Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sund 3 retters menu
  • #1   12. feb 2012 Er en af retterne dessert? Dessert er jo nærmest pr. definition usund :o)

• #2   12. feb 2012 Stine D

Ja, det kan jo aldrig blive helt kalorielet, men med sødemiddel kan man nu godt lave noget nogenlunde kalorielet, men det er nok også mest forret og hovedret jeg gerne vil have idéer til smiley

• #3   12. feb 2012 Chili con carne kan sagtens laves som meget kalorielet, skal dog srveres med lidt créme fraiche til! Og ellers er hakkede tomater og agurker og lidt godt brød godt til. Det er også dejlig mad om vinteren :o)

• #4   12. feb 2012 Brydes mig ikke om Chili con carne, det skal også helst være lidt mere fin mad, end end gryderet smiley

• #5   12. feb 2012 Stinne

Jeg vil såå gerne have kæmperejer.. lavede nogle i går og jeg synes bare det er GUF! Og så er der jo næsten ingen kalorier i.. men manden kan simpelthen ikke fordrage det smiley

• #6   12. feb 2012 <b>Forret:</b>

Hjemmelavet speltbrød, lavet som tynde bunde, smurt med lidt neutral flødeost, røget laks oven på, og lidt salatblade, samt citron.

<b>Hovedret:</b>

Engelsk bøf, med stegte honning grøntsager, på en bund af kartoffelmos..

<b>Dessert:</b>

Hjemmelavet is (er muligt at lave det fedtfattigt, da du kan bruge fedtreduceret piskefløde).
    Kog en hindbær sauce af friske eller frosne hindbær, og tilsæt den til isen. Bland godt, og stil på køl.
    For at neutralisere den lidt sure smag fra hindbær isen, kan du lave en fedtfattig chokoladekage. Jeg ved at mærket "IsIs" lancere en god blanding smiley

Held og lykke..

• #7   12. feb 2012
    Sabina M

Uhm det lyder rigtig lækkert! smiley

• #8   12. feb 2012 Ja, det er det også! smiley

• #9   12. feb 2012 stinne P

Ja helt ærligt, hvad bilder han sig ind.. det er jo herre lækkert smiley

Han kan da bare få en rugbrødsmad så spiser jeg rejer smiley

• #10   12. feb 2012 altså til nytår lavede jeg forret... det bestod af følgende var enormt nemt, og lidt dyr... men er sikker på det med omtanke kan gøres meget billigere....

Jeg lavede 4 små Tapas ting, og så satte jeg dem i grupper på bordet, vi var 6...
    Det var 6 mindre drikkeglas med tunmousse i, pyntet med tomat og citron
    6 kuvertaskebægre de der i folie med en bund at tang salat og en stegt kammusling ovenpå, der var rullet et stk parmaskinke om
    6 små skåle ( hvad man nu ka finde, men laksetatar købt ved fiskehandler
    og så var der 6 tallerkener (en ved hver) hvor der lå tynde skiver af lynstegt marineret tun...

Intet varmt og husk ganske lidt af hvert, så det er slet ikke svært, alt kan laves i forvejen... kammusling og tun dog bedst lidt lunt...

Mener der kan laves alt muligt på den måde... fx en Mou suppe der så pyntes lidt pænt, noget med rejer, et lille stk melon med skinke om, carpaccio osv... alt skal jo kun være 3-4 bidder.... man kan lave en tomatsalsa og sætte i en lille skål (et engangsglas evt), rulle laks med fløde ost og sætte en ½ på osv... det er kun fantasien og pengepungen der sætter grænser...
    3 forskellige ting er rigeligt, vi havde en for meget....

Til dessert er jeg vild med blanding af frosne bær, crumblekage dej over, ind i ovnen 15-20 minutter og så en god vanille is til... det er så nemt, godt og friskt...

• #11   12. feb 2012 Mht. dessert, kan du evt. udhule nogle æbler, så de stadig er hele, men er uden kernehus, og derefter putte en blanding af hakkede nødder el. mandler, hakkede abrikoser (eller anden tørret frugt), lidt honning samt lidt kanel ned i hullet og så i ovnen i ca. ½ time ved 200 grader. Serveres med græsk yoghurt rørt op med vanillesukker.

Det er rigtig lækkert og sundt! :o)

Kommentér på:
Sund 3 retters menu

Annonce