{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
685 visninger | Oprettet:

Sikke en dag :D {{forumTopicSubject}}

Pyha altså.. Godt der ikke er så mange af dem..
Alt var bare ren kaos på job i dag, flere sagen oven i hinanden, en uventet samtale med en potentiel voldelig borger, mere kaos, og så kom jeg satme til at slette nogle henvendelser der ikke var behandlet! *SUK*
Hen og finde de fysiske akter og scanne ind igen, men der var det hele så kaotisk, at jeg bare sad og grinede.

Blev længe på job for at indhente noget af det jeg ikke nåede pga. min fantastiske handling tidligere *ironi kan forekomme* hvor jeg så sad mutters alene i et kæmpe kompleks, hvor alt lys slukkede halv syv. Jo jo skønt at gå ud på en 80 m lang gang i bælgravende mørke..

Men men, blev hentet af kæresten fra job, hentet mad udefra, Milo er en totalt puttegris og ligger og sover på ryggen op ad min kæreste mens han snorker hehe, OG et af min kærestes billeder reklamerer nu inde på GASPs hjemmeside (han er nyopstartet fotograf).
Det er sku da en skøn afslutning på en kaotisk dag og jeg er så glad så glad :o)

Fik jeg sagt at jeg har ferie til onsdag smiley

Jeg håbe alle i andre skønne hundemennekser også har haft en fantastisk dag - trods alt smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sikke en dag :D
Kommentér på:
Sikke en dag :D

Annonce