg blev 18 fik jeg min egen lejlighed , du har jo altid boet hos mine forældre og lejligheden var meget lille , så det ville jeg ikke byde dig . Min Mor fik så desværre diskusprolaps og kunne derfor ikke gå ture med dig , da du rykkede en del i snoren til tider . I 2009 Kom Lise og Jerry og hentede dig , det sødeste par som havde en Welsh Corgi tæve i forvejen , Jerry var helt forelsket i dig og du fik det rigtig godt hos dem .. Savnede dig og hver gang vi besøgte dig eller du besøgte os , så fik jeg en klump i halsen og var på randen til at græde fordi jeg savnede dig så meget .. I April 2013 var Far og jeg til din 10 års fødselsdag hvor du fik lagkage og vi fik hygget og mysset .. I Juni passede vi dig en hel weekend smiley Det blev den sidste tid med dig . Fik et opkald i September om at du havde haft mavevendinger om natten og var ved dyrlæge , hvor de prøvede at fikse det , men de kunne ikke garantere at det ville fungere .. Dine smerter blev ved , vi havde aftalt at jeg skulle komme op at sige farvel dagen efter , men dine smerter blev ved og derfor måtte den svære beslutning tages .. Du blev aflivet d. 26 September 2013 smiley Siden der har savnet været ekstra stort på en underlig måde og føler mig så tom indeni .. Jeg kan ikke fungere optimalt , græder over ingenting og tænker på dig konstant .. Dette er en måde at få mine tanker og følelser ud ! Ved du kigger ned på mig og passer på mig som du altid har gjort . Ingen vil kunne forstå det bånd vi havde sammen , eller den smerte jeg går rundt med indeni , sidder bare og ser dagene flyve forbi ! Det værste er at jeg ikke har forstået at du er helt væk og jeg kan ikke holde ud at tænke bare lidt over at du aldrig kommer tilbage , skubber tanken væk fordi jeg ikke tør indse det .. Kom tilbage Oliver , føler du mangler mig og jeg mangler dig ! En del af mig er væk og føler den del ikke kan undværes .. Det bliver nok bedre med tiden , men kan ikke se at det skulle blive nemmere nogensinde .. Du fyldte så meget hos utrolig mange mennesker , alle elskede dig og du gik i alles hjerter .. Hvis der nogensinde er nogle der laver samme "smutter" som du nu var (din Mor var Berner Sennen og din Far Welsh Corgi Pemproke) Så vil jeg have en , selvom det aldrig bliver dig , så vil den have noget af din skønhed .. Altid vil jeg elske dig , savne og mangle dig smiley For første gang i mit liv , har jeg en jeg ikke kan vente med at se oppe i himmelen smiley Min Ollever bamsebjørn !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Oliver <3
Kommentér på:
Oliver <3

Annonce