{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
681 visninger | Oprettet:

Update på Linemissen {{forumTopicSubject}}

Hvis nogen er interesseret:)

Jeg lavede denne tråd for et stykke tid siden: http://www.hundegalleri.dk/forum/Off-Topic/542993-hjaelp_mig_og_linemissen_

Nu idag har jeg så fundet den perfekte løsning. Via en veninde/bekendt har jeg fundet det perfekte hjem til hende.
Et ældre par på landet. Deres gamle kat er lige død og de mangler en misser at nusse om aftenen i sofaen og som kan holde musebestanden i deres hestestalde nede. De har nemlig et lille landsted med heste. Og en kæmpe skov i baghaven og de vil meget gerne elske på hende resten af hendes liv. Og de synes ikke engang det var underligt da jeg idag troppede op for at se dem og stedet an for at se om det overhovedet var nogen jeg ville overlade hende til. Tværtimod synes fruen at det var super dejligt jeg ikke bare dumpede hende for enhver pris. smiley og så har jeg fået stående invitation til at komme forbi og de prøvede at sælge et hus længere nede af vejen til os:) Det er simpelthen perfekt. smiley En meget stor sten er faldet fra mit hjerte... hvor er jeg dog glad og lettet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Update på Linemissen
Kommentér på:
Update på Linemissen

Annonce