{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
651 visninger | Oprettet:

Update: Mænd og Kvinder {{forumTopicSubject}}

Ja som nogen af jeg læste i går var jeg MEGA frustreret over min kæreste
Ellers kan det læses her:
http://www.hundegalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=104572

MEN i går var det nok - jeg fandt ud af at planen var han skulle være her resten af ugen (han kom mandag).. Jeg blev så vred - smækkede røret på (han var på arbejde så gad ikke lige disketere det der) og hylede og skreg for mig selv i bilen, der skete en mindre nedsmeltning inden i mig.
Jeg ventede utålmodigt til manden fik fri og forsøgte at ringe for at finde ud af hvor han var. Jeg havde planlagt det hele i mit hoved - det skulle foregå roligt og fattet men MEGET bestemt. Han tager dog ikke telefonen - han vidste jo godt jeg var sur. Jeg kørte op på hans arbejde, lige i det jeg køre ind på p-pladsen kommer han og kammeraten ud. Jeg stryger over pladsen og så snart han ser mig stiller han sig arrogant op af bilen med armene over kors - så slog det klik. Jeg peger på kammeraten og siger vredt og bestemt "Enten flytter han - eller så flytter jeg!" - kammeraten bliver helt forskrækket og udbryder at han selvfølgelig nok skal flytte. Men jeg vil gerne høre det fra manden selv!
Jeg var så arrig og så vred at jeg begyndte at hulke.
Kammeraten gik og lod os snakke sammen. Kæresten siger han elsker mig men synes det er gået dårligt lidt tid. Jeg fortæller ham at det er da klart når jeg flere gange har gjort det klart for ham at jeg ikke ønsker kammeraten boende hele tiden - men han vælger at være ligeglad og pisse mig op og ned af ryggen. Det er også mit hjem og mit privatliv det går ud over. Jeg minder ham på hvor meget jeg forkæler ham og hvor lidt han egentlig sætter pris på det! Jeg vil stå model til meget - men det her var dråben!
I bund og grund forstår han mig og vi bliver enige om at kammeraten skal finde et andet sted at sove, vi skal ha lavet en form for "rengøringsplan" så jeg ikke står med det hele alene og at han skal huske at "spørge" næste gang. Lad os så se om det virker.
Forstår han den ikke nu - så er han ikke værd at samle på.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Update: Mænd og Kvinder
Kommentér på:
Update: Mænd og Kvinder

Annonce