416 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

aflevering af eksamensopgave - forside aflevering af eksamensopgave - forside

Ja der er jo ikke rigtig nogen der kan give mig et svar, men hvordan tror i jeg er stillet?

Sagen er den at jeg skal aflevere eksamensopgave i morgen tidlig.
Denne eksamensopgave skal afleveres med et udfyldt standardtitelblad (forside). Sagen er den at det intranet hvor vi skal hente disse forsider ned, har været ude af funktion hele weekenden. Jeg har produceret en hjemmelavet forside med det jeg mener der står på den officielle. Men hvad er oddsene for at de godtager denne?

Jeg har ikke rigtig brug for forelæsninger om at hente den ned i god tid, for det første havde jeg totalt glemt at det var helligdag i dag, og jeg plejer normalt at gå med livrem og seler, så det er bare snyde uheldigt...

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  aflevering af eksamensopgave - forside
  • Lea Juhl K
    Lea Juhl K Tilmeldt:
    jan 2012

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 50
    #1   20. maj 2013 Puha, den er svær. Som udgangspunkt vil jeg sige, at formalia SKAL være i orden. Men hvis du har gjort alt tænkeligt, og når der nu er tale om tekniske problemer fra deres side, vil jeg sige at de vel for pokker skal godtage det.

Er der nogen mulighed for, at en medstuderende har forsiden gemt på sin computer, og kan sende den til dig? Har du evt. talt med dine medstuderende, om der er andre der er i samme situation?

Nu ved jeg ikke hvad det er for et uddannelsescenter du går på, men hvis det var mig vil jeg ringe til noget studiecenter/studievejleder/eksamenskontor halløj i morgen tidlig og forhøre mig. Evt. spørge om du kan få forsiden på anden vis, og ellers forhøre dig om, hvordan du er stillet.

Held og lykke med din eksamen, og med forside-jagten. smiley

• #3   20. maj 2013 evt stå op klokken lort og se om det virker der.

• #4   20. maj 2013 Jeg læser til lære, og det er pædagogik.
    Det er kun dette ene fag jeg tager i Vordingborg. Og jeg kender mildt sagt ingen af de andre der har pædagogik i Vordingborg, andet end det jeg har set til dem i undervisningen. Ellers havde jeg ringet løs. Det er desuden kun mig på mit hold der har haft skriveuge nu, fordi mine eksamener stødte sammen.
    Jeg står uden tvivl op klokken lort i morgen og ser om det virker, men har min tvivl, for man kan ikke få fat i nogen og fortælle dem det er i uorden i weekenden.

Det er desværre oven i købet en stand in der skal aflevere den for mig i morgen, da jeg selv er i Roskilde for at modtage forberedelses materiale til en anden eksamen. Men jeg regner med at få hende til at spørge på kontoret om de kan skrive en forside ud hun kan udfylde for mig. Det er efter aftale med kontoret at det er en anden der afleverer for mig!

Jeg har hentet titelbladet vi bruger i Roskilde, og redigeret lidt i det.

• #5   20. maj 2013 Kontoret åbner først kl. 8 i morgen, og der er jeg på vej til Roskilde...

• #7   20. maj 2013 Det må du meget meget gerne Malle

• #8   20. maj 2013 Hvor læser du henne? smiley

• #10   20. maj 2013 Kan du ikke spørge en klasse/studiekammerat? Ville det ikke være det nemmeste? Måske har andre hentet den og ved hvordan den ser ud.

• #11   20. maj 2013 Joji: Jeg har skrevet længere oppe hvorfor det ikke lader sig gøre...

Kommentér på:
aflevering af eksamensopgave - forside

Annonce