Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Forbedring af digital foto 300 kr.
  • Balkony door handle 2.000 kr.
  • Trægulv buler 2.000 kr.
  • Elektriker tilslutning af varmvandsbeholder 1.200 kr.
  • Montering af TV på væg med beslag 1.000 kr.
  • Møbel samling kommode og teol 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hva har i lavet?
  • #1   2. sep 2010 gået tur,pakket(ved at flytte) gjort rent og ryddet op,været til møde,handlet smiley
    og nydt det gode vejr

• #2   2. sep 2010 Været til Uddannelse og Match og ellers har min kæreste og jeg passet 2 af familiens plejebørn og min lillesøster smiley

• #3   2. sep 2010 Ej hvor dejligt (: hundene har hele dagen hygget i skyggen i have (bort set fra da vi gik)

• #4   2. sep 2010 jeg har været på uddanelse.. Spændende dag.

• #5   2. sep 2010 redet bondens nyhøstede marker tynde.

• #6   2. sep 2010 jeg har hygget med hundene,ordnet have, slået græs og klippet hæk....og så har jeg vasket tøj.støvsuget og ryddet op..... imorgen skal jeg hjælpe på hunde kennelen igen.. dejligt:=)

• #8   2. sep 2010 Været på "arbejde", derefter en tur i Bilka og købe en ny støvsuger (glemte at købe støvsugerposer DOH) og så ud og prøvekøre og købe bil men mistede ved samme lejlighed min pung ...
    Kunne derfor ikke købe støvsugerposer og derfor ikke støvsuge (fint med god grund til at slippe for støvsugningen for en gangs skyld :o))

Pungen er dog fundet igen af mekanikeren her i aften. Den lå under sæderne på min nye dyt Tot ...

Alt i alt en VARM og svingende dag, heldigvis overvejende til den gode side :o)

• #10   2. sep 2010 Har sovet (for) længe, tullet lidt rundt, gået nogle dejlige ture med hunden, ryddet lidt afklip væk fra haven, lavet 3 pizzaer (de 2 puttet i fryseren) og et franskbrød og ellers stenet lidt på HG og FB...
    Og SÅ varmt har det da heller ikke været, dog varmt nok til shorts smiley

Doggymom - Åh det lyder dejligt. Jeg har altid elsket at ride ud over stubmarkerne.

Sanne - Ja denne gang havde du da en god undskyldning. Og hvor var det heldigt at han fandt din pung igen.

• #11   2. sep 2010 har været ude med hundene selfølgelig. og været til lægen , skulle på en ny test hvordan nakke/skulder arm er efter biluheldet for over 1,5 år siden, og efter lægebesøget hvor ham tæstet min nakke osv , så efter det har jeg været hos lægen så har jeg haft smerter i nakken , og total hodepine... var en lille dreng som var sååå bange for at være hos lægen så ham hylet de 30 min jeg satte å ventet for at komme ing , og efter biluheldet har jeg fået meget hodepine og det er som en rundsav som kører konstant hvis børn hyler /gråter eller meget støj ;(

eller ikke lavet noget , kun hygget med hundene...

skulle egentlig besøge en venninde , men pag smertene ville jeg bare være hjemme og bruge mine kræfter på hundene...

• #12   3. sep 2010 Jeg har været hos frisøren.. og så kom jeg til at købe en bluse og noget undertøj... Så en penge-ud-af-lommen-dag...

• #13   3. sep 2010 Nok en DKK....

dejligt at bruge penge på en selv smiley

har selv lyst til en shopping tur , men har først råd i næste mnd, og da skal jeg bruge mange penge smiley

• #14   3. sep 2010 marianne: Ja, det var faktisk lækkert - i virkeligheden har jeg heller ikke rigtig råd, men følte bare lige, at jeg skulle gøre noget for mig selv i dag ;o) Ønsker dig en fantastisk shoppetur i næste måned!

• #15   3. sep 2010 Gør mig ondt, Rikke. Håber dagen i morgen bliver bedre for dig!

Kommentér på:
Hva har i lavet?

Annonce