563 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Tøj til udstillinger Tøj til udstillinger

Har jo denne dejlige SBT som jeg træner og træner og træner i ringtræning med henblik på Udstilling, men så sad jeg nu her og tænkte, hvad har i på til udstilling her mener jeg både tøj type men så sandelig også farve af tøjet.

nu har jeg jo en rød han så hvad er det bedste farve mæssigt for mig at have på af tøj.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af køkkenhylder 600 kr.
  • Varmtvandsventil i teknikskabet har sat sig fast 650 kr.
  • Køb og installering af Aquastop på vaskemaskine 1.289 kr.
  • Skift af slange til trillebørhjul 205 kr.
  • Afinstallation af gaskomfur samt gasinstallation i lejlighed 3.500 kr.
  • Kitchen clogged 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tøj til udstillinger
  • #1   17. feb 2013 Jeg har bare alm. pænt tøj på,,, nogen gange Kjole, nederdel eller (cowboy)bukser med en pæn bluse/trøje. Farven skal være så man ikke "går i et" med hunden.
    Med en rød hund ka du have hvid, sort, blå´, grøn m.m.

• #2   17. feb 2013 Nu har jeg kun været til få udstillinger (ikke udstillet selv) men en ting jeg har bidt mærke i er netop tøj.

Der er nogen der klæder sig som var det dem selv der gik modeshow, andre som matcher hunden og ja der er så gar (især kvinder) der klæder sig for at tage opmærksomheden for skjule hunden.

Jeg ved ikke om de påstande er korrekte men sådan ser det ud for udefrakommende.

Det jeg lige tænker er klæd dig pænt, men neutralt det er jo din hund publikum og dommer skal bedømme.

• #3   17. feb 2013 Ryan: Har du tænkt over at handler måske klæder sig ekstra pænt (fx jakkesæt) for at fremhæve at hunden har ekstra klasse?
    Efter min meningen ser det langt bedre ud - og meget mere seriøst hvis en mand/kvinde udstiller en hund i et jakkesæt frem for et par slidte cowboybukser og en striktøje... At det for dig virker som om handleren prøver at tage fokus fra hundens fejl, afspejler måske bare dine fordomme over for udstillingssporten smiley

• #4   17. feb 2013 Som ny udstiller gælder det om at blende ind. Når man er mere erfaren og har styr på, hvordan det hele foregår, kan man bedre tillade sig at skille sig ud.
    Med den race ville jeg nok vælge pænt dagligdags tøj.

• #5   17. feb 2013 Hov og til TS spørgsmål: Noget du føler dig tilpas i og som du synes repræsentere din hund godt. Gerne noget ensfarvet og dæmpet farver. Undgå farver der er meget lig din hunds farve, da det kan forstyre synet på hunden smiley

• #6   17. feb 2013 de fleste i vores race har jakkesæt på.

eller et par pæne bukser og skjorte

jeg selv bruger som regel jakkesæt når jeg er i ringen
    og med rød hund kan du som regel bruge alle farver

• #7   18. feb 2013 okey mange tak for jeres svar. det er så længe siden jeg har været i ringen så kunne ikke helt huske det. glæder mig til at skal afsted til vejen

• #8   18. feb 2013 Mit indtryk er at de fleste har pænt tøj på, mændene gerne pæne bukser og skjorte. Bare sørg for at have noget på så dig og hunden ikke falder i ét med hinanden farvemæssigt smiley

Kommentér på:
Tøj til udstillinger

Annonce