21. jun 2005 Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Tænk lige over hvad du poster på Facebook.. {{forumTopicSubject}}
"Ved ikke lige hvem jeg skal ringe til men hvem kan bekræfte at det er Dennis Mortensen der er død? Jeg håber virkelig ikke at det er sandt..."
Statusopdatering på facebook, den så jeg i formiddag.
Jeg kender Dennis Mortensen, han er lillebror til min gamle skoleveninde. Vi har stødt på hinanden i byen, er venner på Facebook og følger lidt med i hinandens liv..
"Min" Dennis er så ikke død, han loggede lige på chatten (har ikke hans nummer, ellers havde jeg ringet i formiddag) - og endelig kunne jeg få vished, om det var "min" Dennis.
Tænk før du skriver, folk kan have navnebrødre.. Og i dette tilfælde TROEDE jeg virkelig det var "min" Dennis..
*gys* sikke nært man kan tage sådan noget !
maj 2004
Følger: 14 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.065
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Virkelig trist for den Dennis, der så ER død, og tanker til hans familie og hvad har vi..
- Bare trods alt glad for, at det ikke var "min" Dennis..
jul 2006
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 4 Emner: 141 Svar: 788
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.388
allerede inden politiet havde givet min mor beskeden, strømmede det ind med beskeder på hans facebook side
gudskelov at ingen os havde set det der, før vi selv fik overbragt beskeden
jun 2005
Følger: 86 Følgere: 90 Hunde: 4 Emner: 1.485 Svar: 20.205
Det er virkelig frygteligt med sociale medier, når det kommer til sådan noget her...
*kram* til dig Janne, glad for i ikke fik det af vide over FB
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Janne, det gør mig ondt at høre, men je gudskelov, at I fik besked først.
Noget jeg også synes er skræmmende m.h.t. FB er, at det stort set er umuligt at få lukket en profil. Hørte i nyhederne om en kvinde, hvis søn var død, og de havde i over ½ år forgæves forsøgt at få lukket hans profil, og der strømmede bl.a. ind med fødselsdagshilsner flere måneder efter hans død
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.367
Puha Janne, jeg kan slet ikke holde ud at tænke på, hvis I skulle have erfaret det triste budskab via FB :( Stort kram til dig.
Tænk lige over hvad du poster på Facebook..