Vil DU hjælpe dyrene? {{forumTopicSubject}}
Hey dyrevenner!
Vi er en aktiv dyreretsforening ved navn Dyrenes Alliance, der gør en stor indsats for at hjælpe dyr i industrien. Dvs. mink, ræve, grise, kvæg osv =)
Vi laver outreach kampagner, hvor vi går på gaden og deler flyers ud, med oplysning om vegetarisme samt om hvordan landbrugsdyr behandles. Derudover laver vi seje happenings og demonstrationer!
Og oven i hatten, har vi et super hyggeligt socialt netværk, med fællesspisninger og fester!!!
Så jeg tænkte... Kunne DU ikke tænke dig at blive en del af det? =)
Blive en del af et super sammenhold med ligesindede, have det pisse hyggeligt og samtidig hjælpe dyrene?
Der er ingen forpligtelser, man dukker bare op når man lyster og har det sjovt!!!
Det er ligemeget hvor gammel du er, hvordan du ser ud, hvad du spiser (om du er vegetar, pescetar, veganer eller hvad du er...) Bare du gerne vil hjælpe dyrene!!! ALLE er velkomne
Så hvorfor ikke starte med det samme?!
Vi har lokalgrupper over hele landet, som du kan kontakte og få info om hvornår de laver noget!
- Det er selvfølgelig også okay at komme kun til det mod pelsindustrien, hvis det er det du brænder for og ikke det andet ;o)
Smid en mail på la@dyrenesalliance.dk og skriv hvor du er fra, så sætter jeg dig i forbindelse med din nærmeste lokalgruppe.
Skriv ikke herinde, da jeg næsten aldrig er på siden her alligevel =)
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.686
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.610
Google "dyrenes alliance" og der er en hjemmeside...
okt 2008
Følger: 10 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 118 Svar: 8.174
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.732
aug 2006
Følger: 38 Følgere: 71 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 48.131
Men ikke ved at lade være med at spise kød - og det kan jeg forstå er måden at hjælpe dyr på i denne forening?
Vil DU hjælpe dyrene?