1.565 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 15 Svar

Nytårs menuen ... Nytårs menuen ...

Ja - jeg ved godt julen ikke engang er overstået endnu ... smiley

Men hvad skal i have og spise nytårsaften ?

Vi bliver nok kun 3 personer , vores datter , min kæreste og så mig selv ...

Men det må gerne være 3 retters menu , sværheden er ligemeget - jeg er for vild i et køkken ;p Haha .. smiley

Ej , kom med nogle idéer hvis i har nogle gode ?

Jeg er lidt kræsen og er ikke så glad for fisk .. Men lidt fisk til en forret gør da ikke noget .. smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til rep af kanttråd til robot plæneklipper 600 kr.
  • Opsætning af håndvaskamatur 500 kr.
  • Find fejl11 på opvaskemaskine 250 kr.
  • VVS-installatører 1.950 kr.
  • Installation af nyt tv 500 kr.
  • Handyman til opsætning af brusesæt 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nytårs menuen ...
  • #1   13. dec 2010 Jeg er mest kreativ i desserter, der skal vi have hjemmelavet parfait is med brownie, softice, forskellige bær, og chokoladesauce ! Mums ;D

• #2   13. dec 2010 Se det lyder heller ikke dårligt Lea .. smiley

Jeg tror jeg vil lave Baked Alaske til dessert , vi så et madprogram for noget tid siden , og min kæreste var meget imponeret .. hehe smiley

• #3   13. dec 2010 Den står på fisketallerken til forret, med krabbe, jumfruhummer, rejer og vist en ting eller to mere og så ris til..
    Oksemørbrad med tilbehør til hovedret.
    Desserten springer vi vist over, der kan vi ikke spise mere.. smiley

Natmaden er enten smørbrød, eller rejermadder.. smiley

• #4   13. dec 2010 Laura! Du må ikke skrive sådan uden at hoste op med en opskrift!

• #5   13. dec 2010 Steffen og Sine

Jeg har lidt overvejet og kaste mig ud i noget med jomfru hummere - jeg smagte lidt i sommers .. Og det var ikke helt dårligt .. smiley

Mmm .. Oksemørbrad smiley det er altså lækkert ... Og jeg er et dessert mennesker , så desserten kommer vi ikke udenom smiley

Lea

jeg finder den lige til dig smiley

• #6   13. dec 2010 Hehe, nej det må i hellere have så.. kan nu også godt lide dessert, men tror vist kun det er mig der kan spise det oven på det ander.. smiley
    Ja jomfruhummer er bare rigtig gode.. smiley

• #7   13. dec 2010 Er det ikke noget med at hvidløgssmør/hvidløgs aioli er godt til jomfruhummere ??

Lea

Spise med Price brødrene lavede en for noget tid siden , men kan ikke finde opskriften .. smiley Men jeg vil bare finde en opskrift på google og se om jeg kan finde en god en smiley

• #8   13. dec 2010 Tror det ender med carpaccio til forret - for det har jeg aldrig prøvet at lave eller smage før, men det ser meget lækkert ud.
    Til hovedret skal vi ha' mørbradbøffer i flødesovs tilbehør: vilde ris, skinke stang med spinat og naturel flødeost (måske også en kyllinge/bacon stang med pikantost) og salat af babyspinat, granat æble og melon.
    Til dessert skal vi har blødende hjerter (opskriften fra Det søde liv) små chokolade muffins med flyden chokolade inden i (serveres varme) med vanilli is til.
    Også selvfølgelig kransekage og en pose twist til kaffen:-)

Og da det kun er min kæreste der kan li' champange, skal der købes ind til mojito.

Vi bliver indtil videre 4 voksne..

• #9   13. dec 2010 ok hehe smiley

• #10   13. dec 2010 Det ved jeg ikke om det er. vi får dem bare med lidt ris. eller jo vi får vist lidt ristet toast til med smør og hvidløgspulver. De kan også bruges som natmad på et stykke franskbrød..

• #11   13. dec 2010 stod det til mig blev det rugbrød. ÅRH JEG ELSKER EN GO RUGBRØDSMAD !!! smiley

Men aner det ikke endnu ved endnu ik hva jeg skal

• #12   13. dec 2010 Tine - Har du en stol ekstra? :o)

• #13   13. dec 2010 oksemørbrad indbagt i svampe, bagte kartofler og salat. Forret og dessert er ikke helt afgjort måske halv ananas med hjemmelavet champagnesorbet.
    6 voksne og 3 hunde Bliver vi. Efter madem skal vi nok have drinks, chips osv

• #14   13. dec 2010 Her står den på hamberryg med alm kartoffler og brune kartofler, grønlangkål, hvidkål ( julekål) flæsk og kålpølser sidst nævnte 2 ting er til manden og svigerfar he he

til dessert skal vi have is smiley

• #15   13. dec 2010 En masse dejlige retter i skal have , der er da lidt til inspiration smiley

Kommentér på:
Nytårs menuen ...

Annonce