782 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Bazoom for alle ? Bazoom for alle ?

Ja jeg troede Bazoom var for alle, men det skulle vise sig det endnu var en illusion,

Man kan så undre sig over om Bazoom har købt nogle af aktierne i Facebook, siden man på alle nye gallerier <b>SKAL</b> logge ind via dette sociale medie.
Har man forudset det er et medie der er på vej ned af bakke og man frygter sin investering ?

Nu kender jeg flere der ikke har Facebook, ja de må så ikke være med i fælleskabet frem over, ja måske skal de sorteres fra de steder de allerede er da de ikke følger mængden, og det vil være nemmere at administrere FB brugernavne end egen bruger database ?

Ja nu er der nok nogen der tænker, jammen du har en Facebook så du kan da være ligeglad ?
Teoretisk set ja, men nu er det sådan jeg gerne vil holde de forskellige dele på internettet jeg bruger adskildt af flere grunde, og giver dem da gerne her for lige at give lidt til eftertanke.

Jeg har ingen intentioner om at dele noget fra Bazooms sider med nogen eller noget på Facebook.

Jeg ønsker forskellig adgangskoder, jeg logger jo heller ikke på webbank med min HG konto eller FB, det ville bare gøre hackeres liv nemmere.

Valgfriheden er fjerne fra hvilke tjenester vi skal bruge, bliver det næste at HG kun virker i Internet Explorer og Bilgalleriet kun virker i FireFox osv. ja måske Hestegalleriet kun virker fra en iPad ?

Jeg kunne forstå at man kunne bruge samme account fra et Bazoom site til et andet, altså man opretter en generel account på bazoom.dk og hakker af i : gælder hele bazoom

Hvad syntes i andre om at man skal have en konto et andet sted for at bruge bazoom frem over ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bazoom for alle ?
  • #1   7. feb 2013 Jeg har oprettet mig på krybdyr galleri og vil også gerne indrømme at jeg er MEGA skuffet over at jeg er tvunget til at connecte de to kontoer..
    Nu er jeg heldigvis ik typen der har profil billed af mig selv på fb men hvis jeg havde var det jo ik sikkert jeg gad at have det herinde og omvendt..
    Synes det er en GIGA fejl at man er tvunget

• #2   7. feb 2013 Hej alle,

Vi har efterhånden fået mange henvendelser fra interesserede, der gerne vil benytte de nye sites, men som ikke vil connecte med Facebook. Og til disse har vi gode nyheder. Vi vil på sigt gøre det muligt at logge ind på anden vis. Men vi kan ikke give nogen eksakt dato på nuværende tidspunkt.

Tumling: Når du har connected med Facebook, så kan du - som man også kan på de "gamle" sites - selvfølgelig ændre i dine indstillinger. Dvs. du kan ændre profilbillede, navn, beskrivelse ganske som du kan her på siden. Og du kan ændre på oplysningerne på de forskellige sites - dvs. at du ikke behøver have den samme beskrivelse på f.eks Foto, som på Krybdyr. Og de ændringer, du foretager blvier selvfølgelig ikke gennemført på din Facebook-konto.

Mvh. Rikke/HundeGalleri smiley

• #3   7. feb 2013 Takker for info Rikke smiley

• #4   7. feb 2013 Takker Rikke......
    Jeg er nemlig een af dem , der IKKE vil gå gennem Facebook, for at komme på de forrskellige Gallerier.... og ved mange har det lige sådan....
    Glæder mig til , det bliver lavet om.... smiley :D

PS :........ På sigt ?...... Taler vi om dage ?...... Uger ?..... Måneder ?.... År ?.........Ha ha ha .
    :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Og RIKKE..... Nu du er her....... hvordan går det med , at kunne sætte animerede billeder ind i trådene ... direkte fra ens egen Puter../ harddisk.....??
    Husker I lige at kigge på det også...... ....SNART ...:D smiley smiley

• #5   7. feb 2013 Bitten du kan godt sætte animerede billeder ind direkte fra din computer.
    At bazoom så ikke gider afspille dem er en anden sag hehehehe

• #6   7. feb 2013 Nittib: Det var dejligt at høre smiley

Når vi ikke sætter nogen dato på, så er det fordi vi ikke ved det - så jeg kan ikke give dig et nærmere svar desværre. Vi har jo mange ting på vores liste over ting, der skal ordnes - både ting som brugerene kan se, og ting som de ikke kan. Vi håber da på at det bliver inden alt for længe - men jeg kan desværre ikke give nogen nærmere dato.

Mht. dit forslag, så er det som alle andre forslag taget med videre - vi kan ikke love om det bliver til noget. Men det er taget med videre.

Mvh. Rikke/HundeGalleri smiley

• #7   7. feb 2013 Ryan F
    Jeps.... det er nemlig rigtigt...... men så kan det jo heller ikke være så svært , at få dem til at " GIDE " afspille dem.... *GG*

• #8   7. feb 2013 det er som sådan bare at fjerne blokeringen / give html koden lov til at kører de scripts til ligger i den animerede fil..........

Kunne blive ret morsomt med animationer og mouseover og andre finurligheder smiley

• #9   7. feb 2013 RIKKE !!!!!..... Læs hvad ...RYAN F ...skriver.....
    Man skal bare fjerne blokeringen / give html koden lov til at køre ....osv osv.......... den animerede fil.

VUPTI..... det kan gøres på 5 minutter....
    Glæder mig til i morgen , når det er ordnet....... bare kom i gang....... weeee... smiley

• #10   7. feb 2013 Det lyder dejligt, specielt fordi den første melding var at det slet ikke kom på tale smiley

Kan vi regne med en form for officiel update, når det træder i kraft?

Kommentér på:
Bazoom for alle ?

Annonce