Så stop dog med at gø din tåbe Så stop dog med at gø din tåbe
i dag var jeg vidne til noget, som jeg nok vil beskrive som noget at det sjoveste jeg længe har set.
Det er sådan at på vejen her hos mig bor der en ung mand og hans hund, hunden har længe været hele nabolagets plage da de ngør af alt og gør længe selvom folk for længest har passageret haven og endda er ude af syne, af hvad jeg har hørt fra andre naboer har han prøvet at gøre alt for at få denne hund på andre tanker end at gø af alt og alle, og når jeg skriver af alt så mener vi virkelig alt, hunden kan få et gøflip bare hvis der lander en fugl på vejen foran haven.
Hunden bliver alt i alt behandlet pænt og han tager sig godt af den, den er faktisk en skøn hund hvis den bare ville holde op med at gø.
I dag kommer jeg så gående hen af vejen og prøver allerede inden jeg kommer i nærheden af haven og spotte om hunden er ude, for at forberede mig på om jeg nu kommer til at være en af dem der starter det store gøshow.
Lige bag mig går en anden yngre mand, som kender ejeren af hunden, da vi kommer hen til haven er hunden selvfølgleig ude og det store show starter, hunden gør og hopper rundt i krumspring og gø endnu højere, hvortil den unge mand sætter i løb hen til haven og hiver fat i hegnet, imens han står og flår og hiver så hegnet larmer råber han op om at han er en ustabil hund ude af kontrol og laver selv gø lydeimens han råber og gør, kommer ejeren ud (jeg var simpelhent nødt til at stoppe op og se hvad det var der skete) men ejeren løber hen med et smil på læben og hiver fat i den anden ende af hegnet og begynder at gø og råbe om at den anden mand skulle holde sig ude af hans teritorium og hans have (alt sammen råbt med et smil på læben for sjovt, fra begge mænds side) men under alt deres rabalder og larm stoppede hunden helt op, den endte faktisk med at lunte op i huset og lade de to tossede unge mænde rive rundt i hegnet og larme for dem selv.
Aldrig har jeg set noget så morsomt og hvis jeg havde haft mulighed for det ville jeg have elsket at have optaget det så jeg kunne have vist det frem, for flækkede simpelhent af grin.
Jeg ved ikke om hunden lærte noget, men da jeg kom tilbage efter min tur var hunden stadig ude i haven med sin ejer, men sagde ikke et bjæf da jeg kom forbi
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 68 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.422
Jeg var helt sikkert også stoppet op for at glo.. Og var sikkert også flækket af grin
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.145
Hvor er det godt - jeg havde været flad af grin
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.323
Da min søn var ca 2½-3 år havde han det med at blive fuldstændig hysterisk oppe i Brugsen, når vi skulle forbi slikhylderne på vej til kassen. En dag, da jeg var i umådeligt dårligt humør fik jeg bare nok af den "møj" knægt. Jeg lagde mig på gulvet og hylede hysterisk mens jeg slog med hænderne i gulvet ( præcis som han gjorde hvergang) Knægten rejste sig lyn hurtigt, kiggede meget forbavset på mig og blev nærmest flov!
Tænk han gjorde det aldrig mere. Fra den dag kunne vi handle stille og roligt uden noget som helst
Det kan være hunden også reagere sådan
nov 2007
Følger: 48 Følgere: 42 Hunde: 3 Emner: 85 Svar: 678
Den plettede pølse; ja dig gad jeg nu også godt ha set
arh hahahahha Tak for dagens grin!
jan 2008
Følger: 22 Følgere: 21 Hunde: 1 Emner: 251 Svar: 1.588
Mig med den plettede pølse .: den må jeg huske, har selv en søn på snart 2 hehe
jan 2011
Følger: 14 Følgere: 14 Emner: 95 Svar: 1.145
Hahahaha
mar 2006