841 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Update-Mænd! Update-Mænd!

Ville lige komme med en update til dem af jer som kom med gode råd igår:o)

Jeg fik svar her imorges også har vi skrevet lidt frem og tilbage. Ringede så til ham for 1times tid siden hvor vi snakkede om alt muligt. Da vi var "sammen" havde han fortalt at han havde en søn hvilket han nu fortalte mig var en løgn. Han har utrolig mange facader og dengang forsøgte jeg at få ham til at smide dem. Hvilket resulterede i at han sagde han havde en søn, så jeg troed at han lod facaderne falde! Naiv, ja det tror jeg nok!
Nå, men han er stadig sammen med hende fra dengang og de har så planer om at få et barn sammen.

Jeg håber at jeg snart finder ud af at en stofmisbruger som er fyldt med crap ikke er noget for mig!! Jeg tror egentlig godt jeg ved det, forstår bare ikke hvorfor jeg blir "hængene"?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • buske med rødder graves op og fjernes 3.000 kr.
  • Montering af hasvik skydedøre. 300 kr.
  • Hurtig løsning af småopgaver 1.050 kr.
  • elektriker 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update-Mænd!
  • #1   26. okt 2010 Årh ha de mænd !!
    Jeg forstå udemærket godt din situation, og hvor har jeg også mange gange slået mig selv i hovedet fordi jeg trods alt alligevel overgav mig og skrev til "!ham"
    Se at kom videre, ham kan du ikke bruge til noget smiley

• #2   26. okt 2010 Hvor vildt at opfinde en søn. Jeg har kun mødt dem, der ventede lidt med at fortælle, de havde barn/børn. Ja, folk er sgu "sjove". Ham her lyder bestemt ikke som én, der er værd at samle på.

Nu har jeg ikke fulgt med i går, men hvordan kan du blive "hængende", hvis han har en anden, han vil have barn med?

• #3   26. okt 2010 puhaa du fortjerne meget bedre:(

• #4   26. okt 2010 Diva...: nu får du den råt for usødet, og det er på ingen måder for at være led eller noget. Men hvis du var min veninde, så havde jeg sagt dette til dig.
    Er du dum eller hvad? Giv mig tre gode grunde til at du vil have noget som helst med en fyr, som lyver, tager stoffer og har en anden?? Hvad kan dog på nogen måder være tiltrækkende ved ham? Han indrømmer, at han har løjet om noget så stort, som at have et barn- hvad pokker vil du dog med sådan et skvat?

• #5   26. okt 2010 Julie: Det er helt ok! Jamen det ved jeg sku heller ikke... vi stoppede med at "være sammen" i slutningen af sidste år. Men engang imellem får jeg lii lyst til at høre fra ham.. Jeg ved udemærket godt at vi ikke kan/skal være sammen. Han står for alt det jeg hader! Og det er heller ikke fordi jeg tænker på ham hele tiden.. det er bare engang imellem..

• #6   26. okt 2010 Vi var "venner med fordele" et halvt års tid. Og selvom jeg sagde jeg sagtens kunne være det uden at få følelserne i klemme, skete det self alligevel! så hørte jeg ikke fra ham i et par dage, hvorefter han ringede og sagde at han havde været sammen med en anden. Vi var ikke kærester, selvom jeg gerne ville, og ved ikke hvem jeg skal være mest sur på.. ham eller mig selv!

• #7   26. okt 2010 Diva: Godt, så tager du en bred køkkenelastik og tager om håndleddet. Hver gang du tænker på ham, så giver du dig selv et svirp med elastikken! Sorry, men jeg har selv været der, og jeg ved, hvor opslidende det er at drømme om noget, som man ikke kan eller skal have. Og det dur bare ikke! Husk, den lille stemme i baghovedet lyver altid!!

Find dig en sød fyr. Sådan rigtig sød. Så går det meget nemmere med at glemme sådan en kegle

• #8   26. okt 2010 Tak, Julie:o)

• #9   26. okt 2010 Julie P.: Det er vi også nogle der har spurgt om, så er ikke fordi veninderne er ligeglade. Vi holder meget af Vinni og vil ikke se hende blive såret. Bare så det lige er på det rene smiley

Og jeg kan forstå, jeg sparer en tur til det nordjyske. Jeg er både ked af det og lettet over hans svar. Glad for at du (forhåbenligt) nu kan se, du er alt for god til ham, men ked af, du skal såres på den måde.

Ps. Selv tak søde. Kan kun sige i lige måde (anden tråd). Du er så meget mere værd end det fjols. Husk det!

• #10   26. okt 2010 Jeg er forbavsende nok ikke ked af det:o) Føler vist ikke rigtig noget:o) Men ja, mine fantastiske veninder er bestemt ikke ligeglade:o) Tak fordi du altid er her:o) Som en skytsengel:o)

• #11   26. okt 2010 Karina: det var slet ikke fordi jeg ikke tror, at Vinni ikke har veninder- det var bare for at forklare, at jeg ikke bare sad og var en idiot. smiley

Kommentér på:
Update-Mænd!

Annonce