1.356 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Hjælp fra jer kvinder derude! Hjælp fra jer kvinder derude!

Hej alle jer derude.

Jeg nærmer mig tiden hvor jeg skal have min menstruation igen, plejer at være idag eller imorgen den kommer.

MEN, jeg har simpelthen de vildeste kramper i maven, måtte tage grædende hjem fra skoven med hundene og manden, fordi jeg ikke kunne holde ud at stå oprejst.

hold kæft hvor gør det ondt smiley
Skal lige siges at jeg altid har det lidt træls under den tid, men har aldrig prøvet som nu, kan slet ikke være nogle steder. smiley

Nogle der har nogle gode råd? Alt der kan gøre det lidt bedre modtages med kyshånd.

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp fra jer kvinder derude!
  • #1   4. maj 2013 Panodil og en varmepude. Og så prøv at slappe af så du ikke spænder i alle muskler.

• #2   4. maj 2013 to ipren og en panodil og en varmepude på maven

God bedring. Det er skrækkeligt, når det er så slemt

• #3   4. maj 2013 Tak skal i have.

varmepuden er hermed hentet, og har lagt mig i sengen.

Håber det hjælper, det er slet ikke til at være nogle steder smiley

Øv øv.

• #4   4. maj 2013 Et varmt bad, ipren, sofa og varmepude smiley

Der var en gang en ex der forsøgte at bilde mig ind at god s*x var den bedste kur...

SUK, mænd og deres ensporede tankegang smiley

• #5   4. maj 2013 Turbovovserne. Hehe. Selv HVIS det hjalp, ville det slet ikke være en mulighed. Av av smiley

frygter hvis det skal være sådan her fremover når den tid nærmer sig smiley

• #6   4. maj 2013 Jeg synes faktisk, at hvis manden lægger hånden på maven og bare lader den ligge der, det hjælper. Don't ask me why.
    Men en god orgasme kan nu godt løsne lidt op i det hele...

• #7   4. maj 2013 Jeg er HELT enig i at det ikke kan betrages som en effektiv kur smiley

Mænd er jo bare sådan lidt:" Næh skat, har du brækket benet/armen/ faldet af hesten/ hovedpine, så er s*x, den ENESTE rigtige kur smiley
    Eller noget smiley

• #8   4. maj 2013 Er det noget der opstår ved hver menustration? Lyder til at det er nogle lidt voldsomme smerter? I så fald.... synes jeg du skal gå til lægen og blive undersøgt for det der hedder: Endometriose.

• #9   4. maj 2013 Du kan se mere om det på dette link: (link fjernet)

• #10   4. maj 2013 Jeg er så en af dem der siger motion. Op og hop, løb, gå eller noget andet. Få gang i kroppen.
    Jeg døjer meget med kraftige smerter den første dag. Jeg havde nær kvalt lægen da han sagde at jeg skulle tage den smertestillende pille INDEN jeg begyndte at få ondt. Jeg havde ikke rosene tanker om den læge. Ja altså lige indtil jeg prøvede det. DET VIRKER.
    Lige så snart jeg mærker den mindste smule, kaster jeg et par piller ned.
    Det er efterhånden mange år siden jeg har haft voldsomme smerter.

Jeg håber du finder det der virker for dig

• #11   4. maj 2013 Hvis det er noget du ofte har problemer med, vil p-piller sikkert også kunne hjælpe dig fremover så det ikke er nær så smertefuldt... smiley

• #12   4. maj 2013 Chokolade!

• #13   4. maj 2013 Varmepude der kan blive rigtig varm (har en elektrisk), og ja panodil og ipren (havde dog ingen effekt på mig)
    Det eneste der har kunnet reducere mine smerter er mine p-piller smiley

• #15   4. maj 2013 Helt ærligt, får man pludselig voldsomt ondt, så ondt så man ikke kan stå oprejst, så er det en læge der skal til, det kan let være noget andet end menstruationssmerter og bør undersøges!

• #17   4. maj 2013 Find en akupunktør og få styr på balancen igen smiley

- Når lige er kommet over denne omgang. De helt akutte råd har du vist fået smiley

• #18   4. maj 2013 Har du spist i dag?? Meget tit når jeg har menstruation og ikke får spist kan jeg også få de sygeste mavekramper, så skal jeg bare have en ordentlig protion mad og lidt efter er det stort set væk!

Men ja, ellers som alle de andre siger, kan varmepuden og noget varmt at drikke the. kakao eller lignende hjælpe meget!

• #19   4. maj 2013 Seng og selv forkælelse Mette :b Og varmepude på maven, virker tit for mig når det sker at jeg har slemme mens smerter

• #20   4. maj 2013 Tak for alle rådene.

Jeg har sovet, så har ikke fået svaret.

Jeg er sgu lidt i vildrede om hvorvidt jeg skal til lægen eller noget med det, har aldrig prøvet det er så slemt, specielt nu jeg kommer op at gå.
    jeg tager forresten p piller og har gjort i lang tid. Egentlig PGA at jeg havde så ondt før.

Øv øv altså.

• #21   4. maj 2013 Synes jeg har spist ja.

Kan godt være jeg bare skal tvinge mig selv ud på en lang tur med hundene. Selvom det virker helt uoverskueligt.

• #22   4. maj 2013 I dit tilfælde synes jeg ikke det skader at tage til lægen og fortælle hvordan du har det. Det er jo noget der volder dig problemer.

• #23   4. maj 2013 Jeg har altid haft meget meget ondt de første par dage af min menst..

Jeg har fået p-piller og bonyl (smertestillende der holder 12 timer af gangen) af min læge for at tage det værste.. ellers under dynen med en varmepude.. Der er også nogle punkter nede ved dine fødder, som skulle hjælpe, men jeg ved desværre ikke hvor de præcis er.

Selvom det gør meget ondt så prøv engang imellem og kom op og gå lidt.. For det hjælper altså. Men du skal selvfølgelig ikke styrte rundt eller i flere timer, bare op og gå lidt rundt og så lægge dig igen.

Og drik meget vand! Du skal ikke drikke en masse cola og få alt for meget sødt.. det er meget bedre med vand.. har jeg hørt fra en læge.. skal ikke kunne sige om det hjælper, for jeg kan ikke leve uden al min sukker i den periode smiley

• #24   4. maj 2013 Ja også det jeg tænker Rikke.

• #25   4. maj 2013 Jeg har før hørt at når man pludselig får så ondt, vil ens læge have at man skifter p-pille mærke, og så bliver smerterne som de plejer at være derefter.

• #26   4. maj 2013 A&D. Vil ikke skifte p piller. Har endelig fundet nogen i samarbejde med minlæge som fungerer sammen med min migræne.

• #28   4. maj 2013 Nej det kan jeg godt forstå så.

• #29   4. maj 2013 De sidste 3 år cirka har mine menstruationer ændret sig fra hovedpinesmerter til underlivskramper. Det gør så pisseondt og første gang troede jeg min sidste dag var kommet.....til gengæld har jeg aldrig hovedpine under menstruation længere. Jeg bløder også meget mere, men i kortere tid, så et eller andet ændrer sig åbenbart jo ældre man bliver. Jeg tager gerne to kodymagnyler, laver skyde/krumme ryg øvelser og ligger bedst i fosterstilling

Kommentér på:
Hjælp fra jer kvinder derude!

Annonce