17. jul 2006 Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
Update på Linemissen {{forumTopicSubject}}
Hvis nogen er interesseret:)
Jeg lavede denne tråd for et stykke tid siden: http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/542993-hjaelp_mig_og_linemissen_
Nu idag har jeg så fundet den perfekte løsning. Via en veninde/bekendt har jeg fundet det perfekte hjem til hende.
Et ældre par på landet. Deres gamle kat er lige død og de mangler en misser at nusse om aftenen i sofaen og som kan holde musebestanden i deres hestestalde nede. De har nemlig et lille landsted med heste. Og en kæmpe skov i baghaven og de vil meget gerne elske på hende resten af hendes liv. Og de synes ikke engang det var underligt da jeg idag troppede op for at se dem og stedet an for at se om det overhovedet var nogen jeg ville overlade hende til. Tværtimod synes fruen at det var super dejligt jeg ikke bare dumpede hende for enhver pris. og så har jeg fået stående invitation til at komme forbi og de prøvede at sælge et hus længere nede af vejen til os:) Det er simpelthen perfekt. En meget stor sten er faldet fra mit hjerte... hvor er jeg dog glad og lettet.
feb 2012
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 3 Emner: 113 Svar: 5.599
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.322
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 7 Emner: 60 Svar: 681
Men sådan et liv i sus og dus, så får hun det skønt
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 966 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 237 Svar: 9.480
På fredag skal hun vaccineres og tjekkes af dyrlægen så vi ihvertfald aflevere en fin misser. Men indtil videre er hun her indstalleret på den store drengs værelse.
UH rart at have hende her, dælme en hyggelig misser
Update på Linemissen