1.927 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 25 Svar

ÅH! Mit ansigt falder af! ÅH! Mit ansigt falder af!

Nu kommer der lige en syge-brok-tråd fra mig!

Jeg var syg fra den 20. december til d. 4. januar ca med snot, hoste, nys og træthed. Dog værst fra nytårsaften og frem. Jeg havde pudset min næse helt i stykker og smurte og smurte med pantothenol salve og Eight Hour Creme og havde endelig fået huden i orden på næsen!
Fandme om jeg så ikke i forgårs begynder at snotte igen!! Så nu er min næse samt overlæbe fuldstændig hudløs, rød og huden falder af i flager! FEDT! Jeg smører og smører og bruger bløde lommeletter, men lige lidt hjælper det. Suk! Og jeg kan ikke engang melde mig syg, da jeg kun har seks dage tilbage på arbejde og har en del, der skal laves færdig.

Andre som er ramt af snot og snue?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reparation af vaskemaskine 1.200 kr.
  • Blikkenslager 2.200 kr.
  • Montering af opvaskemaskine 960 kr.
  • Udskift vandhane 700 kr.
  • lave gyngestativ 700 kr.
  • Opsætning af spejl,vægreol og knagerække 1.096 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ÅH! Mit ansigt falder af!
  • #1   19. jan 2012 Jeps og ondt i halsen og ondt i hele kroppen for første gang i over 6 år er jeg blevet rigtig syg....

Tror fannerme jeg har fået en kønsskifte operation til hankøn så slemt er det....

• #2   19. jan 2012 jeps er hele turen igennem igen smiley og så er der stor sandsynlighed for jeg har lungebtændelse for anden gang på 2 måneder smiley

• #3   19. jan 2012 Hvad med næsespray? Så behøver du ikke pudse næse så meget smiley

• #4   19. jan 2012 Næsespray virker ikke på mig men det gør Mentholatum altså, smører hver dag mange gange og bliver ikke rød eller hudløs... smiley

• #5   19. jan 2012 Jeg får næseblod af næsespray og da jeg allerede nu sidder med blodtud en 4-5 gange om dagen, så dur det ikke rigtig. Bruger saltvandspipetter, når jeg er hjemme. Men det er ikke så nemt at bruge på kontoret.

Anika: god bedring. Og det er okay at pylre, selvom man ikke er en mand.

Mosekonen: Ej hvor øv. Jeg kender to, som har haft en voldsom lungebetændelse, som krævede flere penicillinkure.

• #6   19. jan 2012 Er det af alle næsespray? For jeg får det nemlig også af otrivin og zymelin fordi de er alt for koncentrerede, men iliadin virker perfekt.. Og så kan man jo også få børne spray, de er ikke så koncentrerede heller...
    Eller skulle det der næsehorn med saltvand også være rigtig effektivt siger nogle...

• #7   19. jan 2012 Maria: for at være ærlig, så har jeg ikke testet dem. Jeg plejede at købe en med saltvand i spray, men jeg kan ikke finde den længere. Måske man skulle prøve en børnespray smiley

• #8   19. jan 2012 Jeg spurgte på apoteket for nogle år siden fordi min næse netop begyndte at bløde, og der foreslog de iliadin og det virker helt perfekt. jeg kan bruge det 3 gange om dagen i de ti dage man må uden nogle problemer overhvoedet, så det er da et forsøg værd... Har prøvet iliadin børnspray (som faktisk er dråber). Det virker ikke nær så effektivt, men det virker ok, og der er ingen problemer med det fordi det er så mildt, så det kan da være du skulle forsøge dig med det mærke istedet...

• #9   19. jan 2012 Det kunne godt være, at jeg skulle prøve. For det her er simpelthen for træls.

• #10   19. jan 2012 Det er rigtig træls.. Det er næsten ikke til at holde ud når man ikke kan få luft...

• #11   19. jan 2012 M: Min kæreste render også rundt og er helt hysterisk med, hvad jeg rører ved eller er i nærheden af. Han kigger på mig, som om jeg er en stor grøn bakterie.
    Han var også syg i julen. Og tak

• #12   19. jan 2012 Saltvands næsespray er lækkert men ellers bruger jeg ikke nogen af de andre da de ikke virker på mig, og så er det spild af penge at købe dem når de ikke dur...

• #13   19. jan 2012 LÆBEPOMADE........ smør din røde tud med læbepomade..... det er rigtig godt....
    Og så kom pomaden ( lidt ) op i næseborene.... det giver samtidig lidt luft.

Det lyder måske dumt... men det virker ...:o)

• #14   19. jan 2012 Nittib: Jeg har gang i Eight Hour Creme læbepomade og creme. Det hjælper også lige indtil jeg pudser igen...

• #15   19. jan 2012 Jeg blev syg torsdag for to uger siden og har snottet siden. Nu kan jeg så mærke at jeg begynder at få ondt/kramper i kroppen så feberen er på vej. Tak gud at samfundshistorie er blevet aflyst idag. Måske er læren også blevet syg?

Næsen? Hudløs og med sår siden sidste sygeperiode. Læberne er også helt tørre og hudløse og jeg smørger creme over det hele. Så forrestil hvor lækker jeg er fortiden smiley

• #16   19. jan 2012 og det er rigtig øv for selina når jeg bliver syg.. Det bliver til nogle små ture og masse af nus istedet smiley

• #17   19. jan 2012 Sikke billeder jeg fik i hovedet af den overskrift! *G*

-hvad med lidt tigerbalsam under næsen, så er der flammer helt ned til lungerne smiley

• #18   19. jan 2012 Marina: Den der blanding af tørre flager af hud og så fedtet og glinsende af creme er bare SÅ lækker oven på rød!

• #19   19. jan 2012 Fredsfyldt: jeg er hudløs under næsen også og selv pantothenol salve, som man bruger på røde babynumser, sviger helt vildt. Jeg er bare HELT umulig! (og ja, det er en vækkende overskrift ikke?)

• #20   19. jan 2012 Har også snottet, hostet, nyst og været sølle i en uge nu.

• #21   19. jan 2012 Julie

Så er der jo ikke meget at gøre tilbage smiley

Jamen så 'A 1000 ways to die i går''
    Der er der en hvor ansigtet bogstaveligt falder af, så tænkte lige *G*

• #22   19. jan 2012 Ha ha Fredsfyldt, gudskelov er det ikke SÅ slemt- endnu i hvert fald

• #23   19. jan 2012 Smør dig med helosan evt med alovera. Når jeg har rødmen under næsen, giver jeg det et godt lag til natten, og det er faktisk væk næste morgen. Smør flere gange om dagen.

• #24   19. jan 2012 Illiadin næsespray får jeg heller ikke næseblod af, men det gør jeg bestemt af alle andre! Så spørg efter den på apoteket :o)
    Mentholatum er jeg også meget glad for til at smøre omkring næse og på læber samt på brystet, hvis der er brug for det.

Jeg er heldigvis ikke forkølet, men jeg ligger på sofaen og heler efter operation i fredags og med en urinvejsinfektion for at det ikke skal være løgn - jeg vil gerne være forkølet i stedet! Nogen, der vil bytte?!? ;o)

• #26   23. jan 2012 Det er måske lidt for sent at give et tip, men herhjemme bruger vi babywipes til at pudse næse i når vi er syge og snottede
    De er bare geniale når der skal pudses meget næse, ens næse ser ud og føles næsten normal selvom de er blevet brugt i 7 dage smiley

Kommentér på:
ÅH! Mit ansigt falder af!

Annonce